Опубліковано: Лютий 18, 2021
ПЛАН
ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Дата проведення: |
24.02.2021 р. |
Час проведення: |
09.00 |
Місце проведення |
велика зала |
Запрошені: |
|
В.о. керівника Ужгородської місцевої прокуратури |
Іван САВКО |
Заступник міського голови Заступник міського голови |
Василь ГОМОНАЙ Юрій РАХІВСЬКИЙ |
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Робочі питання:
1. |
||
|
Доповідач: |
Ірина ЗИМА – начальник відділу оборонної та мобілізаційної роботи . |
2. |
Про виконання цільових програм у сфері соціального захисту населення міста Ужгород за 2020 рік. |
|
3. |
Звіт про роботу департаменту соціальної політики за 2020 рік. |
|
4. |
Про затвердження лімітів споживання енергоносіїв на 2021 рік. |
|
5. |
||
6. |
||
7. |
||
|
Доповідач: |
Алла КЕЛЕМЕЦ – директор департаменту соціальної політики. |
8. |
||
9. |
Звіт про роботу управління у справах культури, молоді та спорту за 2020 рік. |
|
|
Доповідач: |
Ольга ВАСИЛИНДРА – начальник управління у справах культури, молоді та спорту. |
10. |
Про видачу дублікатів свідоцтв про право власності на нерухоме майно. |
|
|
Доповідач: |
Деніелла ГЕВОРКЯН – директор комунального підприємства «Архітектурно -планувального бюро» Ужгородської міської ради. |
11. |
||
|
Доповідач: |
Алла КОХАН – начальник відділу інформаційної роботи. |
12. |
Звіт про роботу відділу контролю за додержанням законодавства про працю за 2020 рік. |
|
|
Доповідач: |
Олеся АФАНАСЬЄВА – начальник управління з питань праці та зайнятості населення. |
13. |
Звіт про роботу відділу роботи із зверненнями громадян за 2020 рік. |
|
|
Доповідач: |
Тетяна МАХОБЕЙ – начальник відділу роботи із зверненнями громадян. |
14. |
||
|
Доповідач: |
Оксана РУДОВ– начальник загального відділу. |
15. |
Звіт про роботу відділу бухгалтерського обліку міської ради та виконкому за 2020 рік. |
|
|
Доповідач: |
Ганна ТУРХОВСЬКА – начальник відділу бухгалтерського обліку міської ради та виконкому. |
16. |
||
17. |
||
18. |
||
|
Доповідач: |
Петро БОБИК – начальник відділу транспорту. |
19. |
Про продовження терміну дії дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами. |
|
20. |
Про переоформлення (відмову) та внесення зміни до рішення виконкому. |
|
21. |
||
22. |
||
23. |
||
24. |
||
25. |
||
|
Доповідач: |
Володимир БАБИДОРИЧ – директор департаменту міського господарства. |
26. |
Звіт про роботу відділу документального та організаційного забезпечення за 2020 рік. |
|
27. |
Про внесення змін до рішення виконкому 23.09.2020 № 341 «Про виборчі дільниці». |
|
28. |
Про зміни до рішень виконкому 27.01.2021 № 44, 25.02.2019 № 60. |
|
|
Доповідач: |
Наталія КОЗАК – начальник відділу документального та організаційного забезпечення. |
|
Питання в порядку контролю: |
|
|
Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому Ужгородської міської ради протягом 2020 року. |
|
|
Доповідач: |
Тетяна МАХОБЕЙ – начальник відділу роботи із зверненнями громадян. |
|
Інформаційно – аналітична довідка про стан виконавської дисципліни у структурних підрозділах Ужгородської міської ради за підсумками 2020 року. |
|
|
Доповідач: |
Оксана РУДОВ– начальник загального відділу. |
|
Розгляд питань в закритому режимі |
|
29. |
||
30. |
||
31. |
||
32. |
||
33. |
||
34. |
||
35. |
||
|
Доповідач: |
Марія АРОКГАТІ – начальник служби у справах дітей. |