Управління програмного та комп’ютерного забезпечення

Адреса: пл. Поштова, 3, каб. 109, 110, 111, 112, 113

Телефон: (0312) 42 80 31 (115, 121, 131)

Email: dokumenty@rada-uzhgorod.gov.ua

Графік роботи:

Робочі дні

Вихідні дні

Понеділок – П’ятниця 
з 8.00 до 17.00

Субота,
Неділя

Обідня перерва з 12.00 до 13.00

Урста

Урста Микола Валерійович

Біографічна довідка

Вищу освіту здобув в Ужгородському національному університеті.

Трудову діяльність в Ужгородській міській раді розпочав у вересні 2016 року на посаді начальника відділу програмного та комп’ютерного забезпечення.

На посаді начальника управління програмного та комп'ютерного забезпечення - з липня 2018 року. 

Особистий прийом громадян

Особистий прийом громадян проводиться щовівторка 9:00 - 12:00, за адресою: площа Поштова, 3, кабінет № 109. Запис на прийом здійснюється в день прийому.

Посада П.І.Б. Контакти Адреса/№Кабінету
Начальник управління Урста Микола Валерійович

it@rada-uzhgorod.gov.ua

42 80 31 (115)

Пл. Поштова, 3, Кабінет №109

Відділ технічного забезпечення та зв’язку

Посада П.І.Б. Контакти Адреса/№Кабінету
Заступник начальника управління, начальник відділу Білецький Олександр Степанович

42 80 31 (115, 121)

dokumenty@rada-uzhgorod.gov.ua

Пл. Поштова, 3

Кабінет №111

Головний спеціаліст Золотар Данило Юрійович

Відділ забезпечення системи відеоспостереження

Посада П.І.Б. Контакти Адреса/№Кабінету
Начальник відділу Говалло Сергій Олександрович

42 80 31 (131)

dokumenty@rada-uzhgorod.gov.ua

Пл. Поштова, 3

Кабінет №112

Головний спеціаліст Козун Андрій Володимирович
Головний спеціаліст Костромін Микола  Олександрович

Відділ програмного забезпечення

Посада П.І.Б. Контакти Адреса/№Кабінету
Начальник відділу Пуглик Олександр Ігорович

42 80 31 (115)

dokumenty@rada-uzhgorod.gov.ua

Пл. Поштова, 3

Кабінет №111

Головний спеціаліст Головей Ян Ярославович

Відділ інформатизації та технічного захисту інформації

Посада П.І.Б. Контакти Адреса/№Кабінету
Начальник відділу Ковач Руслан Іванович

42 80 31 (121)

dokumenty@rada-uzhgorod.gov.ua

Пл. Поштова, 3

Кабінет №109

Головний спеціаліст Блискун Михайло Михайлович

П О Л О Ж Е Н Н Я

про управління програмного та комп’ютерного забезпечення

 

1. Загальні положення 

1.1 Управління програмного та комп’ютерного забезпечення (надалі – управління) є виконавчим органом міської ради без права юридичної особи і діє як самостійний структурний підрозділ, утворюється міською радою, підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядкований виконавчому комітету міської ради, міському голові та керуючому справами виконкому відповідно до розподілу повноважень.

1.2 У своїй діяльності управління керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради та виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Регламентом виконавчого комітету міської ради (далі — Регламентом виконкому), Інструкцією з діловодства в Ужгородській міські раді та її виконавчих органах (далі — Інструкція з діловодства), а також цим Положенням.

1.3Діяльність управління здійснюється відповідно до планів роботи міської ради та виконавчого комітету на основі перспективних планів роботи.

2. Основні завдання 

2.1. Здійснення впровадження сучасних та обслуговування й переоснащення існуючих систем одержання та обробки інформації (комп’ютери, принтери, ксерокси, факси) та іншої оргтехніки.

2.2. Організація впровадження сучасних інформаційних технологій для автоматизації збору, накопичення, обробки, передачі та збереження інформації, яка використовується для підготовки рішень управлінь та відділів міської ради.

2.3. Здійснення технічного та програмного забезпечення передачі (прийому) необхідної інформації телекомунікаційними засобами між різними гілками державної влади.

2.4. Забезпечення утримання в належному технічному, санітарному та протипожежному стані комп’ютерної оргтехніки та систем одержання і обробки інформації.

2.5. Забезпечення оснащення оргтехнікою, матеріалами відділів та управлінь міської ради.

