Департамент правового та організаційного забезпечення

Адреса: пл. Поштова, 3 каб. 210, 212, 213

Телефон: 428031 (126)

E-mail: jure@rada-uzhgorod.gov.ua

Графік роботи:

Робочі дні

Вихідні дні

Понеділок – П’ятниця 
з 8.00 до 17.00

Субота,
Неділя

Обідня перерва з 12.00 до 13.00

Фартушок Ігор Іванович

Фартушок Ігор Іванович


Посада  П.І.Б Контакти Адреса/№Кабінету Прийом
Директор департаменту Фартушок Ігор Іванович      
Зступник директора департаменту Куценко Марина Олександрівна      

Управління правового забезпечення

Посада П.І.Б. Контакти Адреса/№Кабінету
Начальник управління Ленько Артем Юрійович

428031 (126)

jure@rada-uzhgorod.gov.ua

Пл. Поштова, 3 Кабінети №№210, 212, 213

Відділ позовної та претензійної роботи

Посада П.І.Б. Контакти Адреса/№Кабінету
Начальник відділу Беляков Артем Ігорович 428031 (156) Пл. Поштова, 3 Кабінет №210
Головний спеціаліст Гончарук Анастасія Романівна 428031 (156)
Головний спеціаліст Федьо Тетяна Михайлівна 428031 (156) Пл. Поштова, 3 Кабінет №210

Відділ правової експертизи документів

Посада П.І.Б. Контакти Адреса/№Кабінету
Заступник начальника управління, начальник відділу Калабішка  Алла Борисівна

617134

jure@rada-uzhgorod.gov.ua

Пл. Поштова, 3 Кабінет №212
Головний спеціаліст  Хранюк Іветта Іванівна
Головний спеціаліст Бандурин Олеся Миколаївна

Відділ організаційного забезпечення

Посада  П.І.Б Контакти Адреса/№Кабінету
Начальник відділу Романюк Сергій Валерійович

428031 (141)

orgvid@rada-uzhgorod.gov.ua

203
Заступник начальника відділу Моргентал Іванна Юріївна
Головний спеціаліст Пілюгіна Анастасія Андріївна   305
Секретар керівника Малеш Наталія Володимирівна    
Секретар керівника Кічковська Соломія Олександрівна   205

Відділ документального забезпечення

Посада  П.І.Б Контакти Адреса/№Кабінету
Начальник відділу Козак Наталія Дмитрівна    
Заступник начальника відділу Мінаєва Алла Ласлівна    
Головний спеціаліст Маркович Вікторія Іванівна    

Відділ документообігу та діловодства

Посада  П.І.Б Контакти Адреса/№Кабінету
Начальник відділу Рудов Оксана Миколаївна umr@rada-uzhgorod.gov.ua 428031/112 пл. Поштова, 3/ кабінет 106
Заступник начальника відділу Іванцик Кристина Віталіївна umr@rada-uzhgorod.gov.ua 428031/110 пл. Поштова, 3/ кабінет 103
Головний спеціаліст Логойда-Сідун Вікторія Василівна

ПОЛОЖЕННЯ
про департамент правового та організаційного забезпечення

  1. Загальні положення 

  1. Департамент правового та організаційного забезпечення (далі – Департамент) є виконавчим органом Ужгородської міської ради, без статусу юридичної особи.

  2. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, актами центральних та місцевих органів виконавчої влади, іншими нормативно- правовими актами, рішеннями Ужгородської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

  3. Департамент є підзвітним і підконтрольним Ужгородській міській раді, підпорядкованим її виконавчому комітетові, міському голові та заступнику міського голови згідно з розподілом функціональних повноважень.

  4. Департамент утримується за рахунок коштів міського бюджету. Володіє та користується закріпленим майном в межах, визначених законодавством України.

  5. Департамент має бланк зі своїм найменуванням.

