Департамент забезпечення надання адміністративних послуг
Адреса: Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Поштова, 3, перший поверх.
Телефон: (0312) 42-80-28
E-mail: cnap@rada-uzhgorod.gov.ua
Графік роботи:
Поштова адреса: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Поштова, 3, перший поверх/ каб.133-134, 140-142, 150-153.
Розпорядок роботи ЦНАП:
Понеділок, вівторок, четвер: 8:00 – 17:00;
Середа – 8:00 – 20: 00;
П'ятниця, субота – 8:00 – 14:00;
Графік прийому громадян ЦНАП:
Понеділок, вівторок, четвер – з 8:30 – 16:30;
Середа – 8:30 – 19:30;
П'ятниця, субота – з 8:30 – 13:30.
Вихідний день – неділя.
Надаються 354 адміністративних послуг, затверджені рішенням виконавчого комітету Ужгородської міської ради.
Працює портал адміністративних послуг https://rada-uzhgorod.gov.ua/cnap
Погорєлов Артем Вікторович |
Посада |
П.І.Б. |
Контакти |
Адреса |
Директор департаменту | Погорєлов Артем Вікторович |
Центр надання адміністративних послуг
Посада |
П.І.Б. |
Контакти |
Адреса |
Заступник директора департаменту, |
Павлув Жанна Вікторівна |
42-80-28 |
пл. Поштова, 3, 1 Каб. №133 |
Головний спеціаліст |
Торма Катерина Оскарівна |
|
|
Відділ дозвільних процедур та надання адміністративних послуг соціального характеру
Посада |
П.І.Б. |
Контакти |
Адреса |
Заступник начальника центру, начальник відділу, адміністратор |
Крайниківська Леся Юріївна |
42-80-28 cnap@rada-uzhgorod.gov.ua
|
пл. Поштова, 3, 1 пов. каб.142
|
Заступник начальника відділу, адміністратор |
Власик Вікторія Петрівна |
||
Адміністратор |
Бобуська Наталія Юріївна |
||
Адміністратор |
Окогриб Єва Адальбертівна |
||
Адміністратор |
Купар Неля Володимирівна |
||
Адміністратор |
Луцанич Ангеліна Михайлівна |
|
|
Адміністратор |
Бордей Анна Федорівна |
|
|
Адміністратор |
Федяєва Олена Олексіївна |
|
|
Адміністратор |
Рожкова Галина Михайлівна |
|
|
Адміністратор |
Гецко Діана Наумівна |
|
|
Адміністратор |
Коваль Вікторія Вікторівна |
|
|
Адміністратор |
Гараз Євгенія Яківна |
|
|
Адміністратор |
Андрущакевич Мар'яна Миколаївна |
|
|
Адміністратор |
Борисенко Тетяна Михайлівна |
|
|
Відділ надання адміністративних послуг
Посада |
П.І.Б. |
Контакти |
Адреса |
Заступник начальника центру, начальник відділу, адміністратор |
Сабадош Руслана Йосипівна |
42-80-28 cnap@rada-uzhgorod.gov.ua |
пл. Поштова, 3, 1 пов. |
Заступник начальника відділу, адміністратор |
42-80-28 |
||
Адміністратор |
Бонь Марина Михайлівна |
||
Адміністратор |
Балко Наталія Миколаївна |
||
Адміністратор |
Ліврінц Лариса Михайлівна |
||
Адміністратор |
Веклинець Тетяна Миколаївна |
||
Адміністратор |
Кічковська Соломія Олександрівна | ||
Адміністратор |
Шикота Тетяна Іванівна |
||
Адміністратор |
Лебедь Ірина Олександрівна |
||
Адміністратор |
Сітало Ірина Леонідівна |
|
|
Адміністратор |
Плякіна Ганна Сергіївна |
|
|
Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
Посада | П.І.Б. | Контакти | Адреса/№Кабінету |
Заступник директора департаменту, начальник відділу, державний реєстратор | Горохова Олена Карлівна | rejestrurosib@rada-uzhgorod.gov.ua
42-80-28 |
Пл. Поштова, 3
Кабінет №128 |
Заступник начальника відділу, державний реєстратор | Онопко Марина Василівна | ||
Державний реєстратор | Притула Тетяна Юріївна | ||
Державний реєстратор | Струтинська Ніколетта Юріївна | ||
Головний спеціаліст | Мошкова Олеся Юріївна |
Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
Посада | П.І.Б. | Контакти | Адреса |
Начальник відділу, державний реєстратор | Мага Тетяна Василівна | vrrp@rada-uzhgorod.gov.ua 42-80-31(144) |
пл.Поштова, 3, Каб №130 |
Заступник начальника відділу, державний реєстратор | Цоклан Оксана Михайлівна | ||
Державний реєстратор | Крицкій Ярослава Емерихівна | ||