2.6. Здійснення контролю за належною експлуатацією та збереженням цілісності та комплектності комп’ютерів і оргтехніки.

2.7. Забезпечення дотримання вимог законодавства з питань правової охорони комп’ютерних програм під час їх придбання, встановлення, використання, обліку та інвентаризації.

2.8. Забезпечення дотримання вимог законодавства з питань безпеки інформації міської ради, її виконавчих органів, персоналу в процесі інформаційної діяльності та взаємодії між собою, а також у взаємовідносинах з зовнішніми вітчизняними і закордонними організаціями.

2.9. Організація та координація робіт, пов’язаних із створенням, експлуатацією, обслуговуванням та модернізацією комплексної системи захисту інформації (далі – КСЗІ) на об’єктах інформаційної діяльності та в автоматизованих системах (далі — АС).

2.10. Організація забезпечення виконання працівниками міської ради (користувачами АС) вимог нормативно-правових актів, інших документів з технічного захисту інформації на об’єктах інформаційної діяльності та в АС, проведення контрольних перевірок їх виконання.

2.11. Проектування фізики мережі камер відео спостереження.

2.12. Складання та оновлення електронної карти мережі (координати знаходження камер, місця прокладання кабелів, волоконність кабелів) .

2.13. Врахування рекомендацій регіональних органів Служби безпеки України, Головного управління Національної поліції в Закарпатській області, Управління патрульної поліції в містах Ужгороді і Мукачеві та Державної служби з надзвичайних ситуацій щодо визначення місць встановлення камер відео спостереження, вибору моделі камер та встановлення додаткового обладнання при потребі.

2.14. Контроль за виконанням робіт з побудови мережі та встановлення камер.

3. Повноваження

3.1 Вносить на розгляд міського голови, керуючого справами виконкому проекти розпоряджень і рішень, пропозицій і доповідних записок з питань компетенції управління.

3.2 Бере участь у впровадженні та використанні інформаційно- телекомунікаційної системи діловодства в міській раді.

3.3 Здійснює контроль за належною експлуатацією та збереженням цілісності та комплектності комп'ютерів і оргтехніки.

3.4 Проводить профілактику та організовує ремонт комп'ютерної оргтехніки та систем внутрішнього і зовнішнього зв'язку.

3.5 Проводить моніторинг системи накопичення та обробки інформації в апараті виконкому та міської ради, визначає забезпеченість даного процесу технічними засобами і розробляє рекомендації щодо потреб у переоснащенні програмно-технічної бази.

3.6 Працює над розширенням у міській раді комп'ютерної мережі.

3.7 Ініціює підвищення кваліфікації працівників міської ради для забезпечення ефективного використання існуючої комп'ютерної техніки та з питань захисту інформації.

3.8 Розробляє рекомендації щодо необхідного переоснащення програмно-технічної бази.

3.9 Підтримує доступ до існуючих державних інформаційних систем та інших інформаційних ресурсів.

3.10 Організовує виконання заявок управлінь, відділів та служб міської ради на ремонт комп'ютерної техніки та засобів зв'язку.

3.11 Проводить моніторинг системи накопичення та обробки інформації в апараті виконкому та міської ради, визначає забезпеченість даного процесу технічними засобами.

3.12 Здійснює контроль за дотриманням вимог законодавства з питань правової охорони комп'ютерних програм під час їх встановлення і використання.

3.13 Подає керівництву міської ради пропозиції про необхідність придбання нових комп'ютерних програм (чи комп'ютерів з попередньо встановленими програмами), забезпечує отримання необхідних комп'ютерних програм, що розповсюджуються на безоплатній основі.

3.14 Готує проекти рішень, розпоряджень і доручень міського голови з питань, що належать до компетенції управління.

3.15 Виконує інші обов'язки в межах компетенції управління.

   4. Права та обов'язки 

4.1 Працівники управління мають право:

4.1.1. Вносити пропозиції щодо вдосконалення діяльності органу виконавчої влади.

4.1.2. Запитувати інформацію про хід виконання розпорядчих документів, яка необхідна для аналізу.

4.1.3. У встановленому порядку використовувати відповідну статистичну інформацію та інші дані від державних органів влади та органів місцевого самоврядування для виконання службових обов'язків працівниками управління.

4.1.4. Запитувати від управлінь та відділів міської ради відомості та заявки на оснащення комп'ютерною оргтехнікою та засобами зв'язку.

