Виконавчий комітет Ужгородської міської ради міської ради оголошує конкурс з відбору банківської установи для укладання договору фінансового лізингу

Опубліковано: Березень 27, 2019

Умови конкурсу та порядок відбору банківської установи для укладання договору фінансового лізингу визначені рішенням виконавчого комітету Ужгородської міської ради від 27.03.2019 року № 101 „Про відбір банківської установи для укладання договору фінансового лізингу”

Банківська установа для укладання договору фінансового лізингу на придбання 10 (десяти) низькопідлогових автобусів загального користування пасажиромісткістю не менше 100 осіб визначається на конкурсній основі.

Для участі в конкурсі банк-претендент повинен подати до комісії такі документи:

- заяву на участь у конкурсі;

- довіреність на ім’я особи, яка представлятиме інтереси банку-претендента в період проведення конкурсу;

- проект договору фінансового лізингу, в якому врахувати такі умови:

1) вартість автобусів з ПДВ;

2) авансовий платіж та його розмір у відсотках;

3) сума фінансування;

4) річна процентна ставка;

5) комісія за управління кредитом (надання коштів за операцією фінансового лізингу);

6) графік погашення, з лізинговим відсотком;

7) додаткові витрати, а саме:

а)  з організації реєстрації транспортних засобів;

б)  зняття з реєстрації транспортних засобів;

в)  з оплати платежів до Пенсійного фонду з купівлі транспортного засобу;

г)   з оплати податку з власників транспортних засобів та ін.;

д)   страхування КАСКО в акредитованих компаніях лізингодавця.

 8) термін дії договору – не пізніше ніж до 30.06.2022 року;

 9) банківська установа може запропонувати додаткові умови.

Банк-претендент подає документи в конверті в запечатаному вигляді, на якому зазначається назва претендента та його адреса, найменування конкурсу з поміткою «заява на участь у конкурсі». Зворотна сторона конверта скріплюється у чотирьох місцях печаткою.

Подані на конкурс документи реєструються секретарем комісії у міру їх надходження.

Переможцем конкурсу визнається банк, який за інших рівних умов запропонував найнижчу процентну ставку на відповідний строк.

Адреса, за якою подаються документи для участі в конкурсі та режим роботи установи:

м. Ужгород, площа Поштова, 3, каб. 208 (відділ транспорту, державних закупівель та зв’язку Ужгородської міської ради), у понеділок – четвер: з 08.30 год. до 12.30 год. та з 13.00 год. до 17.30 год., у п’ятницю: з 08.30 год. до 14.30 год.

Кінцевий строк прийняття документів для участі в конкурсі:

08 квітня 2019 року (включно) до 17.30 год.

Місце проведення засідання конкурсної комісії:

м. Ужгород, площа Поштова, 3, мала зала виконавчого комітету Ужгородської міської ради, початок роботи конкурсної комісії з 09 квітня 2019 року.

Телефон для довідок з питань проведення конкурсу:

тел. (0312) 61-62-85, e-mail: transp@rada-uzhgorod.gov.ua, м. Ужгород, площа Поштова, 3, каб. 207, 208, відділ транспорту, державних закупівель та зв’язку виконавчого комітету Ужгородської міської ради, у понеділок – четвер: з 08.30 год. до 12.30 год. та з 13.00 год. до 17.30 год., у п’ятницю: з 08.30 год. до 14.30 год.