Державний реєстратор | Гаврилів Андрій Степанович | ||
Головний спеціаліст | Турянчич Наталя Юріївна |
Відділ реєстрації місця проживання
Посада | П.І.Б. | Контакти | Адреса/№Кабінету |
Начальник відділу | Кравчук Володимир Володимирович | vrmp@rada-uzhgorod.gov.ua 42-80-31(142, 153) | Пл. Поштова, 3, Кабінет №125, №126, №127 |
Заступник начальника відділу | Алєнтьєв Олег Володимирович | ||
Головний спеціаліст | Голіцина Алла Володимирівна | ||
Головний спеціаліст | Грабовська Ганна Степанівна | ||
Головний спеціаліст | Зима Тетяна Олександрівна |
Додаток 3
до рішення ХХХІХ сесії міської
ради VIII скликання
28.09.2023 № 1466
ПОЛОЖЕННЯ
про департамент забезпечення надання адміністративних послуг
1. Загальні положення
1.1. Департамент забезпечення надання адміністративних послуг (далі – Департамент) є виконавчим органом Ужгородської міської ради, без статусу юридичної особи.
1.2. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, актами центральних та місцевих органів виконавчої влади, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями Ужгородської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.
1.3. Департамент є підзвітним і підконтрольним Ужгородській міській раді, підпорядкованим її виконавчому комітетові, міському голові та заступнику міського голови згідно з розподілом функціональних обов’язків.
1.4. Департамент утримується за рахунок коштів бюджету Ужгородської міської територіальної громади. Володіє та користується закріпленим за ним майном в межах, визначених законодавством України.
1.5. Департамент має бланк зі своїм найменуванням. Структурні підрозділи мають власні бланки, печатки, штампи.
Державні реєстратори відділів державної реєстрації юридичних осіб
та фізичних осіб-підприємців та державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень мають номерні печатки державного реєстратора із зображенням Державного герба України, зразок яких затверджений наказом Міністерства юстиції України 29.12.2015 № 2790/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 31.12.2015 за № 1667/28112 (зі змінами).
1.6. Структура Департаменту та чисельність його працівників затверджується Ужгородською міською радою, штатний розпис - міським головою. Кожен структурний підрозділ Департаменту діє на підставі затвердженого положення про Центр та відділи. Положення про структурні підрозділи Департаменту затверджуються заступником міського голови згідно з розподілом функціональних обов’язків.
1.7. Департамент, його територіальні підрозділи та віддалені робочі місця адміністраторів розташовані в межах Ужгородської міської територіальної громади з урахуванням територіальної доступності, яка визначається відповідно до частини четвертої статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги».
2. Основні завдання
2.1. Основною метою Департаменту є реалізація власних (самоврядних) повноважень органів місцевого самоврядування, делегованих державою повноважень органів виконавчої влади у сфері адміністративних послуг, організаційного забезпечення надання адміністративних послуг через постійно діючий робочий орган – Центр надання адміністративних послуг у місті Ужгород.
2.2. На Департамент покладені завдання і функції щодо забезпечення власних (самоврядних) повноважень місцевого самоврядування, передбачених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».
2.3. Департамент:
1) реалізовує політику розвитку системи надання адміністративних послуг в Ужгородській міській територіальній громаді;
2) розробляє пропозиції щодо концепції надання адміністративних послуг.
3) реалізовує державну політику у сфері державної реєстрації відповідно до Законів України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших нормативних актів.
