Яким повинен бути туристичний логотип Ужгорода?
Опубліковано: Березень 17, 2020
У сучасному світі міста, як і люди, конкурують між собою. Тому створення неповторного образу міста, переданого через логотип, допоможе зацікавити туристів, підвищити впізнаваність та продемонструвати унікальність території. Наприклад, для одних Ужгород – це місто, де найгарніше квітнуть сакури, для інших – де багато міні-скульптур, а для декого – місто, де роблять найкращу каву в країні. А з чим у Вас асоціюється Ужгород?
Щоб отримати відповідь на це запитання, нещодавно був оголошений конкурс з розробки концепцій туристичного логотипу та гасла міста Ужгорода. Із 12-ти надісланих пропозицій конкурсна комісія міської ради відібрала 5 фіналістів.
Тепер настав час ужгородців висловити свою думку та обрати найкращий концепт туристичного логотипу для рідного міста. Отже, запрошуємо всіх охочих долучитися до публічної консультації, яка триватиме до 30 березня 2020 року.
«Оберіть концепцію туристичного логотипу міста Ужгород» із 5 запропонованих варіантів. Зробити вибір можна за допомогою ресурсу «Ваша думка» за посиланням: vdmk.org/1062 або на офіційному сайті міської ради за посиланням: https://rada-uzhgorod.gov.ua/publichni-konsultatsiyi/ або ж надіславши SMS на номер +38 (093) 177-00-35 такого змісту: «1062 пробіл та номер обраного варіанту» (вартість – за тарифами кожного з операторів).
Результати публічної консультації стануть основою для прийняття рішення міською радою Ужгорода щодо логотипу та подальшого розвитку туристичного потенціалу міста.
Публічні консультації – це процес комунікації між органами місцевого самоврядування та громадянами (всіма зацікавленими сторонами), за допомогою якого обидві сторони стають поінформованими про різні перспективи та пропозиції. Це інструмент, який надає можливість громадянам впливати на зміст рішень, що їх ухвалюють органи місцевого самоврядування.
Довідка. Всеукраїнська ініціатива «Активна Громада» – об’єднання людей та громадських рухів задля самоорганізації та участі у вирішенні місцевих проблем. Ініціатива створена в рамках діяльності ГО «ВГО «Інститут «Республіка».