Опубліковано: Квітень 22, 2021
ПЛАН
ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Дата проведення: |
28.04.2021 р. |
Час проведення: |
09.00 |
Місце проведення |
велика зала |
Запрошені: |
|
Керівник Ужгородської окружної прокуратури |
Юрій ДОМНІЦЬКИЙ |
Заступник міського голови |
Василь ГОМОНАЙ |
Заступник міського голови |
Юрій РАХІВСЬКИЙ |
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Робочі питання:
1. |
|||
|
Доповідач: |
Алла КОХАН – начальник відділу інформаційної роботи. |
|
2. |
|||
3. |
|||
|
Доповідач: |
Алла КЕЛЕМЕЦ – директор департаменту соціальної політики. |
|
4. |
|||
|
Доповідач: |
Василь РЕШЕТАР – начальник управління охорони здоров’я |
|
5. |
|||
6. |
|||
|
Доповідач: |
Віталій ПЕКАР – заступник начальника управління правового забезпечення. |
|
7. |
|||
8. |
Про організацію перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах. |
||
9. |
|||
|
Доповідач: |
Петро БОБИК – начальник відділу транспорту. |
|
10. |
|||
|
Доповідач: |
Олександр ЧЕПКИЙ – начальник відділу землекористування. |
|
11. |
|||
12. |
|||
|
Доповідач: |
Павло ЛОГВІНОВ –начальник управління економічного розвитку міста. |
|
13. |
Про видачу дублікатів свідоцтв про право власності на нерухоме майно. |
||
|
Доповідач: |
Деніелла ГЕВОРКЯН – директор комунального підприємства «Архітектурно -планувального бюро» Ужгородської міської ради. |
|
14. |
Про розміщення групи тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (Сідун Ю.Ю.). |
||
15. |
Про розміщення групи тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (ТОВ «ПЕРФЕКШН ІН»). |
||
16. |
Про розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності (ФОП Носа Л.В.). |
||
17. |
Про розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності (ТОВ «Аст М»). |
||
|
Доповідач: |
Олег БОРШОВСЬКИЙ – начальник управління містобудування та архітектури. |
|
18. |
Про погодження розміщення місця збору твердих побутових відходів. |
||
19. |
|||
20. |
|||
21. |
|||
22. |
|||
|
Доповідач: |
Володимир БАБИДОРИЧ – директор департаменту міського господарства. |
|
|
Питання в порядку контролю: |
||
- |
Інформація про хід виконання рішення виконкому 28.10.2020 № 388 «Про заходи щодо попередження загибелі людей на водних об’єктах міста в зимовий період». |
||
|
Доповідач: |
Сергій ДМИТРІЄВ – начальник відділу цивільного захисту населення. |
|
- |
Інформація про хід виконання рішення виконкому від 08.02.2017 № 44 «Про Порядок інформування громадськості про діяльність Ужгородської міської ради, її виконавчих органів через мережу Інтернет». |
||
- |
Інформація про хід виконання рішення виконкому № 377 від 09.10.2019 року «Про відкриті дані Ужгородської міської ради» за три квартали 2020 року. |
||
|
Доповідач: |
Олександр ПУГЛИК – начальник відділу програмного забезпечення управління програмного та комп’ютерного забезпечення. |
|
- |
Інформація про хід виконання рішень виконкому з надання дозволів на проведення робіт з порушення цілісності об’єктів благоустрою. |
||
|
Доповідач: |
Володимир БАБИДОРИЧ – директор департаменту міського господарства. |
|
|
Розгляд питань в закритому режимі |
||
23. |
Про внесення зміни до складу комісії з питань захисту прав дитини. |
||
24. |
|||
25. |
|||
26. |
|||
27. |
|||
|
Доповідач: |
Марія АРОКГАТІ – начальник служби у справах дітей. |
Керуючий справами виконкому Ігор ФАРТУШОК