2.4. Основними завданнями Департаменту є:
1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг;
3) проведення моніторингу якості надання адміністративних послуг відповідно до частини четвертої статті 7 Закону України «Про адміністративні послуги», визначення та вжиття заходів щодо підвищення рівня якості їх надання, оприлюднення інформації про результати моніторингу та вжиті заходи;
4) забезпечення процесу автоматизації прийому документів і надання адміністративних послуг шляхом використання інструментів електронного урядування;
5) забезпечення надання адміністративних послуг адміністратором, у тому числі шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг. У випадках, визначених законодавством України (у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців), прийом заяв та документів може здійснюватися державними реєстраторами;
6) прийом суб’єктів звернень та надання вичерпної інформації, консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
7) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
8) складання у випадках, передбачених законодавством, а також на вимогу суб’єкта звернення заяв в електронній формі, їх друк і надання суб’єкту звернення для перевірки та підписання;
9) видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
10) надання адміністративних послуг, затверджених рішенням Ужгородської міської ради, в тому числі в електронній формі з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг;
11) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг;
12) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень;
13) здійснення розгляду звернень громадян та прийому громадян з питань, що належать до компетенції Департаменту, за встановленим графіком;
14) забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації відповідно до Законів України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про місцеве самоврядування в Україні» та інших нормативних актів;
15) здійснення державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій щодо юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, місця проживання у визначені строки;
16) ведення реєстраційних справ;
17) здійснення заходів щодо підвищення ефективності роботи Департаменту у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, місця проживання;
18) забезпечення участі працівників у навчальних заходах (семінари, лекції, тренінги, тощо) у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, місця проживання, а також проведення стажування працівників;
19) здійснення інших завдань у галузі державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, місця проживання, передбачених законодавством України та іншими нормативно-правовими актами.
3. Повноваження
3.1. У сфері забезпечення надання адміністративних послуг:
3.1.1 Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг (далі — Центр), визначається рішеннями виконкому Ужгородської міської ради на підставі переліку, який затверджується Кабінетом Міністрів України.
На основі узгоджених рішень Центр може забезпечувати також надання адміністративних послуг, суб’єктом надання яких є Закарпатська обласна державна адміністрація (Закарпатська обласна військова адміністрація) та Ужгородська районна державна адміністрація Закарпатської області (Ужгородська районна військова адміністрація Закарпатської області), територіальні органи центральних органів виконавчої влади.
3.1.2. У Центрі за рішенням виконавчого комітету міської ради також може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, надання консультацій, прийняття та видача документів, не пов’язаних із наданням адміністративних послуг.
3.1.3. У приміщенні, де розміщується Центр, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо) суб’єктами господарювання, добір яких здійснюється міською радою на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення, а також з урахуванням вимог законодавства у сфері оренди державного та комунального майна.
Забороняється відносити до супутніх послуг надання консультацій та інформації, пов’язаних із наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів.
3.1.4. Центр повинен бути облаштованим у місцях прийому суб’єктів звернень інформаційними стендами із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.
3.1.5. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в Центр звертається до адміністратора та/або державного реєстратора – посадової особи виконавчого комітету Ужгородської міської ради, яка організовує надання адміністративних послуг.
3.1.6. З метою забезпечення створення зручних та доступних умов отримання послуг суб’єктами звернень у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці за рішенням органу (посадової особи), що утворив Центр, можуть утворюватися територіальні підрозділи Центру та віддалені місця для роботи адміністраторів такого Центру, у яких забезпечується надання адміністративних послуг відповідно до переліку, який визначається органом (посадовою особою), що прийняв рішення про його утворення.
3.1.7. Час прийому суб’єктів звернень є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через Центр, і становить не менш як шість днів на тиждень та сім годин на день.
У територіальних підрозділах Центру та у віддалених робочих місцях адміністраторів Центру час прийому суб’єктів звернень визначається розпорядженням міського голови.
При цьому прийом суб’єктів звернень у Центр здійснюється без перерви на обід та не менш як один день на тиждень до 20-ї години.
3.2. У сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відповідно до покладених на нього завдань має наступні повноваження:
3.2.1. Приймати документи, поданих для державної реєстрації через фронт-офіс.
3.2.2. Проводити державну реєстрацію та інші реєстраційні дії.
3.2.3. Вести Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та надавати відомості з нього.
3.2.4. Формувати та зберігати реєстраційні справи.
3.2.5. Здійснювати інші повноваження, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» та іншими нормативно-правовими актами.
3.2.6. Розробляти проєкти рішень Ужгородської міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови та інших нормативно – правових актів з питань, що відносяться до компетенції відділу.
3.3. У сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до покладених на нього завдань має наступні повноваження:
3.3.1. Представляти у встановленому законодавством порядку орган місцевого самоврядування в інших управлінських структурах з питань, що належать до його компетенції.