Працівники управління правового забезпечення мають печатку для засвідчення копій документів із зазначенням на ній найменування підрозділу (без зображення герба). Працівники управління мають персональні штампи для засвідчення копій документів із зазначенням найменування посади, підпису, ініціалу імені і прізвища особи та дати (без зображення герба). Для реєстрації документів процесуального характеру відділ позовної та претензійної роботи використовує штамп із зазначенням на ньому найменування управління, дати і номера (без зображення герба).

Структурні підрозділи мають круглі печатки з назвою відділів, документообігу та діловодства має реєстраційні та кутові штампи. 

2.  Основні завдання 

2.1. Основним завданням Департаменту є:

2.1.2. Організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, інших  нормативних  документів  міської  ради,  її  виконавчих органів працівниками цих органів під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків.

2.1.3. Координація роботи та участь у підготовці нормативних актів, що регулюють відносини виконавчих органів міської ради.

2.1.4. Перевірка на відповідність вимогам законодавства та правилам юридичної техніки проєктів рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови та інших документів правового характеру, що вносяться на розгляд міської ради та її виконавчого комітету/міського голови, а також їх візування.

2.1.5. Організація і ведення претензійної та позовної роботи.

2.1.6. Ведення від імені Ужгородської міської ради та її виконавчих органів будь-якої цивільної, господарської, адміністративної, кримінальної справи, в усіх місцевих, господарських, адміністративних, апеляційних касаційних судах України усіх рівнів, з усіма наданими законодавством правами та обов’язками.

2.1.7. Ведення діловодства адміністративної, спостережної комісії, міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення міста та комісії з питань реалізації державної регуляторної політики при виконавчому комітеті міської ради.

2.1.8. Організація єдиного порядку документування та організаційне забезпечення діяльності виконавчого комітету та його органів відповідно до вимог регламенту виконкому та інструкції з діловодства.

2.1.9. Удосконалення форм і методів організаційної роботи, чітке ведення діловодства у виконавчому комітеті в межах компетенції відділу.

2.1.10. Здійснення перспективного та поточного планування роботи виконавчого комітету міської ради.

2.1.11. Організаційне забезпечення засідань виконавчого комітету, нарад та інших заходів.

2.1.12. Координація і контроль за підготовкою структурними підрозділами матеріалів та проєктів рішень, які вносяться на розгляд виконавчого комітету.

2.1.13. Здійснення аналітичної роботи по прийнятих документах виконкому та розпорядженнях міського голови.

2.1.12. Своєчасний розгляд звернень, запитів юридичних та фізичних осіб в порядку, установленому законодавством.

2.1.12. Забезпечення ведення діловодства в міській раді та її виконавчих органах відповідно до Інструкції з діловодства та Регламенту виконкому.

2.1.12. Здійснення методичного керівництва і контроль дотримання у міській раді та її структурних підрозділах визначеного нормативно- законодавчими актами єдиного порядку документування управлінської інформації і роботи з документами із застосуванням сучасних автоматизованих систем.

2.1.12. Здійснення координації заходів щодо покращення організації контролю за виконанням розпорядчих документів вищих органів, запитів і звернень народних депутатів України та депутатів обласної ради, розпоряджень і доручень голови облдержадміністрації, розпоряджень міського голови, запитів на інформацію структурними підрозділами міської ради.

2.1.12. Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів для керівництва міської ради щодо виконання директивних і розпорядчих документів вищих органів, розпоряджень міського голови, запитів на інформацію. 

3.  Повноваження 

3.1. Департамент має такі повноваження:

3.1.2. Перевіряти стан додержання Конституції України, законів України, інших актів законодавства посадовими особами виконавчих органах міської ради, вносити пропозиції щодо усунення виявлених порушень і недоліків.

3.1.3. Взаємодіяти зі структурними підрозділами міської ради, її виконавчими органами, органами судової влади, прокуратурою, органами юстиції та підрозділами Національної поліції, іншими органами державної влади та місцевого самоврядування у встановленому законодавством порядку для реалізації своїх завдань.

