План проведення чергового засідання виконавчого комітету Ужгородської міської ради на 13.08.2025 року
Опубліковано: Серпень 07, 2025
ПЛАН
ПРОВЕДЕННЯ ЧЕРГОВОГО ЗАСІДАННЯ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
| Дата проведення: | 13.08.2025 р. |
| Час проведення: | 10.00 |
| Місце проведення | мала зала |
| Запрошені: | |
| Керівник Ужгородської окружної прокуратури | Андрій НЕРОДИК |
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
|
1. |
Про доповнення до орієнтовного плану проведення консультацій з громадськістю на 2025 рік. |
|
|
|
Доповідач: |
Артем ЛЕНЬКО – в.о. директора департаменту правового та організаційного забезпечення |
|
2. |
Про затвердження Положення про плату за навчання у комунальних мистецьких школах. |
|
|
3. |
Про погодження розміщення об’єктів з надання послуг у сфері розваг |
|
|
|
Доповідач: |
Алла ЧЕРНОБУК – начальник управління у справах культури, молоді і спорту |
|
4. |
||
|
|
Доповідач: |
Артем ПОГОРЄЛОВ – директор департаменту забезпечення надання адміністративних послуг |
|
5. |
Про зміни та доповнення до рішення виконкому 09.04.2025 № 183. |
|
|
|
Доповідач: |
Наталія БАРАНЮК – начальник управління освіти |
|
6. |
||
|
7. |
||
|
8. |
||
|
|
Доповідач: |
Василь ЦАП – начальник управління економічного розвитку міста |
|
9. |
Про прогноз бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2026-2028 роки. |
|
|
|
Доповідач: |
Леся ГАХ – директор департаменту фінансів та бюджетної політики |
|
10. |
||
|
|
Доповідач: |
Василь ЦАП – начальник управління економічного розвитку міста |
|
11. |
||
|
|
Доповідач: |
Петро БОБИК – начальник відділу транспорту |
|
12. |
||
|
|
Доповідач: |
Марина СТАСЮК – директор департаменту соціальної політики |
|
13. |
||
|
|
Доповідач: |
Олег БОРШОВСЬКИЙ – начальник управління містобудування та архітектури |
|
14. |
||
|
15. |
||
|
16. |
||
|
17. |
||
|
18. |
Про надання дозволу (відмову) на переоформлення, розміщення збірно-розбірних гаражів. |
|
|
19. |
Про затвердження акта приймання-передачі квартир у комунальну власність. |
|
|
20. |
||
|
21. |
Про зовнішню рекламу (ПП «Транскарпатіан Рітейл»). |
|
|
22. |
Про зовнішню рекламу (ПП БулановуЛ.М.) (з доповненням). |
|
|
23. |
Про зовнішню рекламу (ПП «РА «Люкс») (з доповненням). |
|
|
24. |
Про зовнішню рекламу (ТзОВ «Дастор – Ужгород»). |
|
|
25 |
Про зовнішню рекламу (ФОП Флора Ю.В.). |
|
|
26. |
Про зовнішню рекламу (ФОП Митровська Н.І.). |
|
|
27. |
Про погодження проекту благоустрою (вул. Митна, 34). |
|
|
28. |
Про погодження проекту благоустрою (драмтеатр). |
|
|
29. |
Про надання дозволів на проведення робіт з порушення цілісності об’єктів благоустрою. |
|
|
|
Доповідач: |
Даніелла ГЕВОРКЯН – директор департаменту міської інфраструктури |
|
|
Розгляд питань в закритому режимі: |
|
|
30. |
Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів. |
|
|
31. |
||
|
32. |
||
|
33. |
||
|
34. |
Про надання згоди на проведення психіатричного огляду малолітньої дитини. |
|
|
35. |
||
|
|
Доповідач: |
Марія АРОКГАТІ – начальник служби у справах дітей. |
Заступник міського голови Вадим БОРЕЦЬ