ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Опубліковано: Січень 27, 2025

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТІНГ" 22075798
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця,
ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття
реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають
відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 89422, Закарпатська обл., Ужгородський р-н, село Минай, ВУЛИЦЯ СЛОВ'ЯНСЬКА,
будинок 1 380503178355
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Планована діяльність: Експлуатація АЗС та складу нафтопродуктів по вул. Чурговича, 2, м.
Ужгород. АЗС призначена для заправка автомобілів дизпаливом та бензином А-95.
Використовується як нафтобаза для зберігання і реалізації нафтопродуктів, АЗС для автомобілів.
Також є можливість зливу нафтопродуктів із залізничних цистерн.
Технічна альтернатива 1.
АЗС та склад нафтопродуктів виконує технологічні операції по прийому, зберіганню та
відпуску нафтопродуктів споживачам на земельній ділянці, умови експлуатацiї технологiчного
обладнання об'єкту вiдповiдають чинним нормам i правилам. Альтернативним варіантом
розміщення наземного резервуару для зберігання палива розглядався, як варіант підземного
розміщення резервуару об’ємом 50 куб. м, визнано не доцільним.

Технічна альтернатива 2.
Не розглядається.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Закарпатська обл. Ужгородський р-н Ужгород вул. Чурговича, 2.
3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Ужгородська територіальна громада
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Закарпатська обл. Ужгородський р-н Ужгород вул. Чурговича, 2..
Експлуатація АЗС та складу нафтопродуктів передбачається по вул. Чурговича, 2, м.
Ужгород. Введена в експлуатацію Актом державної технічної комісії про готовність закінченого
до експлуатації затвердженого розпорядженням №124 від 24.03.2000 року Ужгородської
райдержадміністрації (склад паливно-мастильних матеріалів ТОВ "Стінг"). Договір суборенди №
01/03 від 01 липня 2023 року (ТОВ "Титан" - суборендар, ТОВ "Стінг"- орендар ).
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Закарпатська обл. Ужгородський р-н Ужгород вул. Чурговича, 2..
Не розглядається, у зв’язку з тим, що планована діяльність здійснюється на території та в
межах існуючої АЗС, наявні документи щодо користування земельною ділянкою.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Соціально-економічний вплив очікується позитивний, в зв’язку з наданням послуг по заправці
автомобілів якісним пальним, створенням додаткових робочих місць для місцевих жителів,
збільшенням надходжень у місцевий та державний бюджет, розвиток інфраструктури населеного
пункту при дотриманні екологічних та санітарно-гігієнічних нормативів.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності
(потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Термін введення в експлуатацію технологічного устаткування - 2000рік. АЗС: 2 резервуари по
9 м3 бензину А-95 та 2х9 м3 і 1х25 м3 ДП. Склад нафтопродуктів: 3 резервуари по 50 куб.м і 1х75
куб.м бензину (всього – 225 м3); 7 резервуарів по 75 м3, 6х73, 4х50 і 7х20 м3 ДП (всього – 1303
м3), заг. 1528 м3. Величина середньої одноразової заправки пальним автомобілів:50л за 3хв. Обіг
нафтопродуктів за рік по кожному виду палива: Дизпаливо 4200000 кг, Бензин 1400000. Режим
роботи (кількість днів роботи, кількість годин роботи, кількість годин простою): 365 днів.
Загальна площа території: 3,84 тис. кв.м, площа забудови: 2200 кв.м. Висота труби (клапана) 5м,
діаметр труби (клапана) 0,1м, фонд робочого часу складу нафтопродуктів год/рік: 8760. Відомості
про об’єкти інших суб’єктів господарювання, що розміщуються на території об’єкта (назва
об’єкта): склад палива ТОВ «Титан+», АЗС (блокпункт) ТОВ « Титан+». Договір суборенди №
01/03 від 01 липня 2023 року (ТОВ "Титан" - суборендар, ТОВ "Стінг"- орендар ), орендоване
майно: автозаправні блок- пункти АБП 5 шт., які розміщені за адресою:, м. Ужгород, вул.
І.Чурговича, 2 та земельна ділянка з твердим асфальтобетонним покриттям площею 400 кв.м,
яка розміщена за адресою:, м. Ужгород, вул. Чурговича, 2. Водопостачання та водовідведення на
об’єкті існуючі. Електропостачання АЗC – існуюче, згідно договору про надання послуг з

розподілу (передачі) електричної енергії. Архітектурно-планувальне рішення генерального плану
обумовлено розташуванням ділянки, сформованою забудовою ділянки та транспортною схемою,
вимогами технологічних рівень, умовами безпеки руху, інженерного забезпечення, виконанням
санітарних та протипожежних норм.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
при експлуатації об’єкту дотримуватись нормативів чинного природоохоронного
законодавства; викиди від стаціонарних джерел повинні здійснюватися при наявності дозволу на
викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та не перевищувати гранично-допустимих
нормативів; водопостачання та водовідведення здійснюється згідно договорів про надання
відповідних послуг; відходи, що утворюються в процесі виробничої діяльності, передаються
іншим організаціям, згідно украдених договорів, для подальшого зберігання, оброблення,
утилізації, знешкодження, захоронення, видалення; дотримання вимог до організації санітарнозахисної зони відповідно до ДСП 173-96; дотримання рівня акустичного забруднення в межах
нормативів шумового навантаження та вібрації на межі встановленої СЗЗ; дотримання правила
пожежної та техногенної безпеки;
щодо технічної альтернативи 2.
Не розглядається.
щодо територіальної альтернативи 1.
Дотримання СЗЗ.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Планована діяльність: планована діяльність здійснюється на території та в межах земельної
ділянки існуючої АЗС та складу нафтопродуктів.
щодо технічної альтернативи 2.
Не розглядається.
щодо територіальної альтернативи 1.
Дотримання СЗЗ.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
Джерелами забруднення атмосферного повітря на існуючій АЗС є дихальні клапани
резервуарів зберігання палива (бензину, дизельного палива), паливо-роздавальні колонки,
джерело аварійного електропостачання (дизельгенератор), двигуни внутрішнього згоряння