4.1.5. Здійснювати перевірки стану комп'ютерної техніки та засобів зв'язку, організації роботи та додержання правил техніки безпеки, правильної експлуатації оргтехніки.

4.1.6 Забороняти експлуатацію комп'ютерної оргтехніки та засобів зв'язку, стан яких не відповідає вимогам техніки безпеки або створює реальну загрозу заподіяння шкоди працівникам ради та виконкому.

4.1.7. На підвищення кваліфікації, забезпечення сучасними засобами комп'ютерної техніки, оновлення необхідного програмного забезпечення, законодавчими та іншими нормативними актами.

4.1.8. Здійснювати контроль за діяльністю виконавчих органів міської ради щодо дотримання вимог нормативно-правових актів з питань технічного захисту інформації на об'єктах інформаційної діяльності.

4.1.9. Доповідати міському голові про виявлені порушення режиму секретності, плану захисту інформації, складати акти щодо виявлених порушень політики безпеки, готувати рекомендації щодо їхнього усунення.

4.1.10. Отримувати доступ до об'єктів та документів будь-якого підрозділу виконавчого органу міської ради, необхідних для оцінки вжитих заходів із захисту інформації та підготовки пропозицій щодо їхнього подальшого удосконалення.

4.1.11. Подавати пропозиції щодо забезпечення КСЗІ необхідними технічними і програмними засобами захисту інформації, які дозволені для використання в Україні, з метою забезпечення захисту інформації.

4.1.12. Узгоджувати умови включення до складу АС нових компонентів та подавати пропозиції щодо заборони їхнього включення, якщо вони порушують прийняту політику безпеки або рівень захищеності ресурсів АС.

4.1.13. Вносити пропозиції щодо узгодження планів і регламенту відвідування АС сторонніми особами.

4.2 Обов’язки працівників управління:

4.2.1. Працівники відділу зобов’язані дотримуватися законодавства України, вимог даного Положення, посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту.

4.2.2. Працівники управління, які виявили порушення в роботі управлінь, відділів, інших структурних підрозділів міської ради та її виконавчого комітету або службових осіб, зобов’язані в триденний строк доповісти керівництву про ці порушення для вжиття необхідних заходів з їх усунення.

4.2.3. Покладання на управління та його працівників обов’язків, які не передбачені цим Положенням, посадовими інструкціями і не стосуються роботи відділу, забороняється.

5. Керівництво та структура 

5.1. У своїй діяльності управління підпорядковується виконавчому комітету, міському голові, працює під безпосереднім керівництвом міського голови та керуючого справами виконкому.

5.2. Управління очолює начальник управління, який призначається і звільняється з посади міським головою згідно Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та Кодексу законів про працю України і несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань.

5.3. На посаду начальника управління призначається особа, яка має вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра; досконало володіє державною мовою, основами діловодства, ПК та іншою оргтехнікою і має стаж роботи в органах державної влади або місцевого самоврядування не менше трьох років.

5.4. Начальник управління:

5.4.1. Планує роботу управління і забезпечує виконання затверджених планів.

5.4.2. Визначає завдання і проводить розподіл обов’язків між працівниками управління.

5.4.3. Розробляє посадові інструкції працівників управління, забезпечує дотримання ними правил внутрішнього трудового розпорядку.

5.4.4. Вносить у встановленому порядку подання про присвоєння рангів посадовим особам місцевого самоврядування, заохочення працівників управління та накладання дисциплінарних стягнень.

5.4.5. Забезпечує підвищення кваліфікації працівників управління.

5.4.6. Щорічно готує пропозиції щодо списку кадрового резерву на посади службовців органів місцевого самоврядування — працівників управління.

5.4.7. Вносить на розгляд міського голови, керуючого справами виконкому проекти розпоряджень, пропозиції і доповідні записки з питань компетенції управління.

5.4.8. Здійснює обслуговування та переоснащення існуючих систем одержання та обробки інформації (комп’ютери, принтери, ксерокси, факси) та іншої оргтехніки.

5.4.9. Організовує впровадження сучасних інформаційних технологій для автоматизації збору, накопичення, обробки, передачі та збереження інформації, яка використовується для підготовки рішень управлінь та відділів міської ради.

5.4.10. Надає консультації та ініціює підвищення кваліфікації працівників апарату виконкому і міської ради для забезпечення ефективного використання існуючої комп’ютерної техніки.

