План проведення засідання виконавчого комітету Ужгородської міської ради на 13.03.2024 року
Опубліковано: Березень 07, 2024
Дата проведення: |
13.03.2024 р. |
Час проведення: |
10.00 |
Місце проведення |
мала зала |
Запрошені: |
|
Керівник Ужгородської окружної прокуратури |
Юрій ДОМНІЦЬКИЙ |
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. |
Звіт про роботу відділу з питань запобігання та виявлення корупції за 2023 рік. |
||
|
Доповідач: |
Віталій ШТЕФУЦА – начальник відділу з питань запобігання та виявлення корупції |
|
2. |
Звіт про роботу департаменту правового та організаційного забезпечення за 2023 рік. |
||
|
Доповідач: |
Ігор ФАРТУШОК – директор департаменту правового та організаційного забезпечення |
|
3. |
|||
4. |
|||
|
Доповідач: |
Олександр ЧЕПКИЙ – начальник відділу землекористування |
|
5. |
|||
|
Доповідач: |
Микола УРСТА – начальник управління програмного та комп’ютерного забезпечення |
|
6. |
|||
|
Доповідач: |
Мілан ТУРІС – начальник управління муніципальної варти |
|
7. |
Про виконання цільових програм у сфері охорони здоров'я міста Ужгород за ІІ півріччя 2023 року. |
||
|
Доповідач: |
Ярослав ГЛАГОЛА – начальник управління охорони здоров'я та цивільного захисту населення |
|
8. |
Про затвердження акта (І.). |
||
9. |
Про затвердження акта (П.). |
||
10. |
|||
11. |
|||
12. |
|||
13. |
Про надання згоди на влаштування до психоневрологічного інтернату. |
||
|
Доповідач: |
Світлана АДІЛОВА – в.о. директора департаменту соціальної політики |
|
14. |
Про погодження розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності (ТОВ Житловий комплекс Ужгородського національного університету). |
||
15. |
Про погодження розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності (ФОП Губа Т.Є.). |
||
16. |
Про погодження розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності (Кашкова І.С.). |
||
17. |
Про погодження розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності (ТОВ «Преміум Буд Інвест»). |
||
|
Доповідач: |
Олег БОРШОВСЬКИЙ – начальник управління містобудування та архітектури |
|
18. |
|||
19. |
|||
20. |
|||
21. |
Про зовнішню рекламу (ПП «Корзо-2»). |
||
22. |
Про зовнішню рекламу (АТ «УКРСИББАНК», вул. Перемоги, 11А). |
||
23. |
Про зовнішню рекламу (ГУДСНС України у Закарпатській області). |
||
24. |
Про зовнішню рекламу (ФОП Пильник О.В.). |
||
25. |
Про зовнішню рекламу (АТ «УКРСИББАНК», вул. Минайська, 14 Б). |
||
26. |
|||
27. |
|||
28. |
Про надання дозволів на проведення робіт з порушення цілісності об’єктів благоустрою. |
||
29. |
Про проведення конкурсу з призначення управителів багатоквартирних будинків. |
||
|
Доповідач: |
Віталій ГІЛЬТАЙЧУК– директор департаменту міської інфраструктури |
|
|
|
||
Питання в порядку контролю: |
|||
1. |
Інформація про стан виконавської дисципліни у структурних підрозділах міської ради за підсумками 2023 року. |
||
|
Інформує: |
Ігор ФАРТУШОК – директор департаменту правового та організаційного забезпечення |
|
2. |
Інформація про виконання рішення виконкому 10.11.2023 №587 "Про заходи щодо попередження загибелі людей на водних об'єктах Ужгородської міської територіальної громади в зимовий час". |
||
|
Інформує: |
Ярослав ГЛАГОЛА – начальник управління охорони здоров'я та цивільного захисту населення |