ОГОЛОШЕННЯ про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля

Опубліковано: Лютий 28, 2025

Повідомляємо про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля
планованої діяльності, зазначеної у пункті 1 цього оголошення, з метою виявлення,
збирання та врахування зауважень і пропозицій громадськості до планованої діяльності.


  1. Планована діяльність
    Планована діяльність: Експлуатація АЗС та складу нафтопродуктів передбачається по
    вул. Чурговича, 2, м. Ужгород. АЗС та склад нафтопродуктів - призначені для заправка
    автомобілів дизпаливом та бензином А-95, їх зберігання. Використовується як нафтобаза
    для зберігання і реалізації нафтопродуктів, АЗС для автомобілів. Також є можливість
    зливу нафтопродуктів із залізничних цистерн. Введена в експлуатацію Актом державної
    технічної комісії про готовність закінченого до експлуатації затвердженого
    розпорядженням №124 від 24.03.2000 року Ужгородської райдержадміністрації (склад
    паливно-мастильних матеріалів ТОВ "Стінг"). Основні показники: АЗС: 2 резервуари по 9
    м3 бензину А-95 та 2х9 м3 і 1х25 м3 ДП. Склад нафтопродуктів: 3 резервуари по 50 куб.м
    і 1х75 куб.м бензину (всього – 225 м3); 7 резервуарів по 75 м3, 6х73, 4х50 і 7х20 м3 ДП
    (всього – 1303 м3), заг. 1528 м3. Величина середньої одноразової заправки пальним
    автомобілів:50л за 3хв. Обіг нафтопродуктів за рік по кожному виду палива: Дизпаливо
    4200000 кг, Бензин 1400000. Режим роботи (кількість днів роботи, кількість годин
    роботи, кількість годин простою): 365 днів. Загальна площа території: 3,84 тис. кв.м,
    площа забудови: 2200 кв.м. Висота труби (клапана) 5м, діаметр труби (клапана) 0,1м,
    фонд робочого часу складу нафтопродуктів год/рік: 8760. Відомості про об’єкти інших

    суб’єктів господарювання, що розміщуються на території об’єкта (назва об’єкта): склад
    палива ТОВ «Титан+», АЗС (блокпункт) ТОВ « Титан+». Договір суборенди № 01/03 від
    01 лпня 2023 року (ТОВ "Титан" - суборендар, ТОВ "Стінг"- орендар ), орендоване майно:
    автозаправні блок- пункти АБП 5 шт., які розміщені за адресою:, м. Ужгород, вул.
    І.Чурговича, 2 та земельна ділянка з твердим асфальтобетонним покриттям площею 400
    кв.м, яка розміщена за адресою:, м. Ужгород, вул. Чурговича, 2.
    (загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності
    (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо), місце провадження планованої діяльності)
    2. Суб’єкт господарювання
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТІНГ" 22075798
    (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця,
    ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття
    реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають
    відмітку у паспорті)
    Україна, 89422, Закарпатська обл., Ужгородський р-н, село Минай, ВУЛИЦЯ
    СЛОВ'ЯНСЬКА, будинок 1
    місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця
    (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
    3. Уповноважений орган, який забезпечує проведення громадського обговорення
    Департамент екології та природних ресурсів Закарпатської обласної державної
    адміністрації пл. Народна, 4, м. Ужгород, 88008 central@ecozakarpat.gov.ua (0312) 61-67-
    01 Урись Ігор Омелянович
    (найменування уповноваженого органу, місцезнаходження, номер телефону та контактна особа)
    4. Процедура прийняття рішення про провадження планованої діяльності та орган, який
    розглядатиме результати оцінки впливу на довкілля
    Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності
    буде - дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, що видається
    департаментом екології та природних ресурсів Закарпатської обласної державної
    адміністрації; інші документи дозвільного характеру, передбачені законодавством, за
    умови що вони не передбачають встановлення (затвердження) змін у діяльності,
    затвердженій (схваленій) рішенням про провадження планованої діяльності або
    подовження строків її провадження.
    (вид рішення про провадження планованої діяльності, орган, уповноважений його видавати
    нормативний документ, що передбачає його видачу)
    5 . Строки, тривалість та порядок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на
    довкілля, включаючи інформацію про час і місце усіх запланованих громадських слухань
    Тривалість громадського обговорення становить 25 робочих днів з моменту офіційного
    опублікування цього оголошення (зазначається у назві оголошення) та надання
    громадськості доступу до звіту з оцінки впливу на довкілля та іншої додаткової