5.4.11. Організовує виконання заявок управлінь, відділів та служб міської ради на ремонт комп’ютерної техніки та засобів зв’язку.

5.4.12. Проводить моніторинг системи накопичення та обробки інформації в апараті виконкому та міської ради, визначає забезпеченість даного процесу технічними засобами.

5.4.13. Розробляє рекомендації щодо необхідного переоснащення програмно-технічної бази.

5.4.14. Забезпечує оснащення оргтехнікою, матеріалами відділи та управління міської ради.

5.4.15. Бере участь у запровадженні та належному фунціонуванні в міській раді електронного документообігу.

5.4.16. Забезпечує зберігання і користування печаткою управління.

5.4.17. Вживає заходи з вдосконалення роботи управління.

5.4.18. Виконує інші обов’язки, покладені на нього міським головою та керуючим справами виконкому.

5.5. Структура управління та чисельність його працівників визначаються  штатним розписом, який затверджується   міським головою.

5.6.Працівники управління призначаються і звільняються з посади міським головою відповідно до Закону України ”Про службу в органах місцевого самоврядування” та Кодексом законів про працю України.

6. Взаємодія 

Управління при виконанні покладених на нього завдань взаємодіє з органами виконавчої влади, структурними підрозділами та іншими виконавчими органами Ужгородської міської ради, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та іншими органами, утвореними міською радою.

7. Відповідальність 

7.1. Працівники управління несуть відповідальність за:

7.1.1. Неналежне виконання посадових інструкцій.

7.1.2. Недотримання чинного законодавства з питань компетенції управління, визначеної даним положенням.

7.1.3. Невиконання Конституції, законів України, постанов Кабінету Міністрів України, рішень міської ради і виконкому, розпоряджень міського голови та інших актів нормативного характеру.

7.1.4. Збереження, цілісність та комплектність техніки, обладнання та інших матеріальних цінностей.

7.1.5. Порушення вимог антикорупційного законодавства

7.1.6. Розголошення державної таємниці, службової та іншої конфіденційної інформації, яка стала відома при виконанні посадових обов’язків.

7.2. Працівники управління звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання вимог даного Положення у випадку виникнення форс-мажорних обставин на час дії таких обставин. Працівники управління звільняються від відповідальності за таке неналежне виконання тільки в тому випадку, якщо форс-мажорні обставини виникли після затвердження даного Положення, і їх виникнення викликано подіями, що не залежали від волі працівників управління і працівники управління вжили всіх необхідних заходів, для того щоб уникнути або усунути негативні наслідки цих обставин.

7.3. Працівники управління повинні в найкоротший термін, але не пізніше п’яти днів, повідомити керівництво про настання і припинення форс-мажорних обставин.

7.4. Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про настання або припинення форс-мажорних обставин позбавляє працівників права посилатися на дані обставини.

7.5. Під форс-мажорними обставинами розуміються: стихійні лиха (пожежі, повені, зсуви тощо), воєнні дії, незаконні діяння третіх осіб, епідемії, страйки, ембарго, бойкот, рішення і дії органів державної влади чи місцевого самоврядування.

7.6. Факт виникнення і припинення форс-мажорних обставин підтверджується відповідним документом, виданим уповноваженим органом.

8. Заключні положення 

8.1. Припинення діяльності управління здійснюється рішенням міської ради або у встановленому нею порядку іншим органом відповідно до вимог чинного законодавства України.

8.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття. Зміни та доповнення до Положення можуть бути внесені за ініціативою міського голови, заступників міського голови, керуючого справами виконкому, начальника управління, а також з метою приведення Положення у відповідність до чинного законодавства.

 


2021

Звіт

управління програмного та комп'ютерного забезпечення за 2021 рік

 

Протягом 2021 року управлінням програмного та комп’ютерного забезпечення проведено такі заходи:

- відновлено роботу 15 камер;

- проведено відновлення 17 обривів волоконно оптичного кабелю;

- встановлено 50 камер системи «Безпечне місто Ужгород»;

- встановлено безкоштовну Wifi-мережу на наб. Незалежності;

- надано 18 відеозаписів за зверненнями.

Виконані монтажні та налагоджувальні роботи серверу на розпізнавання обличчя в приміщенні виконавчого комітету міської ради.

Проведено навчання з працівниками патрульної поліції з використання програмного забезпечення по розпізнаванню облич.

Здійснено регламентні роботи із обслуговування мережевого обладнання та налаштування серверу САМАР.

