Оголошення про відкриті вакансії на посади державної служби в Управлінні Державної казначейської служби України у  м. Ужгороді Закарпатської області

Опубліковано: Грудень 20, 2022

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», яким внесено зміни до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» в Управлінні Державної казначейської служби України у м. Ужгороді Закарпатської області оголошено добір на зайняття вакантних посад державної служби в період дії воєнного стану: начальника відділу звітності та бухгалтерського обліку - головного бухгалтера – 1 посада (категорія «Б»); заступника начальника  відділу звітності та бухгалтерського обліку –

1 посада (категорія «Б»).

 

Заяву, резюме, особову картку, документи що підтверджують наявність громадянства України, освіти та досвіду роботи від кандидатів приймаються до 17:00 год.  

27 грудня 2022 року на електронну адресу: office.tuzgh@uz.treasury.gov.ua

 

Додаткову інформацію можна отримати за телефоном (0312) 61-36-43, Буркало Марія Іванівна – головний спеціаліст відділу звітності та бухгалтерського обліку.

 

 

Детальний опис вакантної посади:   Додаток 1; Додаток 2

 

 

 

 

 

                                                                                                           Додаток 1

 

ОПИС ВАКАНСІЇ

Загальні умови

на зайняття посади категорії «Б» -  начальника  відділу звітності та бухгалтерського обліку – головного бухгалтера

Загальні умови

 

Посадові обов’язки

1.Керівництво та організація роботи відділу звітності та бухгалтерського обліку.

2.Забезпечення дотримання єдиних правил ведення бухгалтерського обліку у відповідності до діючих нормативно-правових актів та інструкцій, стандартів  бухгалтерського обліку. Участь у проведенні щорічної інвентаризації  рахунків, відкритих на балансі Державної казначейської служби України, активів і зобов’язань та результатів виконання бюджетів, активів і зобов’язань Управління Казначейства. Участь у проведенні щорічної оцінки виконання головним и бухгалтерами бюджетних установ своїх повноважень за визначеними критеріями.

3.На рівні  другого підпису підписання електронним підписом платіжних документів на  перерахування  коштів з рахунків  розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів.

4.Забезпечення перевірки та приймання від розпорядників і одержувачів коштів державного та місцевих бюджетів, головних розпорядників коштів місцевого бюджету місячної, квартальної, річної фінансової та бюджетної звітності. Здійснення контролю за своєчасним і якісним складанням місячної, квартальної і річної фінансової  та бюджетної звітності про виконання державного та місцевого бюджетів.

5.Здійснення контролю за формуванням та веденням справ з юридичного оформлення рахунків розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів.

6.Забезпечення ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності Управління Казначейства.

7.Забезпечення ведення затвердженої номенклатури справ Відділу та дотримання встановленого порядку роботи з документами з моменту їх створення або надходження  до відправлення або передачі в архів.

8.Надання роз’яснень, консультаційної та методичної допомоги учасникам бюджетного процесу з питань казначейського обслуговування бюджетів, розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, інших клієнтів, ведення бухгалтерського обліку  та складання звітності.

9.Організація розгляду звернень громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запитів та звернень народних депутатів, запитів на інформацію з питань, що  належать до компетенції Відділу.

10.Забезпечення своєчасного та якісного виконання завдань Державної казначейської служби України та доручень начальника управління.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 6500 грн,

надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу», надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»

(із змінами).

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Строково, на період дії воєнного стану, але не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

 

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

1.Заява.

2.Резюме довільної форми.

3.Особова картка державного службовця за

формою, затвердженою наказом Національного

агентства України з питань державної служби від

19.05.2020 № 77-20.

4.Документи що підтверджують наявність громадянства України, освіти та досвіду роботи.

 

Документи приймаються до 17 00 години

27 грудня 2022 року на електронну пошту 

office.tuzgh@uz.treasury.gov.ua

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Буркало Марія Іванівна, (0312) 61-36-43,

office.tuzgh@uz.treasury.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги

 

 

1

Освіта

Вища економічна, освіта  не нижче магістра. 

 

2

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід  служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше двох років.

 

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

 

Вимоги до компетентності

 

Вимога

Компоненти вимоги

 

1

Досягнення результатів

-         - Здатність чіткого бачення результату діяльності.

-         - Вміння фіксувати зусилля для досягнення результату діяльності.

-         - Вміння запобігати та ефективно долати перешкоди.

 

2

Відповідальність

- Усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур.

- Усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень.

- Здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати.

 

3

Цифрова грамотність

 

 

 

 

 

 

 

 

- Вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків.

- Вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації.

- Вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі.

- Здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані.

- Вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП).

- Здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку.

 

Професійні знання

 

 

Вимога

Компоненти вимоги

 

1

Знання законодавства

 Знання:

- Конституції України.

- Закону України «Про державну службу».

- Закону України «Про запобігання корупції»

та іншого законодавства.