    1 Дата та час: 18.03.2025 10:00;

    і н к :
    https://ecozakarpat.my.webex.com/ecozakarpat.my/j.php?
    MTID=m9343ed103ff2b22eab7ab25eb4b6ef16 Номер наради: 2633 142 7052 Пароль:
    Mdm63v4Jw8U
    ;
    інформації, визначеної суб’єктом господарювання, що передається для видачі висновку з
    оцінки впливу на довкілля.
    Протягом усього строку громадського обговорення громадськість має право подавати
    будь-які зауваження або пропозиції, які, на її думку, стосуються планованої діяльності,
    без необхідності їх обґрунтування. Зауваження та пропозиції можуть подаватися в
    письмовій формі (у тому числі в електронному вигляді) та усно під час громадських
    слухань із внесенням до протоколу громадських слухань. Пропозиції, надані після
    встановленого строку, не розглядаються.
    У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі
    відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського
    обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення
    Громадські слухання відбудуться
    (зазначити дату, час, місце та адресу проведення громадських слухань)
    6 . Уповноважений центральний орган або уповноважений територіальний орган, що
    забезпечує доступ до звіту з оцінки впливу на довкілля та іншої доступної інформації
    щодо планованої діяльності
    Департамент екології та природних ресурсів Закарпатської обласної державної
    адміністрації пл. Народна, 4, м. Ужгород, 88008 central@ecozakarpat.gov.ua (0312) 61-67-
    01 Урись Ігор Омелянович
    (зазначити найменування органу, місцезнаходження, номер телефону та контактну особу)
    7 . Уповноважений центральний орган або уповноважений територіальний орган, до
    якого надаються зауваження і пропозиції, та строки надання зауважень і пропозицій
    Департамент екології та природних ресурсів Закарпатської обласної державної
    адміністрації пл. Народна, 4, м. Ужгород, 88008 central@ecozakarpat.gov.ua (0312) 61-67-
    01 Урись Ігор Омелянович
    (зазначити найменування органу, поштову та електронну адресу, номер телефону та контактну особу)
    Зауваження і пропозиції приймаються протягом усього строку громадського
    обговорення, зазначеного в абзаці другому пункту 5 цього оголошення.
    8. Наявна екологічна інформація щодо планованої діяльності
    Звіт з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності на 265 аркушах.
    Звіт з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності.
    (зазначити усі інші матеріали, надані на розгляд громадськості)
    Розрахунок викидів забруднюючих речовин в атмосферному повітрі при експлуатації
    (зазначити іншу екологічну інформацію, що стосується планованої діяльності)
    9 . Місце (місця) розміщення звіту з оцінки впливу на довкілля та іншої додаткової
    інформації (відмінне від приміщення, зазначеного у пункті 6 цього оголошення), а також
    час, з якого громадськість може ознайомитися з ними
    в приміщенні Ужгородської міської ради, 88000, Закарпатська обл., м. Ужгород, пл.
    Поштова, 3; пн.–пт., з 8.00 до 17.00; електронна пошта: umr@rada-uzhgorod.gov.ua;
    контактний телефон:+38(0312)42-80-26.
    (найменування підприємства, установи, організації, місцезнаходження, дата, з якої громадськість може ознайомитися з документами,
    контактна особа)
    {Додаток 3 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 824 від 14.09.2020, № 967
    від 08.09.2023}