Проводились роботи з обслуговування та розширення локальної мережі системи відеоспостереження.

За зверненнями та запитами юридичних та фізичних осіб, правоохоронних та силових структур, адвокатів, постраждалих та учасників ДТП надавались архіви з камер відеоспостереження.

Проводилось виїзди на місця встановлення камер відеоспостереження та комутаційні пункти для їх обслуговування, відновлення та налаштування, підключення закладів сфери обслуговування, яким встановлено режим роботи у нічний час, до системи відеоспостереження м. Ужгород.

Проводився моніторинг та обслуговування програмного забезпечення системи відеоспостереження по віддаленому доступу.

Доповнювалась та оновлювалась інтерактивна карта мережі: координати знаходження камер відеоспостереження, місця прокладання кабелів, волоконність кабелів, комутаційні пункти,  муфти, бокси, ОДФ панелі.

Проводилась підтримка та консультація правоохоронних органів з питань  відеоспостереження.

Впроваджено систему з розпізнавання облич порушників у рамках грантової угоди з містом побратимом Сату-Маре, в яку входять 20 камер та відеосервер. В рамках зазначеної грантової угоди  встановлено 18 оглядових камер та відеосервер на 128 каналів.   

Проведено виїзди на місця встановлення камер відеоспостереження та комутаційних пунктів для їх обслуговування, відновлення та налаштування.

Доповнено та оновлено інтерактивну карту мережі: координати знаходження камер відеоспостереження, місця прокладання кабелів, його волоконність, комутаційні пункти,  муфти, бокси, ОДФ панелі.

Проведено профілактику та налаштування маршрутизаторів, активного мережевого обладнання та підтримку серверів баз даних.

Налаштовано та встановлено 10 камер для розпізнавання номерних знаків. 4 камери відеоспостереження від об’єктів підприємницької діяльності були підключені до системи «Безпечне місто».

Підготовлено супровідні документи для підключення автономних робочих місць для видачі паспортів та біометричних закордоних паспортів та підключення до НСКЗ.

Підготовлено проєкт рішення для закупівлі  робочої станції для видачі посвідчення водія.

На стадії впровадження отримання доступу до таємної інформації в службі персоналу та спецроботи спільно з службою персоналу та спецроботи.

Спільно з відділом реєстрації місця проживання підписано Меморандум про співпрацю з Нотаріальною палатою. Встановлено та налаштовано реєстр речових прав на майно, єдиний державний реєстр юридичних та фізичних осіб, універсам послуг,  реєстр держгеокадастру.

Виконано підключення та налаштування робочих місць у департаменті соціальної політики, а також налаштування периферійних пристроїв.

Завершено розроблення електронного каталогу книжкового фонду для бібліотек міста Ужгород власними силами на заміну платного (прибл. до 200 тис.) програмного забезпечення.

Спільно з управлінням освіти запроваджено електронну реєстрацію дітей в дошкільні та навчальні заклади.

Розширено базу ІР-телефонії з 32 телефонів до 55. Встановлено та налаштовано безкоштовне програмне забезпечення на заміну платного ПЗ (зекономлено прибл. до 200 тис. грн.).

Переналаштовано всю мережу міської ради у зв'язку зі зміною ІР адрес.

Здійснено перевірку стану виконання послуг на сайті ЦНАП. Оновлено ПЗ ЦНАП для впровадження шерінгу документів з системою ДІЯ та моніторингу стану виконання послуг Мінцифрою. Проводились роботи з упровадження сучасної техніки в Центрі надання адміністративних послуг. Налаштовано доступ для cервісу Геопортал. Обслуговування та налаштування терміналів самообслуговування в ЦНАПі.

Проведено Державну Експертизу та отримано Атестат відповідності та Експертний висновок на взаємодію системи Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Ужгородської міської ради з системою «Оформлення документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус Єдиної інформаційно-аналітичної системи управління міграційними процесами Державної міграційної служби України» .

Підключено та налаштовано робочі місця в департаменті соціальної політики для видачі Картки пільговика.

Встановлено та налаштовано Wi-fi точки доступу в адмінбудівлі.

Оновлено платформу для резервування даних.

Організовано підтримку та обслуговування системи контролю доступу.

Проведено профілактику комп’ютерної техніки для прискорення її роботи у відділах реєстрації місця проживання, реєстрації речових прав, реєстрації юридичних осіб, ЦНАП, надзвичайних ситуацій, ДАБК.

