Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акта «Про внесення змін до рішення виконкому 11.12.2019 року № 460 «Про встановлення мораторію»

Опубліковано: Квітень 02, 2021

Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної  регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, повідомляємо про оприлюднення проєкту рішення виконкому міської ради
«Про внесення змін до рішення виконкому 11.12.2019 року № 460 «Про встановлення мораторію
» та аналізу регуляторного впливу даного проєкту рішення.

Розробником зазначеного проєкту регуляторного акта є Департамент міського господарства Ужгородської міської ради.

Підставою для розробки проєкту є: стаття 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», стаття 16 Закону України «Про рекламу», Закон України «Про благоустрій населених пунктів», постанова Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 року № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», рішення IV сесії Ужгородської міської ради V скликання від 26.12.2006 року №136 «Про затвердження Правил благоустрою міста Ужгород», рішення виконкому від 30.05.2012 року № 164 «Про порядок розміщення зовнішньої реклами у м. Ужгороді» зі змінами та доповненнями 01.08.2012 року № 242 «Про зміни до Порядку розміщення
зовнішньої реклами у м. Ужгороді», Програма благоустрою міста Ужгород на 2018 – 2022 роки, затверджена рішенням виконкому 26.10.2017 року № 327 та рішення виконкому від 11.12.2019 року № 460 «Про встановлення мораторію» зі змінами та доповненнями 08.04.2020 року №173 «Про внесення змін до рішення виконкому 11.12.2019 року № 460 «Про встановлення мораторію».

Зазначеним проєктом регуляторного акта передбачено внесення змін до чинного мораторію на видачу дозволів на розміщення зовнішньої реклами, а саме запропоновано дозволити видачу дозволів на розміщення рекламних конструкцій типу «стела» чи «пілон» на земельних ділянках, що перебувають у приватній власності.

Проєкт рішення розроблено з метою забезпечення підтримки підприємницької діяльності в умовах запровадження карантину, врахування пропозицій суб’єктів підприємницької діяльності щодо отримання змоги рекламування власних товарів та послуг у безпосередній близькості до місця
здійснення їх комерційної діяльності та дозволить не допустити захаращення міської території рекламоносіями сумнівної якості та дизайну.

Сфера дії визначеного регуляторного акта розповсюджується на всі підприємства, установи та організації, незалежно від форми власності та відомчої належності, а також на фізичних осіб, які здійснюють підприємницьку діяльність у сфері зовнішньої реклами у м. Ужгород.

Проєкт рішення виконкому «Про внесення змін до рішення виконкому 11.12.2019 року № 460 «Про встановлення мораторію» та аналіз його регуляторного впливу буде оприлюднено шляхом розміщення на офіційному сайті Ужгородської міської ради.

Строк прийняття пропозицій та зауважень до проєкту регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу становить один календарний місяць з дня їх оприлюднення.

Зауваження і пропозиції до проєкту регуляторного акта просимо надавати в письмовій формі за адресою: 88000, м. Ужгород, пл. Поштова, 3 (ІІ поверх), каб. 232, Департамент міського господарства, або надсилати на електронну адресу: dmg@rada-uzhgorod.gov.ua.
Телефон для довідок: 615311, 614190.