ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

У  разі порушення ваших прав, як споживача  Ви можете звернутися
до Головного управління Держпродспоживслужби у Закарпатській області.
Отримати усну консультацію чи роз'яснення можна
за тел. (0312) 672403,  (0312) 673319

 

Надіслати письмове звернення  про порушення Ваших прав на адресу:
88015, м. Ужгород, вул. Минайська, 39А або
zakzah@zak-dpss.gov.ua;  zajavi@zak-dpss.gov.ua

 

Графік роботи:

 

Понеділок – четвер      з 8.00 до 17.00 (обідня перерва з 12.00 до 12.45);

П'ятниця                      з 8.00 до 15.45 (обідня перерва з 12.00 до 12.45)

 

Закон України «Про захист прав споживачів» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text

Постанова  КМУ  №833 від 15.06.2006р. «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів»

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/833-2006-%D0%BF#Text

Постанова  КМУ  №506 від 11.04.2002р.  «Про затвердження Порядкугарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів»

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/506-2002-%D0%BF#Text

 

Зразок звернення споживача.

Пам’ятка споживачу при придбанні товару належної якості

Пам’ятка споживачу при придбанні товару неналежної якості

Інформація щодо куточка споживача

Що робити споживачу якщо ціни на ціннику та в чеку не співпадають

Інтернет-магазини - що необхідно знати

Щодо наявності книги  відгуків та пропозицій

Як захистити свої права порушені надавачами житлово-комунальних послуг

Пам’ятка для споживачів реклами

Опубліковано: Жовтень 29, 2020

У Вас є питання?