Підключались та налаштовувались селекторні наради з обласною адміністрацією, система для проведення міжнародної конференції.

Впроваджувалися програми загального та спеціального призначення для полегшення виконання працівниками міської ради своїх посадових обов’язків.

Забезпечено проведення інструктажу новоприйнятих працівників щодо виконання вимог порядку роботи на персональному комп’ютері.

Підтримання доступу до існуючих державних інформаційних систем та інших інформаційних ресурсів.

Надавалася методична допомога, проводилися консультації, навчання персоналу апарату виконкому та міської ради з питань
забезпечення ефективного використання комп'ютерних програм та існуючої комп’ютерної техніки.

Здійснювалося технічне та програмне забезпечення передачі (прийому) необхідної інформації телекомунікаційними засобами між різними гілками державної влади.

Розроблено рекомендації щодо необхідного дооснащення програмно-технічної бази.

Підготовлено 3 доручення міського голови. Оприлюднено на сайті міської ради: розпоряджень – 503, проєктів рішень сесії – 488, проєктів рішень виконкому – 448, рішень виконкому – 401, рішень сесії – 397, протоколів виконкому - 20, протоколів сесії – 13, протоколів, розпоряджень комісії ТЕБ НС – 42, протоколів постійних депутатських комісій – 128. Відредаговано та видозмінено 238 сторінок на офіційному сайті.

Перенесено базу проєктів рішень сесій за 2015 рік із старого сайту на поточний.

Організовано навчання по відкритих даних для працівників структурних підрозділів Ужгородської міської ради. Надавалась допомога працівникам структурних підрозділів та проводилися навчання нових працівників основам роботи в АСКОД.

Забезпечено оприлюднення відкритих даних на загальноукраїнському порталі відкритих даних data.gov.ua.

Працівники підрозділу програмного забезпечення  взяли участь у вебінарі «Інтенсив з відкритих даних для органів місцевого самоврядування», яке проводить Міністерство цифрової трансформації.

Спільно з управлінням правового забезпечення здійснювалась робота по комунікації з представниками організації «ODC Lead Stewards» щодо прийняття міста Ужгород до міжнародної хартії відкритих даних.

Проведені перемовини з відповідальною особою з Мінцифри та організація підписання Меморандуму про співпрацю між Міністерством цифрової трансформації України та Ужгородською міською радою для впровадження, забезпечення сталості та розвитку політики відкритих даних в Ужгородській міській раді, здійснення інвентаризації даних, визначення пріоритетних наборів даних, сприяння у створенні порталу відкритих даних, сприяння щодо приєднання міста до Міжнародної хартії відкритих даних.      Проведена підготовка та опрацювання договорів з АТ «ІнфоПлюс» щодо технічної підтримки та оновлення програмного забезпечення автоматизованої системи колективної обробки даних (АСКОД).

2020

ЗВІТ
про роботу управління програмного та комп’ютерного забезпечення
за 2020 рік

 

Проводилась профілактика та ремонт комп’ютерної техніки. Встановлено та налаштовано нові ПК та БФП в міській раді. Проводилось списання витратних матеріалів. Надавалась допомога працівникам міської ради та виконкому у пошуку необхідної для роботи інформації в мережі Інтернет.

Надавалась допомога у вирішенні проблем при роботі на комп’ютері та проводилось поточне навчання (підвищення кваліфікації) працівників міської ради і виконкому навичкам роботи з програмами Microsoft Word i Excel та з другими оригінальними програмами.

Надавалася допомога відділу по роботі з депутатами та постійними комісіями та службі персоналу та спецроботи у ламінуванні посвідчень помічників-консультантів депутатів та працівників міської ради.

Надавалась допомога відділам міської ради в роботі з  автоматизованими інформаційними системами.

Надавалась допомога відділу по роботі з депутатами та постійними комісіями у проведенні сесій міської ради з використанням ПТК ”Віче”. Проводилось навчання співробітників відділу роботі з ПТК ”Віче”.

Надавалась допомога в забезпеченні функціонування реєстрів територіальної громади, речових прав на нерухоме майно, юридичних і фізичних осіб та інших.

Проводились роботи по обслуговуванню та розширенню локальної мережі системи відеоспостереження.

Надавались архіви з камер відеоспостереження за зверненнями та запитами юридичних та фізичних осіб, правоохоронних та силових структур, адвокатів, постраждалих та учасників ДТП.

