В Ужгороді продовжили мораторій на видачу дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами

Опубліковано: Березень 15, 2023

В Ужгороді продовжили мораторій на видачу дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами

Рішення підтримали сьогодні, 15 березня, на черговому засіданні виконкому Ужгородської міської ради.

Так, внесли зміни до рішення виконкому 11.12.2019 № 460 «Про встановлення мораторію»: продовжили до 10 грудня 2025 року  мораторій на видачу дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами на території Ужгорода.

Мораторій не стосуватиметься:

- продовження строку дії дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами;

- надання дозволу на вже існуючі спеціальні конструкції, що зумовлено процесом переоформлення дозвільних документів з одного суб’єкта підприємницької діяльності на іншого;

- надання дозволу на внесення змін у технологічні схеми рекламних конструкцій діючих дозволів;

- надання дозволу на зміну місця розміщення об’єктів зовнішньої реклами.

Також члени виконкому погодили Програму організації суспільно-корисних робіт для порушників, на яких судом накладено адміністративне стягнення у вигляді виконання суспільно-корисних робіт, в Ужгороді на 2023-2025 роки.

Метою програми є забезпечення належного виконання рішень щодо стягнення аліментів у вигляді виконання суспільно-корисних робіт, вирішення проблем міста з питань благоустрою.

Перелік підприємств для організації та проведення оплачуваних суспільно-корисних робіт:

- КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради;

- КП «Ужгородський комбінат комунальних підприємств» Ужгородської міської ради;

- КП «Парк культури та відпочинку «Під замком».

Ресурсне забезпечення програми на 2023-2025 роки становить понад 213 тис. грн. Розглянуть програму ще на засіданні сесії міської ради.

Заслухали на сьогоднішньому виконкомі й затвердили звіти про роботу у 2022 році підрозділів Ужгородської міської ради –  управління економічного розвитку міста, відділу землекористування, відділу публічних закупівель,  а також служби персоналу та спецроботи.