Порядок погодження прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних житлових будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт.

Опубліковано: січня 13, 2010

1. Загальні положення та терміни.
1.1. Цей Порядок розроблений на виконання п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 9 вересня 2009р. №1035 та визначає процедуру погодження прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних житлових будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених забудовниками – фізичними особами без дозволу на виконання будівельних робіт у період з 5 серпня 1992р. до 1 січня 2008р., на підставі заяви про прийняття в експлуатацію, яку подано до 31грудня 2010.
1.2. Порядок поширюється на об’єкти, які були побудовані на підставі дозволів на будівництво, наданих рішеннями виконкому або рішеннями сесій Ужгородської міської ради про надання земельних ділянок для будівництва та обслуговування житлових будинків та господарських будівель і споруд.
1.3. Житловий будинок садибного типу – житловий будинок, розташований на окремій земельній ділянці, який складається з житлових та допоміжних приміщень.
2. Порядок отримання рішення про погодження прийняття в експлуатацію об’єкта.
2.1. Для одержання рішення про погодження прийняття в експлуатацію об’єкта забудовник подає до виконкому Ужгородської міської ради такі документи:
– заяву;
– документ, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою;
– рішення виконкому або сесії про дозвіл на будівництво;
– затверджену в установленому порядку проектно-кошторисну документацію;
– звіт про проведення технічного обстеження на відповідність державним будівельним нормам розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відповідність житлових, дачних та садових будинків державним стандартам, будівельним нормам і правилам, нормативним актам з пожежної безпеки, санітарному законодавству, складений організацією, яка має відповідну ліценцію, і погоджений з органами державного пожежного нагляду та державною санітарно-епідеміологічною службою. В технічному звіті має бути вказаний рік закінчення будівництва;
– технічний паспорт приватної будівлі, підготовлений не пізніше ніж за 12 місяців до подання заяви, виданий бюро технічної інвентаризації;
– копію договору про пайову участь замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста та квитанції про сплату пайового внеску;
– виконавче геодезичне знімання об’єкта з нанесенням на карту міста;
– договір з МРЕМ;
– договір з водоканалом;
– договір на вивіз сміття та обслуговування території;
– акт обстеження ВАТ «Закарпатгаз» газових приладів;
– адресну довідку;
– довідка про виконання робіт з упорядкування і озеленення території.
2.2. У разі подання документів не в повному обсязі, заява не розглядається. Забудовнику протягом десяти робочих днів після її реєстрації надається вмотивована обґрунтована відмова у прийнятті рішення та повертаються додані до заяви документи.
2.3. Забудовник може звернутися повторно до виконкому лише після подання документів у повному обсязі.
2.4. На підставі поданих документів виконком міської ради приймає рішення про погодження прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних житлових будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт.

3. Порядок надання довідки про погодження прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію.
3.1. На підставі прийнятого виконкомом рішення забудовнику видається довідка про погодження прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію згідно з додатком 3 до Тимчасового порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних житлових будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт.

Керуючий справами виконкому Л.І. Алєнтьєва