Оголошення про відкриті вакансії на посади державної служби в Управлінні Державної казначейської служби у м. Ужгород Закарпатської області

Опубліковано: Серпень 12, 2022

Оголошення

про відкриті вакансії на посади державної служби

в Управлінні Державної казначейської служби України у  м. Ужгороді

Закарпатської області

 

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», яким внесено зміни до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» в Управлінні Державної казначейської служби України у м. Ужгороді Закарпатської області оголошено добір на зайняття вакантних посад державної служби в період дії воєнного стану: головного спеціаліста відділу обслуговування розпорядників коштів та інших клієнтів – 3 посади (категорія В); головного спеціаліста відділу звітності та бухгалтерського обліку – 1 посада (категорія В).

 

Резюме, особову картку, документи що підтверджують наявність громадянства України,  освіти  та досвіду роботи від кандидатів приймаються до 17:00 год. 21 серпня 2022 року на електронну адресу: office.tuzgh@uz.treasury.gov.ua

 

Додаткову інформацію можна отримати за телефоном (0312) 61-36-43, Буркало Марія Іванівна – головний спеціаліст відділу звітності та бухгалтерського обліку.

 

 

Детальний опис вакантної посади:   Додаток 1; Додаток 2

 

Додаток 1

 

ОПИС ВАКАНСІЇ

Загальні умови

на зайняття посади категорії «В» - головного спеціаліста відділу

обслуговування розпорядників коштів та інших клієнтів – 3 посади

Загальні умови

 

Посадові обов’язки

1.Перевірка та внесення в програмне забезпечення планових показників розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.

2. Перевірка документів при реєстрації зобов’язань та фінансових зобов’язань розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.

3. Реєстрація зобов’язань та фінансових зобов’язань в програмному забезпеченні.

4.Перевірка платіжних дкументів щодо правильності їх оформлення та відповідності платежів узятим зобов’язанням та бюджетним асигнуванням.

5.Здійснення операцій по проведенню платежів за взятими на облік зобов’язаннями на підставі платіжних доручень, наданих розпорядниками та  одержувачами бюджетних коштів, інших клієнтів.

6.Відображення операцій розпорядників коштів в натуральній формі, в іноземній валюті в програмному забезпеченні.

7.Здійснення заходів по виконанню безспірного списання коштів з рахунків розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, інших клієнтів відповідно до чинного законодавства.

8.Застосування заходів впливу за порушення бюджетного законодавства у випадках, передбачених нормативно-правовими актами.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 5600 грн,

надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про

 державну службу», надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Строково, на період дії воєнного стану, але не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

 

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

1.Резюме довільної форми.

2.Особова картка державного службовця за

формою, затвердженою наказом Національного

агентства України з питань державної служби від

19.05.2020 № 77-20.

3.Документи що підтверджують наявність громадянства України, освіти та досвіду роботи.

 

Документи приймаються до 17 00 години

21 серпня 2022 року на електронну пошту 

office.tuzgh@uz.treasury.gov.ua

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Буркало Марія Іванівна, (0312) 61-36-43,

office.tuzgh@uz.treasury.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги

 

 

1

Освіта

Вища економічна, освіта  не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра.

 

2

Досвід роботи

Не потребує.

 

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

 

Вимоги до компетентності

 

Вимога

Компоненти вимоги

 

1

Досягнення результатів

-         - Здатність чіткого бачення результату діяльності.

-         - Вміння фіксувати зусилля для досягнення результату діяльності.

-         - Вміння запобігати та ефективно долати перешкоди.

 

2

Відповідальність

- Усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур.

- Усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень.

- Здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати.

 

3

Цифрова грамотність

 

 

 

 

 

 

 

 

- Вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків.

- Вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації.

- Вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі.

- Здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані.

- Вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП).

- Здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку.

 

Професійні знання

 

 

Вимога

Компоненти вимоги

 

1

Знання законодавства

 Знання:

- Конституції України.

- Закону України «Про державну службу».