3.1.4. Здійснювати методичне керівництво правовою роботою у виконавчому комітеті, вносити пропозиції щодо її вдосконалення, вживати заходів до впровадження кращих форм і методів діяльності Департаменту та до реалізації рекомендацій органів юстиції.

3.1.5. Надавати пропозиції щодо приведення у відповідність до законодавства проєктів правових актів.

3.1.6. Надавати методичні вказівки структурним підрозділам міської ради, її виконавчим органам, пов’язаних із реалізацією покладених на них завдань.

3.1.7. Отримувати у встановленому законодавством порядку від посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, структурних підрозділів міської ради, її виконавчих органів, підприємств, установ та організацій інформацію, документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на підрозділ службових обов’язків.

3.1.8. Брати участь у роботі постійно діючих та тимчасових комісій міської ради та її виконавчого комітету.

3.1.9. Здійснювати правову експертизу нормативно-правових актів, актів індивідуальної дії та інших документів, що утворюються в процесі діяльності міської ради та її виконавчих органів.

3.1.10. Опрацьовувати та візувати проєкти договорів, які укладаються міською радою та виконавчим комітетом, вносити свої пропозиції, зауваження.

3.1.11. Забезпечити в установленому порядку ведення претензійної та правової роботи.

3.1.12. Розробляти проєкти нормативно-правових, у тому числі регуляторних, актів міської ради та виконавчого комітету.

3.1.13. Здійснювати контроль щодо провадження регуляторної політики у міській раді, її виконавчому комітеті, аналіз її результативності  та ефективності, за результатами якого проводити підготовку відповідних пропозицій керівнику вищого рівня.

3.1.14. Забезпечувати регулярне та вчасне оновлення наборів даних у форматі відкритих даних.

3.1.15. Організовувати роботу із захисту персональних даних при їх обробці.

3.1.16. Надавати правову допомогу розпорядникам персональних даних щодо додержання законодавства про захист персональних даних.

3.1.17. Взаємодіяти з Уповноваженим Верховної Ради України з прав людини та визначеними ним посадовими особами його Секретаріату з питань запобігання та усунення порушень законодавства про захист персональних даних.

3.1.18. Сприяти в роботі міської ради та її виконавчих органів з правоохоронними органами, судовими органами.

3.1.19. Розглядати листи та звернення юридичних і фізичних осіб, з питань, що належать до компетенції та пов'язані з роботою Департаменту, а також листи відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування з питань, що належить до сфери Департаменту.

3.1.20. Здійснювати підготовку проєктів поточних планів роботи виконавчого комітету на основі пропозицій керівників відділів, управлінь та інших служб виконавчих органів ради.

3.1.21. Узагальнювати плани організаційних заходів та готувати щотижневий план-календар заходів, що плануються для проведення у виконавчих органах міської ради та в місті, забезпечувати розсилку його на електронні адреси виконавчих органів міської ради.

3.1.22. Організовувати проведення нарад при міському голові та керуючому справами виконкому.

3.1.23. Забезпечувати організаційну підготовку планових питань порядку денного засідань виконавчого комітету.

3.1.24. Формувати порядок денний засідань виконкому, пакет проектів рішень відповідно до порядку денного.

3.1.25. Повідомляти членів виконкому міської ради та прокурора міста про дату і час проведення засідання виконкому міської ради.

3.1.26. Організовувати проведення засідань виконкому.

3.1.27. Забезпечувати редагування проєктів рішень, перевірку їх на відповідність вимогам регламенту та інструкції з діловодства та вимогам роботи з документами в системі електронного документообігу «АСКОД».

3.1.28. Забезпечувати ведення протоколів засідань виконкому їх оформлення, реєстрацію рішень виконкому, ведення журналу їх реєстрації, організацію своєчасного оформлення, тиражування, комплектування та розсилання у встановлені терміни рішень на виконання структурним підрозділам.

3.1.29. Здійснювати підготовку доручень міського голови і його заступників, реєструвати усі доручення та забезпечувати контроль за їх виконанням та виконанням рішень виконкому.

