Понад три десятки питань розглянули на останньому в цьому році засіданні виконавчого комітету Ужгородської міської ради

Опубліковано: Грудень 27, 2018

Понад три десятки питань розглянули на останньому в цьому році засіданні виконавчого комітету Ужгородської міської ради

Сьогоднішнє, останнє в цьому році засідання виконавчого комітету Ужгородський міський голова Богдан Андріїв розпочав із привітань: вручив присвоєні Указом Президента України почесні звання «Мати-героїня» трьом ужгородкам: мамам п’яти дітей Світлані Ленько та Ользі Грабар, а також Оксані Іванчик – матері шести дітей. Богдан Євстафійович поцікавився у кожної жінки, скільки років найменшим, як вчаться діти, побажав гарних новорічно-різдвяних свят, здоров’я та родинного затишку.

Одним із перших питань розглянули проект рішення про затвердження орієнтовного плану роботи виконавчого комітету Ужгородської міської ради на І півріччя 2019 року.

Так, у січні засідання проведуть 9 та 23 числа, у лютому – 13 та 27 числа, у березні також 13-го та 27-го, відбудуться засідання й 10 та 24 квітня, 8 та 22 травня, 16 та 26 червня.

Крім того, затвердили перелік питань для розгляду на засіданнях виконавчого комітету у І півріччі 2019 року. Зокрема, у січні розглядатимуть питання про затвердження лімітів споживання енергоносіїв для бюджетних закладів міста на 2019 рік; про розподіл коштів медичної субвенції у міські лікувально-профілактичні заклади (ЦМКЛ, МПБ, МДКЛ); про закріплення території обслуговування за закладами освіти; про стан військового обліку військовозобов’язаних та призовників на підприємствах, установах та організаціях Ужгорода на 2019 рік; заслухають і звіт про результати внутрішнього аудиту в бюджетному процесі Ужгорода за ІІ півріччя 2018 р.

У лютому розглянуть Програму «Розвиток паліативної та хоспісної допомоги у м.Ужгород на 2019-2023 роки», у березні – питання про виконання Програми економічного і соціального розвитку міста за 2018 рік, у квітні – про організацію відпочинку та оздоровлення дітей і підлітків влітку 2019року, у травні – про підсумки опалювального сезону 2018-2019 років та заходи з підготовки до опалювального сезону 2019-2020 років, забезпечення населення твердим паливом та скрапленим газом у 2019 році, у червні – про орієнтовний план роботи виконавчого комітету міської ради на ІІ півріччя 2019 року.

Затвердили також переліки питань для розгляду на засіданнях виконавчого комітету в порядку контролю та тих, що вносяться на розгляд виконкому в міру надходження.

Затвердили члени виконкому і звіт про виконання роботи виконавчого комітету за ІІ півріччя 2018 року.

Ухвалили на засіданні і зміни в додаток до рішення виконкому від 29.02.12 № 52 «Про виборчі дільниці», а саме:

– межі виборчої дільниці № 2 доповнили будинком № 12А, корпус А та будинком № 12, корпус 1А на вулиці Університетській;

– межі виборчої дільниці № 15 доповнили провулком Волошковим;

– межі виборчої дільниці № 18 доповнили будинком №2 на Студентській набережній;

– місцезнаходження виборчої дільниці № 43 змінили із вул. Заньковецької, 15А на вул. Марії Заньковецької, 13А;

– внесли зміни до місцезнаходження виборчої дільниці № 11, а саме: ЗОШ № 21 (колишній) на вул.І.Сільвая (Чапаєва), 3А на ЗОШ № 20 ліцей «Лідер» на вул. Івана Сільвая, 3;

– назву закладу, в якому розміщена виборча дільниця № 66 із «Обласний госпіталь інвалідів війни та учасників ліквідації аварії на ЧАЕС», змінили на «Обласний госпіталь ветеранів війни»;

– назву закладу, у якому розміщена виборча дільниця № 68, із «Державний заклад «Відділкова клінічна лікарня станції Ужгород Державного територіально-галузевого об’єднання «Львівська залізниця» на КЗ «Ужгородська районна лікарня».

Іншим рішенням перенесли місцезнаходження приміщення для голосування зі спортивної зали в актову залу на виборчій дільниці № 210744, розташованій у садочку № 29 «Дивосвіт» за адресою: вул. Михайла Грушевського, 61А.

Відділ ведення Державного реєстру виборців Ужгородської міської ради, відповідно до прийнятого рішення, має підготувати відповідне подання та направити до ЦВК.

У році, що незабаром почнеться, заплановано проведення виборів Президента України та депутатів Верховної Ради. Відтак на засіданні виконкому ухвалили рішення, де можна розміщувати матеріали передвиборної агітації – у спеціально визначених місцях: на існуючих рекламно-інформаційних тумбах, рекламних щитах, дошках оголошень.