- Закону України «Про запобігання корупції»

та іншого законодавства.

 

2

Знання законодавства у сфері

 Знання:

- Бюджетного кодексу України.

- Закону України про Державний бюджет України на відповідний рік.

- Постанови КМУ від 28.02.2002 № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ».

- Постанова КМУ від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти.

- Наказу МФУ від 23.08.2012 № 938 « Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів».

- Наказу МФУ від 26.08.2014 № 836 «Про затвердження Правил складання паспортів бюджетних програм МБ та звітів їх виконання».

- Наказу МФУ від 02.03.2012 № 309 «Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів».

- Наказу МФУ від 12.03.2012 № 333 «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету».

 

         

 

 

Додаток 2

 

ОПИС ВАКАНСІЇ

Загальні умови

на зайняття посади категорії «В» - головного спеціаліста відділу звітності та бухгалтерського обліку – 1 посада

Загальні умови

 

Посадові обов’язки

1.Здійснення формування та ведення справ з юридичного оформлення рахунків розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів.

2.Підгоровка проекту Договору про дистанційне розрахункове обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство» з розпорядниками, одержувачами бюджетних коштів та іншими клієнтами, що обслуговуються в Управлінні Казначейства.

3.Здійснення моніторингу оновлень системи антивірусного захисту робочих станцій та відокремлених робочих місць.

4.Надання консультаційної та практичної допомоги працівникам Управління Казначейства в частині використання електронних сервісів, автоматичних систем, інформаційних ресурсів, комп’ютерної та периферійної техніки Управління Казначейства.

5.Надання консультаційної та практичної допомоги клієнтам Укравління Казначейства в частині використання електронних сервісів Казначейства (системи подання електронної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів АС «Є-Звітність»).

6.Виконання повноважень відповідальної особи, що забезпечує використання кваліфікованих електронних довірчих послуг по Управлінню Казначейства.

7.Здійснення організації ремонту, технічного обслуговування комп’ютерної та периферійної техніки.

8.Забезпечення своєчасного і якісного виконання інших функцій та завдань начальника управління, начальника відділу-головного бухгалтера.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 5600 грн,

надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»

надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).

 

Інформація про строковість  призначення на посаду

Строково, на період дії воєнного стану, але не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану

 

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

1.Резюме довільної форми.

2.Особова картка державного службовця за

формою, затвердженою наказом Національного

агентства України з питань державної служби від

19.05.2020 № 77-20.

3.Документи що підтверджують наявність громадянства України, освіти та досвіду роботи.

 

Документи приймаються до 17 00 години

21 серпня 2022 року на електронну пошту 

office.tuzgh@uz.treasury.gov.ua

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Буркало Марія Іванівна, (0312) 61-36-43,

office.tuzgh@uz.treasury.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги

 

 

1

Освіта

Вища економічна, за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра.

 

2

Досвід роботи

Не потребує.

 

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

 

Вимоги до компетентності

 

Вимога

Компоненти вимоги

 

1

Досягнення результатів

-         - Здатність чіткого бачення результату діяльності.

-         - Вміння фіксувати зусилля для досягнення результату діяльності.

-         - Вміння запобігати та ефективно долати перешкоди.

 

2

Відповідальність

- Усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур.

- Усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень.

- Здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати.

 

3

Цифрова грамотність

 

 

 

 

 

 

 

 

- Вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків.

- Вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації.

- Вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі.

- Здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані.

- Вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП).

- Здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку.

 

Професійні знання

 

 

Вимога

Компоненти вимоги

 

1

Знання законодавства

 Знання:

- Конституції України.

- Закону України «Про державну службу».

- Закону України «Про запобігання корупції»

та іншого законодавства.

 

2

Знання законодавства у сфері

 Знання:

- Бюджетного кодексу України.

- Закону України про Державний бюджет України на відповідний рік.

- Податковий кодекс України.

- Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».

- Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі та план рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ.

- Нормативно-правові акти, що регулюють бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ та порядок казначейського обслуговування.