3.1.30. Брати участь у розробленні проєктів розпоряджень міського голови, забезпечувати редагування проєктів розпоряджень, головними розробниками яких  є  інші  структурні  підрозділи,  забезпечувати  їх  реєстрацію,  ведення журналу реєстрації розпоряджень, тиражування та доведення до виконавців.

3.1.31. Подавати для оприлюднення на офіційному сайті міської ради. протоколи засідань виконкому, рішення виконкому та розпорядження міського голови.

3.1.32. Завіряти витяги з рішень міської ради та виконкому, розпоряджень міського голови та витяги з протоколів сесій та засідань виконкому.

3.1.33. Організовувати роботу з укомплектування, переплітання, зберігання, обліку документів міської ради та виконавчого комітету та подальшу передачу їх на зберігання у архівний відділ.

3.1.34. Брати участь у підготовці та проведенні заходів з відзначення загальнодержавних та міських свят.

3.1.35. Надавати допомогу в організації та проведенні нарад, семінарів, конференцій, круглих столів, громадських слухань, консультацій з громадськістю, узагальнювати пропозиції та подавати їх на розгляд міському голові.

3.1.36. Розглядати питання, пов’язані з реалізацією внутрішньої політики, налагоджувати співпрацю з міськими об’єднаннями громадян, громадськими організаціями, готувати пропозиції щодо залучення їх до вирішення актуальних питань соціально-економічного розвитку міста.

3.1.37. Здійснювати контроль за виконанням організаційно-технічних заходів з підготовки і проведення виборів Президента України, депутатів усіх рівнів на території міста, надавати допомогу виборчим комісіям.

3.1.38. Вносити пропозиції щодо змін до регламентних документів, брати участь у їх підготовці.

3.1.39. Контролювати дотримання структурними підрозділами єдиних вимог щодо підготовки документів та організації роботи з ними.

3.1.40. Готувати та проводити навчання посадових осіб виконавчих органів ради з організаційних питань та питань ведення діловодства.

3.1.41. Формувати та оновлювати базу привітань міського голови.

3.1.42. Розробляє Інструкцію з діловодства та зведену номенклатуру справ апарату ради та виконавчого комітету. Забезпечує впровадження та контролює дотримання структурними підрозділами вимог Інструкції, Регламенту виконкому та національних стандартів.

3.1.43. Здійснює реєстрацію та веде облік документів, у тому числі запитів на інформацію.

3.1.44. Організовує документообіг, формування справ, їх зберігання та підготовку до передачі особі, відповідальній за ведення архіву.

3.1.45. Проводить регулярно перевірку стану діловодства в структурних підрозділах міської ради.

3.1.46. Бере участь у впровадженні та використанні інформаційно- телекомунікаційної системи діловодства в міській раді.

3.1.47. Здійснює контроль за своєчасним розглядом та проходженням документів у міській раді.

3.1.48. Проводить аналіз інформації про документообіг, необхідної для прийняття управлінських рішень.

3.1.49. Організовує збереження документаційного фонду міської ради та користування ним.

3.1.50. Перевіряє стан виконання контрольних документів структурними підрозділами міської ради в частині делегованих їм повноважень та вносить пропозиції про розгляд на засіданнях виконкому питань щодо вдосконалення організації контролю за виконанням документів структурними підрозділами, надає методично-практичну допомогу.

3.1.51. Завчасно готує і систематично надсилає структурним підрозділам міської ради у системі документообігу «АСКОД» нагадування-попередження про наближення термінів виконання контрольних документів.

3.1.52. Інформує міського голову про кількість та характер запитів на інформацію і подає зазначену інформацію для оприлюднення на сайті міської ради.

3.1.53. Забезпечує діяльність міського голови, секретаря ради, заступників міського голови, керуючого справами виконкому та безперебійну роботу приймалень. 

