Оголошується конкурс на право розміщення атракціонів на території парку "Боздоський"
Опубліковано: Липень 04, 2020
Організатор конкурсу: Департамент міського господарства Ужгородської міської ради.
Місцезнаходження організатора конкурсу: Україна, 88000, м. Ужгород, пл. Поштова, 3.
Підстава проведення конкурсу: рішення виконкому 27.03.2019 № 108.
Предметом конкурсу є право на розміщення та експлуатацію атракціонів на території парку «Боздоський» відповідно до Положення, затвердженого рішенням виконавчого комітету Ужгородської міської ради 27.03.2019 № 108.
Уповноважені особи здійснювати зв’язок з учасниками конкурсу:
Особи уповноважені здійснювати зв’язок з учасником конкурсу:
- Турянчик Олександра Олександрівна – начальник управління житлово-комунального господарства департаменту міського господарства (тел. 61-41-90)
- Полтавцева Тетяна Вікторівна – начальник управління майном міста департаменту міського господарства (тел. 61-41-90)
Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу та перелік документів:
- копія витягу з Єдиного державного реєстру із зазначенням основних видів діяльності юридичної особи або фізичної особи-підприємця;
- ескіз-ідея та індивідуальні конкурсні пропозиції: схема розташування, параметри, перелік, кількість та фото атракціонів, ігрових спортивно-розважальних автоматів, спортивних, у тому числі силових, тренажерів, тирів, батутів; іграшкових машинок, дитячих мотоциклів, електро-вело-мобілів, кількість персоналу обслуговуючого атракціон;
- термін будівництва та допуск атракціонів до експлуатації;
- загальна сума вкладень;
- внесок у благоустрій та утримання парку – загальної території;
- дозвіл територіального управління Державної служби праці (Держгірпромнагляд) у Закарпатській області пов’язаного з експлуатацією запропонованого об’єкта;
- сертифікати відповідності на атракціони;
- лист - зобов’язання щодо виконання умов конкурсу.
Умови конкурсу:
Переможець конкурсу бере на себе зобов’язання профінансувати проектування та виготовлення:
- проектно-технічної документації (у разі необхідності);
- дозвільної документації на атракціони;
- за власні кошти закупити та встановити обладнання, ввести в експлуатацію та організувати роботу атракціонів, отримувати дохід від підприємницької діяльності;
- замовити та профінансувати розробку проектної документації (електро-, водо-, газопостачання, водовідведення, благоустрій), а також встановлення окремого засобу обліку (в разі необхідності);
- оплатити будівельно-монтажні роботи та витрати на утримання атракціону;
- укласти відповідні договори на постачання та/або на відшкодування спожитих комунальних послуг.
Кількість атракціонних секторів та місце їх розташування
Всього на конкурс виноситься 3 сектори (C – 7, С – 11, С – 12) – місця для розміщення атракціонів. Конкурсна документація подається на кожен сектор окремо.
Схема розташування секторів:
Критерії оцінки конкурсних пропозицій:
· наявність (власність або користування) у учасника конкурсу атракціонів та обладнання, які максимально сприятимуть розвитку та розбудові інфраструктури парку, створення сприятливих умов для сімейного відпочинку – до 30 балів;
· кількість персоналу відповідної кваліфікації – до 5 балів;
· наявність позитивного досвіду роботи в сфері послуг, відпочинку та розваг – до 15 балів;
· співбесіда – до 20 балів;
· винагорода за повноту та інформативність підготовленої конкурсної документації – + 5 балів.
Максимально можлива кількість: 75 балів.
Конкурсну пропозицію необхідно надавати особисто або за допомогою поштового зв’язку у письмовому надрукованому вигляді запаковану у конверті із зазначенням на конверті повного найменування та місцезнаходження організатора та учасника конкурсу.
Конкурсна пропозиція приймається до 03.08.2020 включно за адресою: м. Ужгород, пл. Поштова, 3 каб. 223.
Розкриття конвертів відбудеться 04.08.2020 о 10.00 в Департаменті міського господарства Ужгородської міської ради за адресою м. Ужгород, пл. Поштова, 3.
В. о. директора департаменту Олена ЯЦКІВ