Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акта «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами у м. Ужгород»
Опубліковано: Вересень 12, 2019
Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, повідомляємо про оприлюднення проєкту рішення виконкому міської ради «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами у м. Ужгороді» та аналіз регуляторного впливу рішення.
Розробником зазначеного проєкту регуляторного акта є Департамент міського господарства Ужгородської міської ради.
Підставою для розробки проєкту є: стаття 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закони України «Про рекламу», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про адміністративні послуги», «Про благоустрій населених пунктів», постанова Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 року № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», рішення IV сесії міської ради V скликання від 21 березня 2008 р. № 654 «Про затвердження схеми економіко-планувального зонування території м. Ужгорода», рішення ХІ сесії міської ради VІІ скликання від 28 лютого 2017 року № 607 «Про внесення доповнень до рішення IV сесії міської ради V скликання від 21 березня 2008 р. № 654», рішення IV сесії Ужгородської міської ради V скликання від 26.12.2006 року №136 «Про затвердження Правил благоустрою міста Ужгород», рішення виконкому від 30.05.2012 року № 164 «Про порядок розміщення зовнішньої реклами у м. Ужгороді» зі змінами та доповненнями, Програма благоустрою міста Ужгород на 2018 – 2022 роки, затверджена рішенням виконкому 26.10.2017 року № 327.
Проєкт рішення розроблено з метою формування системного підходу у напрямку підвищення ефективності використання міської території для розповсюдження зовнішньої реклами, забезпечення у процесі розміщення рекламних засобів розумного балансу комерційних інтересів та пріоритету збереження цілісності оточуючої забудови, з метою реалізації заходів з впорядкування розміщення та уніфікації засобів зовнішньої реклами, що розміщуються у межах міста, покращення вигляду рекламних засобів в міському середовищі, покращення естетичних якостей інтер’єру вулиць тощо.
Сфера дії визначеного регуляторного акта розповсюджується на всі підприємства, установи та організації, незалежно від форми власності та відомчої належності, а також на фізичних осіб, які здійснюють підприємницьку діяльність у сфері зовнішньої реклами у м. Ужгород.
Проєкт рішення виконкому «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами у м. Ужгород» та аналіз його регуляторного впливу буде оприлюднено шляхом розміщення на офіційному сайті Ужгородської міської ради за посиланням: https://rada-uzhgorod.gov.ua/page/regulyatorna-diyalnist-2019
Строк прийняття пропозицій та зауважень до проєкту регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу становить один календарний місяць з дня їх оприлюднення.
Зауваження і пропозиції до проєкту регуляторного акта просимо надавати в письмовій формі за адресою: 88000, м. Ужгород, пл. Поштова,3 (ІІ поверх), каб. 227-2, Департамент міського господарства, або надсилати на електронну адресу: dmg@rada-uzhgorod.gov.ua.
Телефон для довідок: 615311, 614190.