Проводилось виїзди на місця встановлення камер відеоспостереження та комутаційні пункти для їх обслуговування, відновлення та налаштування.

Проводилось підключення закладів сфери обслуговування, яким встановлено режим роботи у нічний час, до системи відеоспостереження м. Ужгород.

Проводився моніторинг та обслуговування програмного забезпечення системи відеоспостереження по віддаленому доступу.

Доповнювалась та оновлювалась інтерактивна карта мережі: координати знаходження камер відеоспостереження, місця прокладання кабелів, волоконність кабелів, комутаційні пункти,  муфти, бокси, ОДФ панелі.

Проводилась підтримка та консультація правоохоронних органів з питань щодо відеоспостереження.

Поетапно впроваджено програму «Безпечне місто Ужгород на 2019-2022 роки» Спільно з правоохоронними органами розроблено технічне завдання в рамках грантового проєкту з містом побратимом Сату-Маре що передбачає закупівлю та встановлення сервера з розпізнавання облич, 20 камер відео спостереження з функцією розпізнавання облич та 2 робочих місць

Впроваджено програмно – аналітичний продукт для розпізнавання автомобільних номерних знаків.

Проведено роботи по  обслуговуванню системи відеоспостереження (мережа, програмне забезпечення, контроль доступу до системи відеоспостереження).

Проведено виїзди на місця встановлення камер відеоспостереження та комутаційних пунктів для їх обслуговування, відновлення та налаштування.

Доповнено та оновлювати інтерактивну карту мережі: координати знаходження камер відеоспостереження, місця прокладання кабелів, його волоконність, комутаційні пункти,  муфти, бокси, ОДФ панелі.

Проведено профілактику та налаштування маршрутизаторів, активного мережевого обладнання та підтримку серверів баз даних.

Впроваджено та налаштовано програмне забезпечення з моніторингу системи та стану кожної комутаційної точки з тривожним сповіщенням.

Проводилась підтримка та консультація правоохоронних органів з питань щодо відеоспостереження.

Було налаштовано та встановлено 28 камер для розпізнавання номерних знаків та 45 оглядових. Підключено 17 камер відеоспостереження від підприємців.

Надано 84 відповіді на вхідну кореспонденцію в межах компетенції відділу.

Налаштовані номенклатурні індекси в АСКОД підрозділам міськвиконкому на 2021 рік.

Надавалась допомога працівникам підрозділів по роботі з документообігом в АСКОД.

Оприлюднено 22 протоколи виконкому, 91 протоколів постійних депутатських комісій, 450 рішень виконкому, 489 проектів рішень виконкому, 1217 рішень сесії, 1563 проектів рішень сесій і доповнень, 2142 аудіозаписів, розпоряджень 631. Відредаговано та видозмінено 268 сторінок офіційного сайту. Оприлюднено 16 протоколів сесій та 16 роздруківок результатів поіменного голосування депутатів.

Перенесено із старого сайту 1474 рішення сесій міської ради VI скликання.

Здійснювалась співпраця з службою підтримки системи електронного документообігу АСКОД для вирішення виникаючих проблем та оптимізації роботи шляхом створення шаблонів.

Оприлюднювались відкриті дані на загальноукраїнському порталі відкритих даних data.gov.ua.

Вирішувались різні поточні ситуаційні проблеми з АСКОД та офіційним сайтом.

Регулярно здійснювався контроль за дотриманням вимог законодавства у сфері захисту інформації.

Оновлення сертифікатів безпеки SSL на сайті міської ради.

Проводились поточні роботи в ЦНАП:

налаштування внутрішньої мережі, IP-телефонів, периферійних пристроїв, комп'ютерів;

обслуговування та налаштування терміналів самообслуговування.

Профілактика та відновлення доступу до державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, універсаму послуг,  реєстру держгеокадастру та інших.

Надавалась  допомога відділам в підтриманні доступу до реєстрів.

Проводились роботи по налаштуванню та підтримці серверів баз даних, маршрутизаторів, активного мережевого обладнання.

Налаштування внутрішньої мережі, периферійних пристроїв комп'ютерів.

Обслуговування та налаштування терміналів самообслуговування в ЦНАПі.

Підтримка смс-інформування виконаних послуг для ЦНАПу. Підтримка та налаштування ip-телефонів в структурних підрозділах міської ради. Налаштування внутрішньої мережі, периферійних пристроїв комп'ютерів.

Обслуговування та налаштування терміналів самообслуговування в ЦНАП.