автотранспорту, що маневрує територією АЗС. Коротка характеристика впливів об’єкту на
довкілля: на геологічне середовище –не впливає на елементи геологічного, структурнотектонічного ландшафту і не викличе негативних явищ геотехногенного походження в
геологічному середовищі; на здоров’я населення - вплив планованої діяльності на здоров’я
населення оцінюється як допустимий. Обгрунтовується розрахунками розсіювання
забруднюючих речовин в атмосферне повітря (максимальні приземні концентрації на межі
санітарно-захисної зони об’єкту мають відповідають санітарним та екологічним вимогам).
Розрахунковий неканцерогенний ризик для здоров’я населення при впливі забруднюючих
речовин, що викидаються джерелами викидів підприємства, є припустимим, ймовірність
негативних ефектів у населення надзвичайно мала. Соціальний ризик оцінюється як
«прийнятний». на клімат та мікроклімат - змін клімату та мікроклімату в результаті планованої
діяльності не очікується, оскільки в результаті експлуатації об’єкту відсутні значні виділення
теплоти, інертних газів, вологи. Особливості кліматичних умов, які сприяють зростанню
інтенсивності впливів планованої діяльності на навколишнє середовище, відсутні. Через незначні
розрахункові обсяги парникових газів проектований об’єкт не чинитиме значного негативного
значного впливу на клімат та мікроклімат; на повітряне середовище - вплив об’єкту на
атмосферне повітря вважається допустимим. При експлуатації об’єкта у повітря від джерел АЗС
та складу нафтопродуктів надходять такі забруднюючі речовини: азоту діоксид, вуглецю оксид,
ангідрид сірчистий, сажа, пари бензину, вуглеводні граничні, НМЛОС, вуглекислий газ.
Концентрації забруднюючих речовин в атмосферному повітрі не перевищують нормативів ГДК.
Для попередження забруднення повітряного середовища передбачено: організація руху
автотранспорту, тип покриття, поперечні та поздовжні ухили розроблені для оптимального
режиму двигунів автотранспорту при мінімальному викиді токсичних речовин та шумовиділення;
на водне середовище – передбачене відведення господарсько-побутових та поверхневих стоків
дозволяють виключити негативний вплив на водні ресурси. Скидання стічних вод у водні об’єкти
не передбачається. Водопостачання та каналізування об’єкту існуючі; на ґрунти – не
передбачається негативного впливу від планованої діяльності на ґрунти. Запобігти забрудненню
ґрунтів дозволяють передбачені заходи; на рослинний та тваринний світ - при експлуатації
об’єкту не передбачається негативного впливу на стан рослинного і тваринного світу. Шляхи
міграції тварин біля проектованого об’єкту не проходять; матеріальні об’єкти включаючи
архітектурну, археологічну та культурну спадщину Негативних впливів не передбачається,
оскільки об’єкти архітектурної, археологічної та культурної спадщини в районі розташування
об’єкту відсутні. на соціальне середовище - вивчається через механізм публікації в медіа,
проведення громадських обговорень. Передбачено позитивний вплив на соціально-економічні
умови, через створення додаткових робочих місць, збільшення надходжень бюджету. Розвиток
інфраструктури населеного пункту; шум - межа розповсюдження шуму знаходитиметься в межах
виробничого майданчика та встановленої СЗЗ та не перевищуватиме допустимих значень
щодо технічної альтернативи 2.
Не розглядається.
щодо територіальної альтернативи 1.
Дотримання СЗЗ.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів,
які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити
відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Друга категорія
4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка
вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу
центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму
нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів
їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних)
15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля;
гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції
(ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких
становить 50 метрів і більше;"
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому
числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав,
довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених
держав).
Підстав немає
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до
звіту з оцінки впливу на довкілля.
відповідно до вимог ст.6 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля” №2059- VIII від 23
травня 2017 року.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і,
отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на
довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової
інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості
під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного
впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що
враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої
діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на
довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість
провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на
довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для
участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації
інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії

розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на
довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше
25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції
до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у
громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки
впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі
відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення
звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті
уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у
пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу
досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на
довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та
розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в
Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом
трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм
підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під
час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати
частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі
громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до
звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря Інші документи дозвільного
характеру, передбачені законодавством, за умови що вони не передбачають встановлення
(затвердження) змін у діяльності, затвердженій (схваленій) рішенням про провадження
планованої діяльності або подовження строків її провадження.
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Департамент екології та природних ресурсів Закарпатської обласної державної
адміністрації
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та
рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля,
необхідно надсилати до
Департамент екології та природних ресурсів Закарпатської обласної державної адміністрації ,
88008, м.Ужгород пл.Народна 4, central@ecozakarpat.gov.ua, (0312) 61-67-01, Урись Ігор
Омелянович
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}