У рішенні зазначається, де знаходяться рекламно-інформаційні тумби та стенди:

– вул. Керченська, 7;

– пл. Шандора Петефі (біля Будинку побуту);

– пл. Кирила і Мефодія (навпроти «Київстар»).

Також наведено перелік будинків, де агітаційні матеріали можна розміщувати на дошках оголошень.

Департамент міського господарства має забезпечити організацію робіт та контроль за впорядкуванням стендів та дошок оголошень на території міста.

Також надали на засіданні виконкому Ужгородської міськради дозволи на роботи з порушенням цілісності об’єктів благоустрою.

Зокрема, підприємству “Електро” погодили виконання робіт протягом 10 днів на трьох об’єктах для прокладання кабельної лінії на вулицях:

– Бічна – Швабська – Юлії Жемайте;

– Університетська (від гуртожитку № 4 до центрального корпусу УжНУ).

– Володимирська – Перемоги – Вілмоша Ковача – Олександра Попадинця.

На 10 днів погодили і дозвіл ТОВ “Близниця” для винесення ділянки каналізаційного колектора та каналізаційної мережі за межі ділянки забудови на вул. Олександра Радищева – Словянській набережній.

Рішення, традиційно, передбачає умови і терміни проведення робіт, відповідальних за відновлення покриття після їх завершення.

Крім того члени виконкому Ужгородської міськради проголосували за рішення про прийняття на квартирний облік 6-ох осіб, серед яких учасники бойових дій, внесли зміни до списків черговості, зняли з квартирної черги 8-ох ужгородців із числа дітей-сиріт, яким нещодавно придбали житло за кошти державної субвенції та співфінансування міської ради.

Члени виконкому Ужгородської міськради погодили розміщення тимчасових споруд (павільйонів) для провадження підприємницької діяльності. Зокрема, двом ужгородцям на вул. Собранецькій (біля пункту пропуску «Ужгород») та у масиві № 2.

Інші аналогічні рішення про розміщення тимчасових споруд на інших вулицях Ужгорода відклали на додаткове вивчення.

Підприємці, щодо яких прийнято рішення виконкому, повинні розробити відповідні документи, погодити проект розміщення тимчасової споруди, який погодити з управлінням містобудування та архітектури тощо.

Також на засіданні виконкому міськради визначили місця для проведення благодійних акцій з метою збору коштів на території міста – у парках “Боздоському” та “Під замком”, на площі перед музично-драматичним театром імені братів Юрія-Августина та Євгена Шерегіїв у межах Київської набережної.

Рішення ухвалили у зв’язку з почастішанням на вулицях Ужгорода випадків збору коштів нібито для проведення різдвяно-новорічних свят сиротинців, будинків для людей похилого віку, для воїнів АТО, онкохворих дітей, безпритульних тварин тощо, в тому числі з використанням звуковідтворювальної апаратури, а також непоодиноких випадків шахрайських дій з боку осіб, які крадуть фотографії та історії реальних хворих та додають до них реквізити власних рахунків.

Відділ муніципальної інспекцій з благоустрою здійснюватиме постійний контроль за дотриманням цього рішення у межах власних повноважень та має забезпечити взаємодію з правоохоронними органами з питань охорони правопорядку, забезпечення благоустрою під час благодійних акцій, у тому числі проводити профілактичну роботу з попередження шахрайських дій щодо мешканців та гостей міста з боку псевдоволонтерів.

Ще один навчальний заклад в Ужгороді переведуть на альтернативний вид палива. Члени виконкому міськради проголосували за те, щоб із 1 січня 2019 року перевести Ужгородську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів № 2 з поглибленим вивченням окремих предметів з опалення природним газом на опалення шляхом постачання теплової енергії.

Також на засіданні підтримали зміни та доповнення до переліків адміністративних послуг.

Так, вилучили з переліку адміністративних послуг такі послуги:

– підтвердження законності вилучення водних біоресурсів із середовища їх існування та переробки продуктів лову (у разі необхідності суб’єкту господарювання для здійснення зовнішньоторговельних операцій);

– дозвіл на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах);

– погодження видачі дозволів на будівельні, днопоглиблювальні роботи, видобування піску і гравію, прокладання кабелів, трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фонду;

– погодження режимів рибогосподарської експлуатації водних об’єктів та контроль за діяльністю спеціальних товарних рибних господарств.

Цим самим рішенням доповнили перелік адміністративних послуг, які надаються територіальними органами центральних органів виконавчої влади, а саме:

Управлінням Державного агентства рибного господарства у Закарпатській області такими послугами:

– погодження Режимів рибогосподарської експлуатації водних об’єктів;

– погодження змін та доповнень до Режимів рибогосподарської експлуатації водних об’єктів;

юридичним відділом Закарпатської обласної державної адміністрації такою послугою:

– рішення (розпорядження) про передачу у власність та надання у оренду земельних ділянок, що перебувають у державній власності.

