ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

У  разі порушення ваших прав, як споживача  Ви можете звернутися
до Головного управління Держпродспоживслужби у Закарпатській області.
Отримати усну консультацію чи роз'яснення можна
за тел. (0312) 672403,  (0312) 673319


До уваги споживачів нехарчової продукції!

Відновлено проведення позапланових заходів  у сфері державного ринкового нагляду – це означає, що Головне управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області  може здійснювати перевірки характеристик продукції у розповсюджувачів та виробників такої продукції  на підставі звернень споживачів (користувачів) відповідної продукції, органів виконавчої влади, виконавчих органів місцевих рад, правоохоронних органів, громадських організацій споживачів (об’єднань споживачів) та об’єднань суб’єктів господарювання.

Безпечність нехарчової продукції має велике значення на здоров’я та життя людини. Дитячі іграшки, які викликають алергічну реакцію, чи несправна побутова техніка, через яку споживач може отримати електротравму тощо – все це приклади небезпечної продукції, які не повинні реалізовуватися на ринку.

Кожен споживач, який мав негативний досвід та отримав травми через користування небезпечної продукції, має право звернутися до Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області щодо здійснення позапланової перевірки за адресою: Ужгород, вул.Минайська, 39а або на електронну пошту:  zajavi@zak-dpss.gov.ua

У зверненні повинна міститися інформація про розповсюджувача або виробника продукції, у якого було придбано (виявлено) продукцію, що завдала шкоди суспільним інтересам чи має недоліки, та у разі отримання травмування від використання такої продукції підтвердження цього лікувально-профілактичним закладом.


Надіслати письмове звернення  про порушення Ваших прав на адресу:
88015, м. Ужгород, вул. Минайська, 39А або
zakzah@zak-dpss.gov.ua;  zajavi@zak-dpss.gov.ua

 

Графік роботи:

 

Понеділок – четвер      з 8.00 до 17.00 (обідня перерва з 12.00 до 12.45);

П'ятниця                      з 8.00 до 15.45 (обідня перерва з 12.00 до 12.45)

 

Закон України «Про захист прав споживачів» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text

Постанова  КМУ  №833 від 15.06.2006р. «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів»

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/833-2006-%D0%BF#Text

Постанова  КМУ  №506 від 11.04.2002р.  «Про затвердження Порядкугарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів»

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/506-2002-%D0%BF#Text

 

Зразок звернення споживача.

Пам’ятка споживачу при придбанні товару належної якості

Пам’ятка споживачу при придбанні товару неналежної якості

Інформація щодо куточка споживача

Що робити споживачу якщо ціни на ціннику та в чеку не співпадають

Інтернет-магазини - що необхідно знати

Щодо наявності книги  відгуків та пропозицій

Як захистити свої права порушені надавачами житлово-комунальних послуг

Пам’ятка для споживачів реклами

Опубліковано: Жовтень 29, 2020

Оновлено: Серпень 28, 2024

У Вас є питання?