Впорядкування вуличної торгівлі, відновлення після земляних робіт – найдискусійніші рішення сьогоднішнього виконкому

Опубліковано: Липень 13, 2016

Впорядкування вуличної торгівлі, відновлення після земляних робіт – найдискусійніші рішення сьогоднішнього виконкому

Серед  питань, які  розглянули сьогодні члени виконкому – впорядкування вуличної торгівлі у місті. Зокрема, погодили  розміщення та режим роботи пересувного обладнання для здійснення підприємницької діяльності на території Ужгорода терміном на 1 рік 10 суб’єктам господарювання з умовою, що всі вони дотримуватимуться вимог санітарного законодавства. Один пункт проекту не підтримали – погодження торгівлі гарячими напоями (машина-кава) біля магазину «Watsons» на вул. Духновича (площа 8 кв. м, центральна зона), з 08.00 до 14.00. Зазначалося, що комісія, яка попередньо розглядала це питання, дійшла висновку: зовнішній вигляд авто не відповідає естетиці.

Члени виконкому також дозволили нічний режим роботи двом закладам. Так, продовжили роботу із 22.00 до 24.00 кафетерію «Веселий монах» по вул. Волошина, 16/1 та ресторану на площі Петефі з 22.00 до 08.00.

Крім того, на засіданні виконкому дали дозволи на проведення земляних робіт. Однак міський голова Богдан Андріїв наголосив на вчасному  відновленні після таких робіт доріг, тротуарів, зелених зон тощо. Також доручив управлінню правового забезпечення розробити механізм застосування фінансових штрафних санкцій до компанії, яка просила дозвіл на проведення розриття і не забезпечила виконання відновлення у визначені терміни.

Проголосували й за доповнення переліку адміністративних послуг, тож відтепер виправити відомості, внесені до свідоцтв про право власності на об’єкт нерухомого майна помилково, та отримати дублікат свідоцтва на право власності на об’єкт нерухомого майна можна буде у Центрі надання адміністративних послуг Ужгородської міської ради.

Також члени виконкому погодили акти списання багатоквартирних будинків із комунального балансу міста та надали дозволи на переведення з житлових приміщень у нежитлові квартири № 1а по вул. Фединця, 38 та квартири № 12 по вул. Корзо, 11 (тут тепер будуть офісні приміщення). П’ятьом ужгородцям дозволили укласти договори найму на квартири, сім осіб прийняли на квартирний облік. Ще п’ятьом ужгородцям дали дозволи на переоформлення гаражів, одному – погодили встановлення гаража на території АГК «Сигнал» по вул.Котляревського, 2а.

Серед робочих питань, які виносилися в порядку контролю, як виконуються раніше прийняті рішення, розглянули, як проводяться закупівлі за бюджетні кошти через майданчик ProZorro. Зазначалося, зокрема, що розпорядники бюджетних коштів Ужгородської міської ради вже провели через систему електронних державних закупівель ProZorro 44 процедури на загальну суму 1 479 949,0 грн. Із них 11 процедур закупівель на загальну суму 375 900,0 грн. проведено комітетом із конкурсних торгів виконкому.