Виконавчий комітет Ужгородської міської ради оголошує конкурс з відбору банківської або фінансової установи для укладання договору фінансового лізингу
Опубліковано: Квітень 13, 2020
Умови конкурсу та порядок відбору банківської або фінансової установи для укладання договору фінансового лізингу визначені рішенням виконавчого комітету Ужгородської міської ради від 27.03.2019 року № 101 „Про відбір банківської установи для укладання договору фінансового лізингу”, зі змінами внесеними рішенням виконкому 26.02.2020 № 92 “Про внесення змін до рішення виконкому 27.03.2019 № 101 “Про відбір банківської установи для укладання договору фінансового лізингу”.
Банківська або фінансова установа для укладання договору фінансового лізингу на придбання нових автобусів загального користування, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення визначається на конкурсній основі.
Предмет лізингу – 7 міських автобусів з низьким рівнем підлоги, з пасажиромісткістю не менше 100 осіб.
Для участі в конкурсі претендент (банківська або фінансова установа) повинен подати до комісії такі документи:
- заяву на участь у конкурсі;
- довіреність на ім’я особи, яка представлятиме інтереси претендента (банківської або фінансової установи) в період проведення конкурсу;
- проект договору фінансового лізингу, в якому врахувати такі умови:
1) вартість автобусів з ПДВ;
2) авансовий платіж та його розмір у відсотках;
3) сума фінансування;
4) річна процентна ставка;
5) комісія за управління кредитом (надання коштів за операцією фінансового лізингу);
6) графік погашення, з лізинговим відсотком;
7) додаткові витрати, а саме:
а) з організації реєстрації транспортних засобів;
б) зняття з реєстрації транспортних засобів;
в) з оплати платежів до Пенсійного фонду з купівлі транспортного засобу;
г) з оплати податку з власників транспортних засобів та ін.;
д) страхування КАСКО в акредитованих компаніях лізингодавця.
8) термін дії договору три роки;
9) банківська або фінансова установа може запропонувати додаткові умови.
Претендент (банківська або фінансова установа) подає документи в конверті в запечатаному вигляді, на якому зазначається назва претендента та його адреса, найменування конкурсу з поміткою «заява на участь у конкурсі». Зворотна сторона конверта скріплюється у чотирьох місцях печаткою.
Подані на конкурс документи реєструються секретарем комісії у міру їх надходження.
Переможцем конкурсу визнається банківська або фінансова установа, яка за інших рівних умов запропонував найнижчу процентну ставку на відповідний строк.
Адреса, за якою подаються документи для участі в конкурсі та режим роботи установи:
м. Ужгород, площа Поштова, 3, каб. 208 (відділ транспорту Ужгородської міської ради), у понеділок – четвер: з 08.30 год. до 12.30 год. та з 13.00 год. до 17.30 год., у п’ятницю: з 08.30 год. до 14.30 год.
Кінцевий строк прийняття документів для участі в конкурсі:
27 квітня 2020 року (включно) до 17.30 год.
Місце проведення засідання конкурсної комісії:
м. Ужгород, площа Поштова, 3, мала зала виконавчого комітету Ужгородської міської ради, початок роботи конкурсної комісії з 28 квітня 2020 року.
Телефон для довідок з питань прийому документів та проведення конкурсу:
тел. (0312) 61-62-85, e-mail: transp@rada-uzhgorod.gov.ua, м. Ужгород, площа Поштова, 3, каб. 207, 208, відділ транспорту виконавчого комітету Ужгородської міської ради, у понеділок – четвер: з 08.30 год. до 12.30 год. та з 13.00 год. до 17.30 год., у п’ятницю: з 08.30 год. до 14.30 год.
Комунальне підприємство “Ужгородський муніципальний транспорт Ужгородської міської ради”, м. Ужгород, площа Поштова, 3, тел. 09951407472, e-mail: KP.UzMT@gmail.com.