4.  Права та обов’язки 

4.1. У межах наданої компетенції працівники Департаменту мають такі права:

4.1.1. Перевіряти на відповідність вимогам законодавства та правилам юридичної техніки проєкти рішень, розпоряджень та інших документів правового характеру, що вносяться на розгляд міської ради та її виконавчого комітету/міського голови, а також візувати їх за наявності віз керівників зацікавлених структурних підрозділів або осіб, що їх заміщують. Прийняття рішень та розпоряджень без попереднього погодження з Департаментом не допускається.

4.1.2. Брати участь у підготовці і здійсненні заходів із забезпечення додержання законності, готувати та брати участь у розробці документів правового характеру, які вносяться на розгляд міської ради, виконавчого комітету та міського голови.

4.1.3. Аналізувати матеріали, що надійшли від правоохоронних і контролюючих органів, результати претензійної та позовної роботи.

4.1.4. Подавати пропозиції щодо усунення недоліків у правовому забезпеченні діяльності виконавчого комітету, вносити їх на розгляд керівництва.

4.1.5. Ознайомлювати працівників ради та її виконавчого комітету з нормативними актами, що стосуються їхньої діяльності, а також зі змінами у чинному законодавстві.

4.1.6. Брати участь у прийомі громадян міським головою та іншими посадовими особами виконавчого комітету.

4.1.7. Представляти в установленому порядку інтереси міської ради та її виконавчих органів в судах та інших органах при розгляді правових питань та спорів.

4.1.8. Брати участь у засіданнях сесії міської ради, виконавчого комітету, засіданнях дорадчих та колегіальних органів, нарадах, що проводяться у міській раді та її виконавчому комітеті.

4.1.9. Брати участь у засіданнях інших органів місцевого самоврядування, органів державної влади, їх структурних підрозділів, підприємств, установ, організацій у разі розгляду на них питань практики застосування законодавства України або правового досвіду іноземних держав.

4.1.10. Брати участь в організації та забезпеченні заходів, спрямованих на підвищення рівня правових знань.

4.1.11. Надавати правову допомогу виконавчим органам міської ради.

4.1.12. Здійснювати облік та зберігання судових справ.

4.1.13. Сприяти своєчасному вжиттю заходів за зверненнями прокуратури, рішеннями, постановами та ухвалами суду, відповідними документами інших правоохоронних та контролюючих органів.

4.1.14. Розглядати скарги у межах наданої компетенції, заяви органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій, громадян та готувати відповідні рішення.

4.1.15. Видавати посвідчення реабілітованого на підставі заяви та документів, що надходять через ЦНАП.

4.1.16. Вести роботу спостережної комісії при виконавчому комітеті міської ради.

4.1.17. Здійснювати контроль щодо провадження регуляторної політики у сфері господарської діяльності у міській раді та виконавчому комітеті.

4.1.18. Здійснювати діяльність щодо легалізації громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону.

4.1.19. Здійснювати заходи із підвищення рівня правової освіти населення міста.

4.1.20. Відповідно до графіку роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної допомоги при міській раді надавати безоплатну первинну правову допомогу особам, які перебувають під юрисдикцією України.

4.1.21. Готувати пропозиції щодо вдосконалення роботи Департаменту.

4.1.22. Одержувати в установленому порядку від відповідних структурних підрозділів міської ради інформацію та матеріали, необхідні для виконання завдань, покладених на Департамент.

4.1.23. Вимагати від працівників структурних підрозділів міської ради дотримання встановлених правил роботи з документами.

4.1.24. Повертати структурним підрозділам для доопрацювання проєкти рішень та розпоряджень, якщо вони подані з порушеннями вимог інструкції з діловодства, Регламенту виконавчого комітету міської ради.

4.1.25. Вносити пропозиції про зняття з контролю чи продовження термінів виконання документів, заохочення або притягнення до відповідальності посадових осіб, з вини яких порушені строки їх виконання.