 

2

Знання законодавства у сфері

 Знання:

- Бюджетного кодексу України.

- Закону України про Державний бюджет України на відповідний рік.

- Податковий кодекс України.

- Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».

- Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі та план рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ.

- Постанови КМУ від 28.02.2002 № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ».

- Постанова КМУ від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти.

- Наказу МФУ від 12.03.2012 № 333 «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету».

- Нормативно-правові акти, що регулюють бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ,  порядок казначейського обслуговування та складання звітності.

 

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

 

ОПИС ВАКАНСІЇ

Загальні умови

на зайняття посади категорії «Б» - заступника начальника  відділу звітності та бухгалтерського обліку 

Загальні умови

 

Посадові обов’язки

1.Встановлення графіків подання місячної, квартальної і річної фінансової та бюджетної звітності розпорядникам, головним розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів.

2. Приймання від розпорядників і одержувачів коштів державного та місцевих  бюджетів,  головних розпорядників коштів місцевого бюджету у визначені терміни місячної, квартальної і річної фінансової та бюджетної звітності, перевірка звітності у відповідності до вимог затверджених інструкцій.

3. Забезпечення контролю за своєчасним і якісним складанням і наданням відповідним органам місячної, квартальної та річної фінансової та бюджетної звітності про виконання місцевого бюджету.

4.Забезпечення контролю за своєчасним і якісним складанням і наданням Головному управлінню Державної казначейської служби України у Закарпатській області місячної, квартальної і річної звітності про виконання державного бюджету.

5.Перевірка і підписання сформованих справ первинних документів операційного дня казначейства «Бухгалтерські документи  АС «Є-Казна»»

6.Надання роз’яснень, консультаційної та методичної допомоги учасникам бюджетного процесу з питань, що належать до компетенції відділу.

7.Перевітка та підпис платіжних документів в електронному вигляді на перерахування коштів з рахунків розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів.

8.Здійснення контролю за достовірним відображенням структурними підрозділами Управління Казначейства на рахунках бухгалтерського обліку операцій з виконання державного та місцевого бюджетів. Здійснення контролю за операціями по заключенню рахунків з метою підведення результату виконання місцевого бюджету.

9.Застосування заходів впливу за порушення бюджетного законодавства розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів.

10.Забезпечення своєчасного і якісного виконання інших функцій та завдань начальника управління, начальника відділу-головного бухгалтера.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 6300 грн,

надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу», надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Строково, на період дії воєнного стану, але не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

 

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

1.Заява.

2.Резюме довільної форми.

3.Особова картка державного службовця за

формою, затвердженою наказом Національного

агентства України з питань державної служби від

19.05.2020 № 77-20.

4.Документи що підтверджують наявність громадянства України, освіти та досвіду роботи.

 

Документи приймаються до 17 00 години

27 грудня 2022 року на електронну пошту 

office.tuzgh@uz.treasury.gov.ua

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Буркало Марія Іванівна, (0312) 61-36-43,

office.tuzgh@uz.treasury.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги

 

 

1

Освіта

Вища економічна, освіта  не нижче магістра.

 

2

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід  служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше двох років.

 

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

 

Вимоги до компетентності

 

Вимога

Компоненти вимоги

 

1

Досягнення результатів

-         - Якісне виконання поставлених завдань.

-         - Вміння фіксувати зусилля для досягнення. результату діяльності.

-         - Вміння запобігати та ефективно долати перешкоди.

 

2

Відповідальність

- Усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур.

- Усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень.

- Здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати.

 

3

Цифрова грамотність

 

 

 

 

 

 

 

 

- Вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків.

- Вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації.

- Вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі.

- Здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані.

- Вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП).

- Здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку.

 

Професійні знання

 

 

Вимога

Компоненти вимоги

 

1

Знання законодавства

 Знання:

- Конституції України.

- Закону України «Про державну службу».

- Закону України «Про запобігання корупції»

та іншого законодавства.

 

2

Знання законодавства у сфері

 Знання:

- Бюджетного кодексу України.

- Закону України про Державний бюджет України на відповідний рік.

- Податковий   кодекс   України.

- Закон  України  «Про  бухгалтерський  облік  та фінансову  звітність  в  Україні».

- Національні  положення  (стандарти) бухгалтерського обліку  в державному секторі та план рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ.

- Постанови КМУ від 28.02.2002 № 228 «Про затвердження  Порядку  складання,  розгляду, затвердження  та  основних  вимог  до  виконання кошторисів  бюджетних  установ».

- Постанова  КМУ  від  04.12.2019  № 1070  «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і  послуг,  що  закуповуються  за  бюджетні  кошти.

- Наказу МФУ  від  12.03.2012  № 333  «Про затвердження  Інструкції  щодо  застосування економічної  класифікації  видатків  бюджету  та Інструкції  щодо  застосування  класифікації кредитування  бюджету».

- Нормативно-правові акти, що регулюють бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ,  порядок казначейського обслуговування та складання звітності.