3.3.2. Проводити державну реєстрацію прав.
3.3.3. Здійснювати ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
3.3.4. Формувати та зберігати реєстраційні справи.
3.3.5. Надавати інформацію про зареєстровані права та їх обтяження відповідно до закону.
3.3.6. Здійснювати заходи щодо підвищення ефективності роботи відділу у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
3.3.7. Готувати пропозиції з удосконалення процедури формування та реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
3.3.8. Організовувати та проводити роботу з підвищення кваліфікації працівників відділу.
3.3.9. Розробляти проєкти рішень міської ради, виконкому, розпоряджень міського голови та інших нормативно – правових актів з питань, що відносяться до компетенції відділу.
3.3.10. Організовувати проведення нарад, семінарів, навчань, інших заходів з питань, що відносяться до компетенції відділу.
3.3.11. Представляти в установленому законодавством порядку інтереси відділу у судових та правоохоронних органах, інших органах з питань, що віднесені до компетенції відділу.
3.3.12. Виконувати інші функції, що передбачені чинним законодавством України.
3.4. У сфері реєстрації місця проживання відповідно до покладених на нього завдань має наступні повноваження:
3.4.1. Формувати та вести Реєстр територіальної громади м. Ужгород.
3.4.2. Відділ є розпорядником відповідного Реєстру територіальної громади.
3.4.3. Здійснювати реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб, вести відповідні реєстраційні обліки у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
3.4.4. Здійснювати обмін відомостями між Реєстрами різних територіальних громад для реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання особи у разі її вибуття з однієї адміністративно-територіальної одиниці та прибуття до іншої адміністративно-територіальної одиниці в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
3.4.5. Забезпечувати передачу інформації та/або внесення у встановленому чинним законодавством порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб до Єдиного державного демографічного реєстру.
3.4.6. Надавати відділу ведення Державного реєстру виборців відомості про виборців (осіб), на підставі яких здійснюється періодичне поновлення персональних даних Державного реєстру виборців.
3.4.7. Забезпечувати в межах своїх повноважень реалізацію державної політики в сфері захисту інформації з обмеженим доступом.
3.4.8. Відділу заборонено збирати, вносити до Реєстру та зберігати в базі даних Реєстру відомості (персональні дані особи), не передбачені Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні».
3.4.9. Обмін інформацією між відділом та іншими органами державної влади, органами місцевого самоврядування здійснюється за письмовою згодою особи з метою надання їй адміністративних послуг. Передача персональних даних, внесених до Реєстру територіальної громади, без письмової згоди особи може здійснюватися лише у випадках, передбачених законом.
3.4.10. Надавати адміністративні послуги суб’єктам звернень у встановлені законодавством терміни.
3.4.11. Організовувати розгляд звернень та прийом громадян з питань, пов’язаних з його діяльністю, виявляти та усувати причини, що призводять до подання громадянами скарг.
3.4.12. Розробляти проєкти рішень міської ради, виконкому, розпоряджень міського голови та інших нормативно – правових актів з питань, що відносяться до компетенції відділу.
3.4.13. Організовувати проведення нарад, семінарів, інших заходів з питань, що відносяться до компетенції відділу.
3.4.14. Здійснювати інші функції відповідно до законодавства, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.
4. Права та обов’язки
4.1. Департамент у встановленому законодавством порядку має право:
1) представляти в межах компетенції виконавчий комітет Ужгородської міської ради у відносинах із державними органами влади та іншими органами місцевого самоврядування, трудовими колективами, об’єднаннями громадян, підприємствами, організаціями, установами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства;
2) під час виконання повноважень, передбачених цим Положенням, здійснювати за дорученням представництво Ужгородської міської ради та виконавчого комітету Ужгородської міської ради в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів з питань діяльності Департаменту;
3) одержувати від органів державної влади необхідну нормативно-методичну документацію та іншу інформацію з питань, що належать до компетенції Департаменту;
4) скликати наради з питань, що належать до компетенції Департаменту;
5) утримувати Департамент за рахунок коштів міського бюджету відповідно до затверджених щорічних кошторисів та інших коштів;
6) за погодженням із міським головою та заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради (згідно з розподілом функціональних обов’язків) створювати в структурі Департаменту відповідно до чинного законодавства управління, відділи, утримання яких здійснювати згідно з положеннями, затвердженими наказом Департаменту;
7) одержувати в установленому порядку від посадових осіб виконавчих органів міської ради, керівників підприємств, установ і організацій документи, довідки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на Департамент завдань;
8) розробляти проєкти нормативно-правових, у тому числі регуляторних, актів Ужгородської міської ради та виконавчого комітету в межах наданих йому повноважень;
9) залучати за узгодженням із керівником виконавчого органу міської ради відповідних спеціалістів, які йому підпорядковуються, для консультації щодо розробки нормативних та інших документів, а також для розробки і здійснення заходів, які проводяться Департаментом.