4.1.26. Залучати в установленому порядку спеціалістів інших структурних підрозділів міської ради та виконкому для проведення перевірок роботи з документами, вжиття заходів щодо оперативного усунення виявлених недоліків.

4.2. На працівників Департаменту покладаються такі обов’язки:

4.2.1. Дотримуватися чинного законодавства України, вимог цього Положення, змісту посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту.

4.2.2. Не допускати порушень прав і свобод людини та громадянина, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування.

4.3. У триденний строк з дня виявлення доповісти керівництву про порушення в роботі управлінь, відділів, інших структурних підрозділів міської ради та її виконавчого комітету або посадових осіб для вжиття необхідних заходів для усунення таких порушень.

4.4. Покладання на працівників Департаменту обов’язків, які не передбачені цим Положенням, посадовими інструкціями і не стосуються правової роботи, забороняється. 

5.    Керівництво та структура 

5.1. Департамент очолює директор, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

5.2. Кваліфікаційні вимоги до директора департаменту: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста відповідного професійного спрямування, вільне володіння державною мовою.

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

5.3. Повноваження директора департаменту:

5.3.1. Здійснює координацію роботи, пов'язаної з виконанням основних завдань покладених на Департамент, здійснює керівництво департаментом.

5.3.2. Забезпечує виконання покладених на департамент завдань та несе персональну відповідальність за їх якість та результативність.

5.3.3. Відповідно до Положення про департамент очолює його та координує роботу працівників департаменту.

5.3.4. Вносить пропозиції міському голові щодо структури та штатного розпису департаменту.

5.3.5. Здійснює організаційну роботу, спрямовану на реалізацію завдань, покладених на Департамент. У процесі виконання завдань забезпечує співробітництво департаменту з іншими виконавчими органами та виконавчим комітетом міської  ради,  відповідними  органами  державної  влади,  органами місцевого     самоврядування,       а     також      з     підприємствами, установами, організаціями, об'єднаннями громадян.

5.3.6. Подає міському голові в межах своїх повноважень пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників департаменту, своєчасного заміщення вакансій, заохочення та застосування заходів дисциплінарних стягнень, пріоритетних напрямів підвищення професійного розвитку працівників департаменту.

5.3.7. Звітує міській раді про стан виконання завдань та повноважень, покладених на департамент.

5.3.8. У межах повноважень з питань, що стосуються діяльності департаменту, організовує листування з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями.

5.3.9. Здійснює особистий прийом громадян з питань, що стосуються діяльності департаменту, та вживає заходів щодо своєчасного розгляду їх пропозицій, заяв та звернень.

5.3.10. За дорученням керівництва (міського голови та/або заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів) представляти міську раду в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, віднесених до повноважень департаменту.

5.3.11. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до повноважень департаменту.

5.3.12. Вимагати якісного та у повному обсязі виконання працівниками департаменту посадових обов'язків та завдань.

5.3.13. Вносити на розгляд міського голови та/або заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів пропозиції щодо вдосконалення роботи департаменту.

5.4. Директор Департаменту безпосередньо підпорядкований міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу функціональних повноважень. Безпосередня координація діяльності здійснюється заступником міського голови відповідно до розподілу функціональних повноважень.

5.5. Директор Департаменту має право підпису документів, що надсилаються від імені Департаменту з питань, що належать до компетенції Департаменту.

5.6. За відсутності директора Департаменту його обов’язки виконує заступник директора департаменту. В разі відсутності директора і заступника Директора виконання обов’язків, може бути покладено на іншого працівника Департаменту окремим розпорядженням міського голови.

5.7. На посади спеціалістів Департаменту призначаються особи, які мають вищу освіту не нижче ступеня бакалавра відповідного професійного спрямування та вільно володіють державною мовою.

5.8. Департамент складається з:

5.8.1. Управління правового забезпечення, яке очолює начальник управління правового забезпечення.

У складі управління є два відділи:

- відділ правової експертизи документів, який очолює заступник начальника управління, начальник відділу правової експертизи документів;

- відділ позовної та претензійної роботи, який очолює начальник відділу позовної та претензійної роботи.