Доповнили й перелік документів дозвільного характеру, які надаються Управлінням Державного агентства рибного господарства у Закарпатській області, а саме:

– видача дозволу на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах);

– переоформлення дозволу на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах);

– анулювання дозволу на спеціальне використання водних біоресурсів у рибогосподарських водних об’єктах (їх частинах);

– видача підтвердження законності вилучення водних біоресурсів з середовища їх існування та переробки продуктів лову (у разі необхідності суб’єкту господарювання для здійснення зовнішньоторговельних операцій);

– переоформлення підтвердження законності вилучення водних біоресурсів з середовища їх існування та переробки продуктів лову (у разі необхідності суб’єкту господарювання для здійснення зовнішньоторговельних операцій);

– анулювання підтвердження законності вилучення водних біоресурсів з середовища їх існування та переробки продуктів лову (у разі необхідності суб’єкту господарювання для здійснення зовнішньоторговельних операцій).

Назву послуги, зазначену в пункті 2 рішення виконкому 26.09.2018 № 288 – присвоєння, зміна та підтвердження поштових (юридичних) адрес викладуть у такій редакції: «присвоєння, зміна та підтвердження поштових (юридичних) адрес об’єктам нерухомого майна в місті Ужгород».

Розглянули члени виконкому Ужгородської міськради і проект рішення про режим роботи у нічний час. Зокрема, відмовили двом підприємцям у погодженні роботи вночі кафе на наб. Незалежності, 4 а .

Паспорт відкритого літнього майданчика для здійснення підприємницької діяльності на базі стаціонарних закладів ресторанного господарства надали на засіданні виконкому міськради фізичній особі-підприємцю – на 24 місця на пл. Князя Лаборця, 2 (магазин-бар).

Також припинили дію паспорта відкритого літнього майданчика для здійснення підприємницької діяльності підприємцю – на 8 посадкових місць на вул. Собранецькій, 173″а” прим. 1 (кафе „Смак”).

Підтримали на виконкомі Ужгородської міськради і проект рішення про впорядкування розміщення об’єктів зовнішньої реклами: заборонили розміщення об’єктів зовнішньої реклами за допомогою зображення, яке демонструють на електронних носіях (екрани/телевізори; світлодіодні табло, за винятком повнокольорових екранів; рухомі LED-рядки тощо) або за допомогою інформаційних конструкцій/вивісок із використанням мерехтливих елементів у центральній зоні міста, яка визначена рішенням ХІ сесії міської ради VІІ скликання 28 лютого 2017 року № 607.

Власники об’єктів зовнішньої реклами мають демонтувати зазначені рекламні конструкції у місячний термін із дати прийняття рішення, яке набирає чинності з дня його опублікування в газеті «Ужгород».

На засіданні також надали дозволи на розміщення об’єктів зовнішньої реклами на кількох локаціях міста.

Відповідно до ухваленого на засіданні виконкому міськради рішення в Ужгороді демонтують понад сім десятків об’єктів зовнішньої реклами – у зв’язку з порушенням вимог Порядку розміщення зовнішньої реклами – відсутністю дозвільних документів.

Проголосували на виконкомі Ужгородської міськради і за проект рішення “Про заходи щодо попередження загибелі людей на водних об’єктах міста в зимовий період”. Цим рішенням заборонили:

– вихід на лід, пересування та катання на льоду на дериваційному каналі, річці Уж у межах міста, водоймах на вул. Загорській, вул. Івана Чурговича, у парку “Перемоги” (озеро біля ЗОШ №№12,15), на Радванському кар’єрі;

– підлідний вилов риби на ділянці р. Уж у районі пішоходного мосту “Боздоський” уверх за течією 200 м і вниз за течією 300 м.

Департамент міського господарства та ПрАТ “Закарпаттяобленерго” мають обладнати зазначені місця щитами про заборону виходу на лід, пересування, катання на льоду та підлідного вилову риби.

Для недопущення нещасних випадків Управління патрульної поліції у Закарпатській області має наблизити наряди патрульної служби до водних об’єктів міста.

Управління освіти повинно організувати проведення у навчальних закладах міста уроків із правил поведінки на водних об’єктах у зимовий період відповідно до програми “Безпека життєдіяльності людини”; вжити відповідні заходи з недопущення виходу учнів до водних об’єктів, розташованих біля навчальних закладів.

Для організації зимового відпочинку мешканців міста управління у справах культури, спорту, сім’ї та молоді спільно з департаментом міського господарства мають подати пропозиції щодо влаштування на території міста льодових катків (за відповідних кліматичних умов).

Відділ охорони здоров’я повинен забезпечити вжиття необхідних заходів щодо надання медичної допомоги потерпілим у разі переохолодження та обмороження тощо.