Постановою Кабміну визначено питання державної реєстрації під час дії воєнного стану
Опубліковано: Березень 18, 2022
Відділи державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та відділ державної реєстрації юридичних фізичних осіб-підприємців виконавчого комітету Ужгородської міської ради інформують:

Постанова набрала чинності з 6 березня 2022 року (опублікована в Урядовому кур’єрі № 49 від 6 березня 2022) та діятиме до дня припинення чи скасування воєнного стану.



проведення державної реєстрації виключно особами, внесеними до переліку, затвердженого Мін’юстом. Відповідний наказ Мін’юсту визначатиме обмеження за різними критеріями, з урахуванням яких відповідний реєстратор матиме право проводити державну реєстрацію;
право посадових осіб Міністерства юстиції, його територіальних органів, внесених до згаданого переліку, реєструвати не лише громадські формування, а й інші види юридичних осіб;
невідкладну державну реєстрацію у разі подання належних документів у повному обсязі та спрощений порядок повідомлення заявника про недоліки у поданих ним документах;
проведення державної реєстрації незалежно від місцезнаходження юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, місцезнаходження нерухомого майна (якщо перелік не передбачає обмежень щодо територіальності);
звільнення від сплати адміністративного збору благодійних організацій, громадських об’єднань, предметом діяльності яких є надання допомоги Збройним Силам, іншим військовим формуванням, правоохоронним (спеціальним) органам, органам цивільного захисту, добровольчим формуванням територіальних громад, іншим особам, які забезпечують національну безпеку і оборону, відсіч і стримування збройної агресії іноземної держави, а також особам, які постраждали чи можуть постраждати від такої збройної агресії;
спрощення процедури подачі документів для державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (можна використовувати електронну пошту або інші засоби зв’язку);
можливість засвідчення справжності підпису, виконаного у присутності реєстратора, на документах для державної реєстрації юридичних осіб;
можливість підтвердження сплати адміністративного збору скрінкопією платіжного документа.
Звертаємо увагу, що наразі не планується відновлення функціонування Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Наразі тривають організаційні та технічні заходи Міністерства Юстиції України , щодо практичного впровадження постанови.