4.2. Під час здійснення своєї діяльності Департамент зобов’язаний:
1) забезпечити дотримання конституційних прав та свобод людини і громадянина, які закріплені в Конституції та законодавстві України, Статуті Ужгородської міської територіальної громади;
2) забезпечити виконання вимог чинного законодавства України щодо конфіденційності інформації про особу;
3) не допускати порушення вимог антикорупційного законодавства;
4) забезпечувати надання адміністративних послуг із залученням до роботи посадових осіб окремих виконавчих органів (структурних підрозділів) Ужгородської міської ради.
Перелік таких посадових осіб визначається міським головою. На підставі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг окремі адміністративні послуги можуть надаватися через Департамент посадовими особами такого суб’єкта.
Зазначені послуги надаються виключно в разі коли вони не можуть бути надані в Департаменті адміністратором або їх надання адміністратором є значно гіршим для інтересів суб’єктів звернення та/або публічних інтересів. В узгоджених рішеннях зазначають обґрунтування їх прийняття.
5. Керівництво та структура
5.1. Департамент очолює директор, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
5.2. Кваліфікаційні вимоги до директора Департаменту: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
5.3. Повноваження директора Департаменту:
5.3.1. Затверджує посадові інструкції працівників Департаменту;
5.3.2. Видає у межах своїх повноважень накази, контролює їх виконання;
5.3.3. Здійснює контроль за станом виконання прийнятих радою рішень з питань, віднесених до компетенції Департаменту;
5.3.4. Представляє Департамент в усіх установах, підприємствах та організаціях, без доручення, а також:
1) планує роботу Департаменту, подає пропозиції щодо перспективних та поточних планів роботи;
2) організовує діловодство та контролює хід виконання;
3) розробляє проєкти нормативно-правових, у тому числі регуляторних, актів Ужгородської міської ради та виконавчого комітету в межах наданих йому повноважень;
4) координує діяльність адміністраторів, державних реєстраторів, спеціалістів, начальників відділів та інших штатних одиниць, контролює якість та своєчасність виконання ними посадових обов’язків;
5) вирішує інші питання в межах завдань і функцій Департаменту.
5.3.5. Директор Департаменту несе відповідальність за виконання покладених на Департамент завдань у межах його повноважень, контролює стан дотримання трудової та виконавської дисципліни в Департаменті.
5.3.6. Директор Департаменту має заступників, яких призначає на посаду та звільняє з посади міський голова в установленому законодавством порядку.
5.3.7. Обов’язки директора Департаменту визначаються цим Положенням та посадовою інструкцією, а обов’язки заступника директора Департаменту – посадовою інструкцією.
5.3.8. У разі відсутності директора Департаменту або неможливості здійснення ним своїх обов’язків обов’язки директора Департаменту виконує заступник директора Департаменту або інший виконувач обов’язків директора Департаменту, визначений згідно з розпорядженням міського голови.
5.4. Департамент складається з Центру та відділів.
5.4.1. Керівники відділів, Центру та інших структурних підрозділів Департаменту несуть персональну відповідальність за невиконання чи неналежне виконання покладених на департамент завдань відповідно до визначеного розподілу зазначених завдань та обов’язків між ними у положеннях про такі відділи, Центр та інші структурні підрозділи Департаменту.
5.4.2. Структура Департаменту та чисельність його працівників затверджується міською радою, штатний розпис - міським головою. Положення про структурні підрозділи Департаменту затверджуються заступником міського голови згідно з розподілом функціональних обов’язків.
Кожна структурна одиниця Департаменту діє на підставі затвердженого положення про Департамент, Центр та відділи.
