Оголошується конкурс на право розміщення атракціонів на території парку культури та відпочинку «Під замком»

Опубліковано: Травень 20, 2021

Організатор конкурсу: Департамент міського господарства Ужгородської міської ради

Місцезнаходження організатора конкурсу: Україна, 88000, м. Ужгород,  пл. Поштова, 3

Підстава проведення конкурсу: рішення виконкому 27.03.2019  № 108

 

Предметом конкурсу є право на розміщення та експлуатацію атракціонів на території парку культури та відпочинку «Під замком» відповідно до Положення, затвердженого рішенням виконавчого комітету Ужгородської міської ради  27.03.2019  № 108.

 

Уповноважені особи здійснювати зв’язок з учасниками конкурсу:

Особи уповноважені здійснювати зв'язок з учасником конкурсу:

  • Турянчик Олександра Олександрівна - начальник управління житлово-комунального господарства департаменту міського господарства (тел. 61-41-90)
  • Полтавцева Тетяна Вікторівна – начальник управління майном департаменту міського господарства (тел. 61-41-90)

 

Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу та перелік документів:

  • копія витягу з Єдиного державного реєстру із зазначенням основних видів діяльності юридичної особи або фізичної особи-підприємця;
  • ескіз-ідея та індивідуальні конкурсні пропозиції: схема розташування, параметри, перелік, кількість та фото атракціонів, ігрових спортивно-розважальних автоматів, спортивних, у тому числі силових, тренажерів, тирів, батутів; іграшкових машинок, дитячих мотоциклів, електро-вело-мобілів, кількість обслуговуючого персоналу атракціону;
  • термін будівництва та допуск атракціонів до експлуатації;
  • загальна сума вкладень;
  • внесок у благоустрій та утримання парку – загальної території;

 

Умови конкурсу:

Переможець конкурсу бере на себе зобов’язання профінансувати проектування та виготовлення:

- проектно-технічної документації (у разі необхідності);

- дозвільної документації на атракціони;

- за власні кошти закупити та встановити обладнання, ввести в експлуатацію та організувати роботу атракціонів, отримувати дохід від підприємницької діяльності;

- замовити та профінансувати розробку проектної документації (електро-, водо-, газопостачання, водовідведення, благоустрій), а також встановлення окремого засобу обліку (в разі необхідності);

- оплатити будівельно-монтажні роботи та витрати на утримання атракціону;

- укласти відповідні договори на постачання та/або на відшкодування спожитих комунальних послуг.

 

Кількість атракціонних секторів та місце їх розташування

Всього на конкурс виноситься 4 сектори (С-1, С-2, С-3, С-4)  – місця для розміщення атракціонів. Конкурсна документація подається на кожен сектор окремо.

Критерії оцінки конкурсних пропозицій:

  • наявність (власність або користування) в учасника конкурсу атракціонів та обладнання, які максимально сприятимуть розвитку та розбудові інфраструктури парку, створення сприятливих умов для сімейного відпочинку - до 30 балів;
  • кількість персоналу відповідної кваліфікації - до 5 балів;
  • наявність позитивного досвіду роботи в сфері послуг, відпочинку та розваг - до 15 балів;
  • співбесіда - до 20 балів ;
  • винагорода за повноту та інформативність підготовленої конкурсної документації - + 5 балів.

Максимально можлива кількість:  75 балів.

Конкурсну пропозицію необхідно надавати особисто або за допомогою поштового зв’язку у письмовому надрукованому вигляді запаковану у конверті із зазначенням на конверті повного найменування та місцезнаходження організатора та учасника конкурсу.

Конкурсна пропозиція приймається до 24.06.2021 включно за адресою: м. Ужгород, пл. Поштова, 3, каб. 233.

Розкриття конвертів відбудеться 25.06.2021 в 10.00 в департаменті міського господарства Ужгородської міської ради за адресою: м. Ужгород, пл. Поштова, 3.

PDF