1.
|
Про Програму підтримки діяльності інститутів громадянського суспільства міста соціального спрямування на 2022 рік.
|
2.
|
Про Програму фінансової підтримки діяльності благодійного фонду «Все можливо» на 2021 -2022 роки.
|
3.
|
Про Програму надання щомісячної компенсації на житлово-комунальні послуги Почесним громадянам міста Ужгород на 2022-2024 роки.
|
4.
|
Про Програму посилення соціального захисту громадян міста «Добра справа» на 2021 – 2023 роки.
|
5.
|
Про Програму фінансування видатків на компенсаційні виплати за пільговий проїзд автомобільним транспортом на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Ужгород на 2022 рік.
|
|
Доповідач:
|
Алла КЕЛЕМЕЦ – директор департаменту соціальної політики.
|
6.
|
Про Програму медичного забезпечення ветеранів, інвалідів Великої Вітчизняної війни та учасників бойових дій на 2023-2026 роки.
|
7.
|
Про Програму протиепідемічних заходів та боротьби з інфекційними хворобами у м. Ужгород на 2023 – 2026 роки.
|
8.
|
Про міську Програму «Розвиток нефрологічної та гемодіалізної служби на 2023-2026 роки».
|
9.
|
Про міську Програму боротьби з онкологічними захворюваннями на 2023-2026 роки.
|
10.
|
Про Програму забезпечення мешканців м. Ужгород імплантами для надання медичної допомоги хворим із ураженням органів опори та руху на 2023-2026 роки.
|
11.
|
Про Програму протидії захворюванню на туберкульоз на 2023-2026 роки.
|
12.
|
Про міську Програму «Цукровий та нецукровий діабет» на 2023-2026 роки.
|
13.
|
Про Програму забезпечення дітей, які опинились у складних життєвих обставинах, медичними та соціальними послугами на 2022 – 2024 роки.
|
|
Доповідач:
|
Василь РЕШЕТАР – начальник управління охорони здоров’я.
|
14.
|
Про Програму підтримки військовослужбовців військової служби за контрактом, які укладуть контракт у 2022-2024 роках.
|
15.
|
Про Програму організації та забезпечення підрозділів територіальної оборони на 2022-2024 роки.
|
16.
|
Про Програму забезпечення заходів з оборонної та мобілізаційної роботи на 2022-2024 роки.
|
|
Доповідач:
|
Ірина ЗИМА – начальник відділу оборонної та мобілізаційної роботи.
|
17.
|
Про Програму «Власний дім» на 2021- 2025 роки.
|
18.
|
Про затвердження бланка.
|
|
Доповідач:
|
Артем ЛЕНЬКО – начальник управління правового забезпечення.
|
19.
|
Про Програму демонтажу самовільно встановлених елементів благоустрою на території міста Ужгород на 2021-2022 роки.
|
20.
|
Про доповнення до рішення виконкому 28.04.2021 № 182.
|
|
Доповідач:
|
Юрій СТАНКО – начальник управління муніципальної варти.
|
21.
|
Про зміни до переліків адміністративних послуг ( з доповненням).
|
|
Доповідач:
|
Жанна ПАВЛУВ – начальник Центру надання адміністративних послуг.
|
22.
|
Про виправлення відомостей, внесених до свідоцтва про право власності на нерухоме майно, внесення змін до рішення виконкому.
|
|
Доповідач:
|
Даніелла ГЕВОРКЯН – директор комунального підприємства «Архітектурно -планувального бюро» Ужгородської міської ради.
|
23.
|
Про визнання переможця конкурсу з перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування.
|
|
Доповідач:
|
Петро БОБИК– начальник відділу транспорту.
|
24.
|
Про режим роботи у нічний час.
|
25.
|
Про погодження розміщення об’єктів дрібнороздрібної торгівлі.
|
|
Доповідач:
|
Павло ЛОГВІНОВ – начальник управління економічного розвитку міста.
|
26.
|
Про зміни до рішення виконкому 27.01.2021 № 44 (з доповненням).
|
27.
|
Про орієнтовний план роботи виконавчого комітету міської ради на ІІ півріччя 2021 року.
|
|
Доповідач:
|
Наталія КОЗАК – начальник відділу документального та організаційного забезпечення.
|
28.
|
Про надання паспортів відкритих літніх майданчиків ( ФОП Ковач Я.І.)
|
29.
|
Про надання паспортів відкритих літніх майданчиків ( ФОП Боді К.С.)
|
30.
|
Про внесення змін до рішення виконкому 28.03.2018 № 99.
|
31.
|
Про розміщення групи тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.
|
|
Доповідач:
|
Олег БОРШОВСЬКИЙ – начальник управління містобудування та архітектури.
|
32.
|
Про взяття на облік міні – скульптур.
|
33.
|
Про погодження місць збору твердих побутових відходів закритого типу.
|
34.
|
Про влаштування сімейного склепу на території кладовища «Барвінок».
|
35.
|
Про заборону купання та заходи щодо попередження загибелі людей на водних об’єктах міста.
|
36.
|
Про приватизацію державного житлового фонду.
|
37.
|
Про оформлення проживання мешканців у гуртожитку по вул. Антонія Дворжака, 38 А.
|
38.
|
Про квартирний облік.
|
39.
|
Про укладення договору найму.
|
40.
|
Про надання дозволів на проведення робіт з порушення цілісності об’єктів благоустрою.
|
|
Доповідач:
|
Володимир БАБИДОРИЧ – директор департаменту міського господарства
|
|
Питання в порядку контролю:
|
|
Інформація про хід виконання рішень виконкому з надання дозволів на проведення робіт з порушення цілісності об’єктів благоустрою.
|
|
Доповідач:
|
Володимир БАБИДОРИЧ – директор департаменту міського господарства
|
|
Розгляд питань в закритому режимі
|
41.
|
Про надання дозволів на вчинення правочинів про відчуження та набуття майна, право власності на яке або право користування яким мають діти, отримання грошової компенсації .
|
|
Доповідач:
|
Марія АРОКГАТІ – начальник служби у справах дітей.
|