Оновлення  програмного забезпечення на комп'ютерах ЦНАП.

Підключення та налаштування робочих місць в Департаменті праці та соціального захисту населення. Налаштування маршрутизаторів в Департаменті праці та соціального захисту населення, Управлінні освіти.

Проводились роботи по впровадженню сучасної техніки в Центрі надання адміністративних послуг.

Проводились роботи по впровадженню та налаштування муніципального реєстру, сервісу онлайн запису на Електрону чергу в ЦНАП, налаштування доступу для cервісу Геопортал.

Здійснювався регулярно постійний контроль за роботою антивірусної програми та поновлення антивірусних баз.

Виконання резервного копіювання баз даних.

Видача карток контролю доступу новим співробітникам, виготовлення при втраті карточок доступа.

Продовження дії ключів електронних підписів співробітникам Ужгородської міської ради.


2019

ЗВІТ
про роботу управління програмного та комп’ютерного забезпечення
за 2019 рік

 

Протягом звітного періоду управлінням програмного та комп’ютерного забезпечення підготовлено  п’ять  розпоряджень міського голови, два доручення, одинадцять проєктів: два - рішення виконкому,  вісім - рішень сесії міської ради.

У 2019 році управлінням  опрацьовано та оприлюднено на сайті міської ради:

рішень виконкому - 492;

проектів рішень виконкому – 550;

рішень сесії – 504;

проектів рішень сесії – 634;

розпоряджень міського голови – 563;

інших нормативних актів - 3293 (в тому числі протоколи, аудіофайли, роздруківки поіменного голосування,  паспорти програм, звіти).

Відділом забезпечення системи відеоспостереження у 2019 році  до- розбудовано оптоволоконну мережу та мережу електропостачання з встановленням 53 камер відеоспостереження,  власними силами встановлено 36 камер, для розпізнавання номерних знаків – 16, оглядових - 20, та 17 камер підключено від підприємців, що працюють у нічний час.

У 2019 році  правоохоронними  органами неодноразово зазначалося про підвищення ефективності в розкритті справ криміногенного характеру за допомогою системи відеоспостереження міста Ужгород та  наголошувалося, що  деякі справи було на 80%  розкрито завдяки системі відеоспостереження міста.

Згідно з  Програмою «Безпечне місто Ужгород на 2019 – 2022 роки» у 2019 році було проведено засідання робочої групи з питань розташування камер відеоспостереження. Наразі в систему відеоспостереження міста Ужгород підключено 113 камер, із них  - 62 оглядові, 18 - на розпізнавання номерних знаків, 33 камери  СПД.

З метою забезпечення належної роботи окружної виборчої комісії з виборів Президента України територіального виборчого округу № 68 та   позачергових виборів народних депутатів України управлінням надано в тимчасове користування системний блок, монітор, різограф TOSHIBA 355, сканер,  принтер,  маршрутизатор та два джерела безперебійного живлення.

Протягом року працівники управління:

- проводили профілактику та ремонт комп’ютерної техніки;

- проводили навчання  працівників міської ради і виконкому;

- надавали допомогу в забезпеченні функціонування реєстрів територіальної громади, речових прав на нерухоме майно, юридичних і фізичних осіб;

- проводили налаштування доступу до державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, універсаму послуг,  реєстру держгеокадастру та інших, надавали  допомогу працівникам  структурних підрозділів в організації доступу до реєстрів;

- надавали відеоматеріали з архівів  камер відеоспостереження за зверненнями та запитами юридичних та фізичних осіб, правоохоронних органів та силових структур, адвокатів, постраждалих та учасників ДТП;

- надавали допомогу працівникам виконавчих органів під час  роботи в системі електронного документообігу АСКОД;

- проводили поточні роботи з обслуговування та наповнення офіційного сайту міської ради;

- оприлюднювали відкриті дані на загальноукраїнському порталі відкритих даних data.gov.ua.;

- регулярно здійснювали контроль за дотриманням вимог законодавства у сфері захисту інформації;

- оновлювали сертифікати безпеки SSL на сайті міської ради;

- проводили налаштування внутрішньої мережі, IP-телефонів, периферійних пристроїв, комп'ютерів, обслуговування та налаштування терміналів самообслуговування у Центрі надання адміністративних послуг міської ради;

- проводили роботи з налаштування та підтримки серверів баз даних, маршрутизаторів, активного мережевого обладнання.