5.8.2. Відділу організаційного забезпечення, який очолює начальник відділу організаційного забезпечення.

5.8.3. Відділу документального забезпечення, який очолює начальник відділу документального забезпечення.

5.8.4. Відділ документообігу та діловодства, який очолює начальник відділу документообігу та діловодства.

5.9. Структура Департаменту та чисельність його працівників затверджується міською радою, штатний розпис - міським головою. Кожен структурний підрозділ Департаменту діє на підставі затвердженого положення про управління та відділи. Положення про структурні підрозділи Департаменту затверджуються заступником міського голови згідно з розподілом функціональних обов’язків.

5.10. Директор Департаменту несе відповідальність за:

неналежну організацію роботи Департаменту, незадовільний стан чи низький рівень службової та виконавської дисципліни;

невиконання у встановлені терміни рішень сесій міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень і доручень міського голови;

несвоєчасну і недостовірну подачу інформації та звітів, що входять до компетенції Департаменту.

5.11 Директор Департаменту здійснює інші повноваження відповідно до Положення про Департамент, а також покладені на нього завдання окремими рішеннями міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови.

5.12. Посадові особи, що працюють в Департаменті, є посадовими особами місцевого самоврядування, відповідно до цього Положення мають посадові повноваження щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно- дорадчих функцій і отримують заробітну плату за рахунок міського бюджету.

5.13 Посадові інструкції працівників Департаменту затверджуються заступником міського голови/керуючим справами виконкому згідно розподілу функціональних повноважень.

Посадова інструкція директора Департаменту затверджується міським головою. 

6.    Представництво та взаємодія 

6.1. Працівники Департаменту уповноважені цим Положенням та посадовими інструкціями в порядку самопредставництва:

6.1.1. Представляти інтереси Ужгородської міської ради та її виконавчих органів в усіх установах, організаціях, підприємствах України, незалежно від їх форм власності та підпорядкування, в усіх органах державної влади України, в прокуратурі, службі безпеки, органах державної фіскальної служби, органах поліції, органах юстиції, органах дізнання, в усіх органах досудового слідства, в усіх органах державної виконавчої служби України, органах казначейства, інших державних органах України;

6.1.2. Вести від імені Ужгородської міської ради та її виконавчих органів з усіх питань будь-які цивільні, господарські, адміністративні, кримінальні справи, в усіх місцевих, господарських, адміністративних, апеляційних та касаційних судах України усіх рівнів, з усіма правами наданими діючим законодавством позивачу, відповідачу, третій особі, в тому числі, але не виключно, з правом підписання та/або подання або пред’явлення до суду позовних заяв (адміністративних позовів), заяв про забезпечення позову, відзивів на позовні заяви, інших будь-яких заяв, клопотань та процесуальних документів, апеляційних чи касаційних скарг, відзивів на апеляційні та касаційні скарги, заперечень проти адміністративних позовів, апеляційних та касаційних скарг, заяв про апеляційне оскарження, заяв про перегляд справ за нововиявленими обставинами, також з правом повної або часткової відмови від позовних вимог, відкликання позовних заяв, визнання повністю або частково позову, зміни підстав або предмета позову, збільшення або зменшення розміру позовних вимог, передачі справ у Міжнародний комерційний арбітражний суд, оскарження рішень, постанов, ухвал суду в апеляційному, касаційному порядку, у тому числі за нововиявленими обставинами, з правом знайомитися з матеріалами справи, робити з них витяги, одержувати рішення, ухвали, постанови, виконавчі листи або накази суду;

6.1.3. Пред’являти до органів державної виконавчої служби до виконання та стягнення рішень, ухвал, постанов, наказів суду, інших виконавчих документів, листів, заявляти клопотання та відводи;

6.1.4. Засвідчувати копії документів, з правом підпису та подання до відповідних підприємств, установ, організацій або державних органів України та отримання від них документів або іншої кореспонденції, необхідних для виконання наданих цією інструкцією повноважень;

6.1.5. Права, визначені розділом 6, можуть бути делеговані працівникам Департаменту на підставі довіреності.

