Вулиці Ужгорода почали ремонтувати за новою технологією

Опубліковано: Травень 06, 2016

Вулиці Ужгорода почали ремонтувати за новою технологією

Тріщини та вибоїни асфальту сьогодні ліквідовують на ужгородських вулицях за технологією, яка дуже широко застосовується за кордоном, а в нашому місті використовується вперше.
Почали з транспортного кола на площі Богдана Хмельницького. За словами керівника комунального підприємства КШЕП Івана Довбака, перші ж 20 квадратних метрів дороги зробили за 7 хвилин.

Як відзначив міський голова Ужгорода Богдан Андріїв, який разом із профільним заступником Олександром Габором проінспектував хід робіт, важливо, що ця технологія, на відміну від звичного ямкового ремонту, не вимагає попереднього вирізання чималих шматків асфальту, немає пилюки, шуму, працюють лише двоє фахівців – водій та оператор установки. Тоді як зазвичай на один квадратний метр при традиційному ямковому ремонті залучають 7-8 робочих і 3-4 одиниці техніки.

“Ужгородці вже можуть оцінити переваги такої технології – не перекривається рух, немає шуму, пилу, заробляються шви і вибоїни, тому вода не потраплятиме в тріщини, не руйнуватиме асфальт зсередини. До того ж, ця технологія дешевша, ніж звична з асфальтом. За кілька днів зробимо також Митну, Собранецьку, Минайську, будуть працювати і у вихідні, коли менш інтенсивний рух, щоб не створювати перешкод для водіїв. Наразі йдеться про вулиці, на яких дорожнє покриття у порівняно задовільному стані, ліквідовують незначні дефекти”, – пояснив Богдан Андріїв.

Іван Довбак додав, що таким способом заробляють тріщини і вибоїни до 4 сантиметрів, не треба ні катків, ні асфальту, їде одна машина, яка спочатку видуває бруд, а тоді під тиском подає емульсійну суміш з мінеральним наповнювачем – щебенем. При цьому не деформується, як при звичному ямковому ремонті, дорожнє полотно, відтак не утворюються тріщини, куди потрапляє вода і руйнує покриття.