В Ужгороді сьогодні тестували автобус ЗАЗ-А10

Листопад 27, 2019

В Ужгороді сьогодні тестували автобус ЗАЗ-А10

В Ужгороді сьогодні тестували ЗАЗ-А10 – низькопідлоговий автобус довжиною 8,2 м, що вміщує загалом 60 пасажирів, має 24 сидячі місця, зокрема і для людини на візку та маломобільних осіб.

Автобус середнього класу, обладнаний двигуном екологічного класу Евро 5, автоматичною коробкою передач німецького виробництва, зручний для людей з інвалідністю, обладнаний спеціальною системою “клінінг”, що полегшує вхід/вихід пасажирів. Як повідомив В’ячеслав Сливка, представник виробника, такі автобуси їздять у містах Бровари, Бориспіль, Київ, Боярка тощо. За його словами, особливість такого автобуса – він відносно негабаритний, але пасажиромісткий, незалежна передня підвіска дозволяє розвертатися буквально на місці, що спрощує проїзд вузькими поворотами. Відсутність на вході та виході сходинок пришвидшує пасажиропотік. У базовій комплектації вартість одного такого автобуса – 2 млн 150 тис. грн. Однак за потреби опції можна розширити, можливе виконання замовлення й в іншому кольорі. Виробник – Запорізький автобусний завод. Сьогодні в Ужгороді автобус проїхав за 14-им маршрутом.

Пасажири ділилися враженнями, розповідали про переваги, дякували за безкоштовну поїздку. Окремі звернули увагу на незручність розміщення сидінь, складність пройти до них, бо є кілька сходинок, вузький прохід у задній частині автобуса, на те, що замало місця для стоячих пасажирів. Деякі відзначили, що під час руху відчувається вібрація. У порівнянні з "Електронами", які зараз їздять на комунальних маршрутах, рівень комфортності та технічних характеристик автобуса набагато нижчий.

Принагідно висловлювали пасажири й позитивні спостереження від поїздок новим 24-им маршрутом.

Ішлося під час тестування й про інклюзивність. Подружжя Марина та Олександр Неймети перевірили автобус на зручність для людей з інвалідністю. Серед плюсів відзначили помітну яскравість поручнів усередині автобуса, що є перевагою для пасажирів із поганим зором, оглянули вмонтований пандус. Серед мінусів назвали високопідйомні сходинки в задній частині автобуса (це пояснюється розміщенням двигуна саме в цій частині транспорту).

На тестуванні автобуса були й депутат Закарпатської облради Андрій Андріїв, керівник комунального підприємства “Ужгородський муніципальний транспорт” Віталій Готра, начальник відділу транспорту Ужгородської міськради Петро Бобик, керівник ПАТ "Ужгородське АТП-12107 Володимир Козун. Днями автобус протестують і на маршрутах №№2, 11 та 22.

Як ми вже повідомляли, Ужгородська міська рада вивчає можливість придбання (через відкриті торги) автобусів меншої пасажиромісткості для комунального підприємства "Ужгородський муніципальний транспорт" у наступному році.