6.2. Департамент при виконанні покладених на нього завдань і функцій взаємодіє з виконавчими органами міської ради, органами судової влади, прокуратурою, органами юстиції та підрозділами Національної поліції, Уповноваженим Верховної Ради України з прав людини та визначеними ним посадовими особами його Секретаріату, іншими органами державної влади та місцевого самоврядування в порядку, який визначається цим Положенням. 

7. Взаємодія 

Департамент при виконанні покладених на нього завдань взаємодіє з органами виконавчої влади, управліннями, відділами, іншими виконавчими органами Ужгородської міської ради, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та іншими органами, утвореними міською радою, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності, об’єднаннями громадян. 

8.    Відповідальність 

8.1. Працівники департаменту несуть відповідальність за:

8.1.1. Недотримання вимог чинного законодавства України при виконанні посадових обов’язків;

8.1.2. Несвоєчасне виконання рішень, розпоряджень, доручень ради та її виконавчого комітету та неналежне виконання завдань департаменту;

8.1.3. Неякісне та несвоєчасне виконання посадових завдань та обов’язків;

8.1.4. Недотримання норм етики поведінки посадової особи та обмежень, пов’язаних з прийняттям на службу в органах місцевого самоврядування;

8.1.5. Неналежне зберігання переданих їм для роботи документів, матеріалів, іншої документації, а також документів, що надходять до Департаменту в порядку здійснення його завдань та функцій;

8.1.6. Вчинення корупційних діянь та інших правопорушень, пов’язаних з корупцією;

8.1.7. Розголошення службової та іншої конфіденційної інформації, яка стала відома при виконанні посадових обов'язків.

8.2. Працівники Департаменту зобов’язані:

8.2.1. Дотримуватись законодавства України, вимог цього Положення, змісту посадових інструкцій та положень про управління/відділи, правил внутрішнього трудового розпорядку, правил та норм  охорони  праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту;

8.2.2. Сумлінно ставитися до виконання службових обов’язків;

8.2.3. Не допускати дій чи бездіяльності, які можуть зашкодити інтересам департаменту;

8.2.4. Покладання на Департамент та  його  працівників  обов’язків,  які не передбачені цим положенням, положенням про управління/відділ, посадовими інструкціями і не стосуються роботи  Департаменту, забороняється.

8.3. Працівники Департаменту звільняються від відповідальності за невиконання або  неналежне  виконання  вимог  цього  Положення  у випадку виникнення форс-мажорних обставин на час дії таких обставин. Працівники Департаменту звільняються від відповідальності за таке неналежне виконання тільки в тому випадку, якщо форс-мажорні обставини виникли після затвердження цього Положення, їх виникнення викликано подіями, що не залежали від волі працівників департаменту, і працівники департаменту вжили всіх необхідних заходів для того, щоб уникнути чи усунути негативні наслідки цих обставин.

8.4. Працівники Департаменту повинні в найкоротший термін, але не пізніше п’яти днів з дня настання форс-мажорних обставин, повідомити про них керівництво.

8.5. Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про настання або припинення даних обставин позбавляє працівників Департаменту права посилатися на зазначені обставини.

8.6. Під форс-мажорними обставинами розуміються: стихійні лиха (пожежі, повені, зсуви тощо), воєнні дії, незаконні діяння  третіх  осіб, епідемії, страйки, ембарго, бойкот, рішення і дії органів державної влади чи місцевого самоврядування. 

9.  Заключні положення 

9.1. Припинення діяльності Департаменту здійснюється за рішенням міської ради.

9.2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття. Зміни та доповнення  можуть  бути внесені за ініціативою міського голови, заступників міського голови та директора департаменту, з метою приведення Положення у відповідність з вимогами чинного законодавства.