ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!
У разі порушення ваших прав, як споживача Ви можете звернутися
до Головного управління Держпродспоживслужби у Закарпатській області.
Отримати усну консультацію чи роз'яснення можна
за тел. (0312) 672403, (0312) 673319
Надіслати письмове звернення про порушення Ваших прав на адресу:
88015, м. Ужгород, вул. Минайська, 39А або
zakzah@zak-dpss.gov.ua; zajavi@zak-dpss.gov.ua
Графік роботи:
Понеділок – четвер з 8.00 до 17.00 (обідня перерва з 12.00 до 12.45);
П'ятниця з 8.00 до 15.45 (обідня перерва з 12.00 до 12.45)
Закон України «Про захист прав споживачів» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text
Постанова КМУ №833 від 15.06.2006р. «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів»
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/833-2006-%D0%BF#Text
Постанова КМУ №506 від 11.04.2002р. «Про затвердження Порядкугарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів»
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/506-2002-%D0%BF#Text
Пам’ятка споживачу при придбанні товару належної якості
Пам’ятка споживачу при придбанні товару неналежної якості
Інформація щодо куточка споживача
Що робити споживачу якщо ціни на ціннику та в чеку не співпадають
Інтернет-магазини - що необхідно знати
Щодо наявності книги відгуків та пропозицій
Як захистити свої права порушені надавачами житлово-комунальних послуг
Опубліковано: Жовтень 29, 2020