Про роботу відділу реєстрації місця проживання Ужгородської міськради у 2021 році

Опубліковано: Січень 25, 2022

✔️У 2021 році працівники відділу реєстрації місця проживання Ужгородської міськради надали 14 тисяч 242 адміністративні послуги
✔️ 4 тисячам 277 громадянам зареєстрували місце проживання
✔️ 3 тисячі 510 громадян зняли з реєстрації
видали 12 тисяч 117 довідок про реєстрацію місця проживання осіб та кількість/відсутність зареєстрованих у приміщенні осіб
✔️ опрацювали та надали 8 тисяч 741 відповідь на запити судів, ДВС, правоохоронних органів
✔️ 513 повідомлень про зняття з реєстрації спрямували до підрозділів реєстрації по Україні
✔️ склали 201 протокол про вчинені адміністративні правопорушення
Нагадуємо графік прийому громадян працівниками відділу:
• Понеділок – 8:30-16:00;
• Вівторок – 8:30-16:00;
• Середа – 9:30 до 20:00;
• Четвер – з 8:30 до 16:00;
• П’ятниця – з 8.30 до 14:00;
• Субота – 8:30-14:00.
Прийом здійснюється за попереднім записом за номером телефону (0312) 40-80-28.