План проведення засідання виконавчого комітету Ужгородської міської ради на 13.05.2020 року
Опубліковано: Травень 08, 2020
Дата проведення: |
13.05.2020 р. |
Час проведення: |
09.00 |
Місце проведення |
каб.105 |
Запрошені: |
|
керівник Ужгородської місцевої прокуратури |
Дмитро КИРИЛЕНКО |
начальник Ужгородського відділу поліції ГУНП в Закарпатській області |
Віктор РЕБРЕЙ |
заступник міського голови |
Ігор ФАРТУШОК |
заступник міського голови |
Василь ГОМОНАЙ |
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Робочі питання:
1. |
||
|
Доповідач: |
Максим ЄВДОКИМЕНКО – головний спеціаліст відділу запобігання і протидії корупції та взаємодії з правоохоронними органами. |
2. |
||
|
Доповідач: |
Вікторія ХИМИЧ – начальник відділу публічних закупівель. |
3. |
||
|
Доповідач: |
Ольга ВАСИЛИНДРА – начальник управління у справах культури, молоді та спорту. |
4. |
||
|
Доповідач: |
Наталія КОЗАК – начальник відділу документального та організаційного забезпечення. |
5. |
Про розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності (Лятова Б.). |
|
6. |
Про розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності (Стоянович О.). |
|
|
Доповідач: |
Олег БОРШОВСЬКИЙ – начальник управління містобудування та архітектури |
7. |
Про перелік зупинок громадського транспорту на міських автобусних маршрутах м. Ужгород. |
|
8. |
||
|
Доповідач: |
Петро БОБИК – начальник відділу транспорту. |
9. |
||
10. |
||
11. |
||
|
Доповідач: |
Андрій БІКСЕЙ – директор департаменту праці та соціального захисту населення. |
12. |
||
|
Доповідач: |
Віталій ПЕКАР – начальник управління правового забезпечення. |
13. |
||
14. |
||
15. |
Про затвердження розміру внесків за обслуговування вузлів комерційного обліку ( з доповненням). |
|
16. |
Про затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів у місті Ужгород. |
|
17. |
Про погодження влаштування комплексного благоустрою території ( (ОСББ «Тихого 19»). |
|
18. |
Про погодження влаштування комплексного благоустрою території (ЗДО № 31 «Перлинка»). |
|
19. |
Про надання дозволів на проведення робіт з порушення цілісності об’єктів благоустрою. |
|
20. |
||
21. |
||
22. |
Про надання дозволу на розміщення збірно-розбірного гаража та відмову у переоформленні гаражів. |
|
|
Доповідач: |
Олена Яцків – заступник директора департаменту міського господарства. |
23. |
Про закріплення права користування житлом за дітьми-сиротами. |
|
24. |
||
25. |
||
26. |
||
|
Доповідач: |
Марія АРОКГАТІ – начальник служби у справах дітей. |
|
||
|
||
|
Питання в порядку контролю: |
|
1. |
Про виконання рішення виконавчого комітету 08.02.2017 № 44 «Про Порядок інформування громадськості про діяльність Ужгородської міської ради, її виконавчих органів через мережу Інтернет». |
|
|
Доповідач: |
Микола УРСТА – начальник управління програмного та комп’ютерного забезпечення. |
2. |
Про хід виконання рішень виконкому: 16.01.2019 № 8, 16.01.2019 № 9 «Про забезпечення виконання бюджетного законодавства щодо витрачання коштів на здійснення видатків місцевого бюджету на 2019 рік». |
|
|
Доповідач: |
Василь РЕШЕТАР – начальник управління охорони здоров’я. |
3. |
Інформація про хід виконання рішень виконкому з питань надання дозволів на проведення робіт з порушення цілісності об’єктів благоустрою. |
|
|
Доповідач: |
Олена Яцків – заступник директора департаменту міського господарства. |
Керуючий справами виконкому Олена МАКАРА