5.4.3. Працівників Департаменту – посадових осіб місцевого самоврядування приймають на службу в органи місцевого самоврядування шляхом призначення міським головою на конкурсній основі чи за іншою процедурою відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
6. Взаємодія
6.1. Департамент при виконанні покладених на нього завдань взаємодіє з органами виконавчої влади, управліннями, відділами, іншими виконавчими органами Ужгородської міської ради, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та іншими органами, утвореними міською радою, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності, об’єднаннями громадян.
6.2. Департамент при виконанні покладених на нього завдань має право представляти інтереси Ужгородської міської ради та її виконавчих органів в усіх установах, організаціях, підприємствах України, незалежно від їх форм власності та підпорядкування, в усіх органах державної влади України, в прокуратурі, службі безпеки, органах державної фіскальної служби, органах поліції, органах юстиції, органах дізнання, в усіх органах досудового слідства, в усіх органах державної виконавчої служби України, органах казначейства, інших державних органах України.
6.3. Департамент під час виконання повноважень, передбачених цим Положенням, має право здійснювати за дорученням представництво Ужгородської міської ради та виконавчого комітету Ужгородської міської ради в судах та інших органах у разі розгляду правових питань і спорів з питань діяльності Департаменту.
7. Відповідальність
7.1. Працівники департаменту несуть відповідальність за:
7.1.1. Недотримання вимог чинного законодавства України при виконанні посадових обов’язків;
7.1.2. Несвоєчасне виконання рішень, розпоряджень, доручень ради та її виконавчого комітету та неналежне виконання завдань департаменту;
7.1.3. Неякісне та несвоєчасне виконання посадових завдань та обов’язків;
7.1.4. Недотримання норм етики поведінки посадової особи та обмежень, пов’язаних з прийняттям на службу в органах місцевого самоврядування;
7.1.5. Неналежне зберігання переданих їм для роботи документів, матеріалів, іншої документації, а також документів, що надходять до
управління в порядку здійснення його завдань та функцій;
7.1.6. Вчинення корупційних діянь та інших правопорушень, пов’язаних з корупцією;
7.1.7. Розголошення службової та іншої конфіденційної, яка стала відома при виконанні посадових обов'язків.
7.2. Працівники департаменту зобов’язані:
7.2.1. Дотримуватись законодавства України, вимог цього Положення, змісту посадових інструкцій та положень про управління/відділи, правил внутрішнього трудового розпорядку, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту;
7.2.2. Сумлінно ставитися до виконання службових обов’язків;
7.2.3. Не допускати дій чи бездіяльності, які можуть зашкодити інтересам департаменту;
7.2.4. Покладання на департамент та його працівників обов’язків, які не передбачені цим положенням, положенням про управління/відділ,
посадовими інструкціями і не стосуються роботи управлінь та відділів, забороняється.
7.3. Працівники департаменту звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання вимог цього Положення у випадку
виникнення форс-мажорних обставин на час дії таких обставин. Працівники департаменту звільняються від відповідальності за таке неналежне виконання тільки в тому випадку, якщо форс-мажорні обставини виникли після затвердження цього Положення, їх виникнення викликано подіями, що не залежали від волі працівників департаменту, і працівники департаменту вжили всіх необхідних заходів для того, щоб уникнути чи усунути негативні наслідки цих обставин.
7.4. Працівники департаменту повинні в найкоротший термін, але не пізніше п’яти днів з дня настання форс-мажорних обставин, повідомити про них керівництво.
7.5. Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про настання або припинення даних обставин позбавляє працівників департаменту права
посилатися на зазначені обставини.
7.6. Під форс-мажорними обставинами розуміються: стихійні лиха (пожежі, повені, зсуви тощо), воєнні дії, незаконні діяння третіх осіб,
епідемії, страйки, ембарго, бойкот, рішення і дії органів державної влади чи місцевого самоврядування.
8. Заключні положення
8.1. Розмір посадових окладів штатних працівників встановлюєтьсяp згідно з постановою Кабінету Міністрів України 25.05.17 № 353 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України 09.03.2006 № 268 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України».
8.2. Гранична чисельність і фонд оплати праці, та асигнування на утримання департаменту затверджується міським головою згідно з рішенням сесії міської ради.
8.3. Припинення діяльності департаменту здійснюється за рішенням міської ради.
8.4. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття. Зміни та доповнення можуть бути внесені за ініціативою міського голови, заступників міського голови та директора департаменту, з метою приведення Положення у відповідність з вимогами чинного законодавства.