Будiвля ОДА стала власнiстю ужгородської громади

Опубліковано: Березень 16, 2007

Так вирiшили ужгородськi депутати (без пiдтримки “Нашої України”) на 13 пленарному засiданнi IV сесiї V скликання, яке вiдбулося цього четверга.

Окрiм споруди ОДА, у власнiсть територiальної громади мiста перейшли будiвлi обласних курсiв цивiльної оборони (вул. Собранецька, 157а), апеляцiйного суду (Довженка, 7), облвiйськкомату (Бородiна, 22), Будинок профспiлок (пл. Народна, 5), фiлармонiя (пл. Театральна, 10) та стара ратуша (пл. Жупанатська, 3), котрi, як зазначив на сесiї мiський голова, iсторично належали Ужгороду, проте виконкомом облради в 1992 роцi без усякого погодження з мiською радою були переведенi у власнiсть областi. Зараз рiшення облвиконкому вiд 9.04.1992 р. втратило чиннiсть, i БТI м. Ужгорода має виготовити технiчну документацiю та оформити свiдоцтва про право власностi Ужгородської мiськради на цi об’єкти.

Окрiм цього, нашi депутати розглянули ще 20 питань, у тому числi дали дозвiл на створення двох будинкових комiтетiв (Сергiй Ратушняк пiдкреслив, що перетворити будинки з усiма комунiкацiями на власнiсть мешканцiв — його стратегiя; люди самi вiдповiдатимуть за майно й утримуватимуть у належному станi), погодили мiсце розташування територiй для обслуговування торгово-офiсного центру та влаштування багатоповерхової автостоянки на пл. Кирила i Мефодiя, для будiвництва торговельно-розважального комплексу на пл. Б. Хмельницького. Також на сесiї було затверджено Програму пiдтримки розвитку малого пiдприємництва в м. Ужгородi на 2007—2008 роки i прийнято звiт про виконання Програми економiчного i соцiального розвитку мiста на 2006 рiк (вiн, до речi, засвiдчив про позитивнi тенденцiї розвитку). Ще одне цiкаве рiшення — у мiстi затверджена Програма створення єдиного iнформацiйно-розрахункового центру комунальних платежiв. Унаслiдок її реалiзацiї у нас буде створено банк даних комунальних платежiв, де зосереджуватиметься iнформацiя з вiдомостями практично про кожного ужгородця i вiдповiднi тарифи по всiх видах компослуг. Автоматизована система дозволить централiзувати й унiфiкувати процес оплати за компослуги та спростить процедуру i скоротить термiн нарахування субсидiй.