Департамент соціальної політики

Адреса: пл. Шандора Петефі, 24, 26

Тел.: (0312) 61-29-79

E-mail: umupszn@rada-uzhgorod.gov.ua

Графік роботи:

Пн.-Чт. - 8.00-17.00 (обідня перерва 12.00-12.30)

Пт.- 8.00-14.00 (без обідньої перерви)

   

Келемец Алла Михайлівна

Вищу освіту здобула в Тернопільському національному економічному університеті.

Трудову діяльність в Ужгородській міській раді розпочала у вересні 2011 року.

Працювала на посадах головного спеціаліста відділу праці та зайнятості, начальника відділу з питань захисту населення від наслідків ЧАЕС та начальника управління пільг, гарантій та компенсацій департаменту праці та соціального захисту населення.

На посаді директора департаменту соціальної політики - з січня 2021 року.

 

Посада П.І.Б. Контакти Адреса/№Кабінету Час прийому
Директор
департаменту
Келемец Алла Михайлівна 612979 Пл.Ш. Петефі, 24, Кабінет №8  
Заступник
директора
департамету
Франчук Іванна Зіновіївна 612514 Пл.Ш. Петефі, 24, Кабінет №89 Понеділок-четвер
10.00-13.00
14.00-17.00

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

Посада П.І.Б. Контакти Адреса/№Кабінету
Начальник відділу, головний бухгалтер Груба Світлана Михайлівна 61-25-47 Пл.Ш. Петефі, 24, Кабінет №13-14
Заступник начальника відділу, заступник головного бухгалтера Ходанич Марта  Юріївна
Головний спеціаліст Касинець Ірина Володимирівна
Головний спеціаліст Селеш Мар'яна Йосипівна
Головний спеціаліст Кальницька Людмила Іванівна

Відділ документообігу та моніторингу альтернативної служби

Посада П.І.Б. Контакти Адреса/№Кабінету
Начальник відділу Палінкаш Леся Петрівна 612979, 612190 Пл.Ш. Петефі, 24, Кабінет №7 (корпус А), Кабінет №6 (корпус Б)
Заступник начальника відділу  Топорницька Іванна Миколаївна
Головний спеціаліст Адамовська Алла Іванівна

Відділ контролю за призначенням та виплатою пенсій

Посада П.І.Б. Контакти Адреса/№Кабінету
Начальник відділу Фревлик Люба Миколаївна 61-35-09

пл.Ш. Петефі, 24, Кабінет №34 (корпус Б)

Заступник начальника відділу Переста Валентина Федорівна
Головний спеціаліст Мухомед'янова Катерина Степанівна

Управління соціальних допомог

Посада П.І.Б. Контакти Адреса/№Кабінету Час прийому
Начальник управління Петрова Мирослава Василівна 61-53-77 Пл.Ш. Петефі, 24, Кабінет №5

понеділок – четвер

з 10.00 до 13.00

з 14.00 до 17.00

Відділ субсидій

Посада П.І.Б. Контакти Адреса/№Кабінету
Заступник начальника управління, начальник відділу Гарник Світлана Олександрівна 61-25-49

Пл.Ш. Петефі, 24, Кабінет №31-33 (корпус Б)

Заступник начальника відділу Левкулич Вікторія Петрівна
Головний спеціаліст Коваль Вікторія Вікторівна
Головний спеціаліст Гецко Діана Наумівна
Головний спеціаліст Калабішка Катерина Олександрівна
Головний спеціаліст Андрикулич Мар'яна Василівна
Головний спеціаліст  

Відділ адресних соціальних допомог

Посада П.І.Б. Контакти Адреса/№Кабінету
Начальник відділу Попдякуник Тетяна Петрівна 61-53-77 Пл.Ш. Петефі, 24, Кабінет №5
Головний спеціаліст Цапліна Ірина Богданівна
Головний спеціаліст Луньова Галина Вікторівна
Головний спеціаліст Миголинець Марина Сергіївна

Відділ оформлення і виготовлення виплатних документів

Посада  П.І.Б. Контакти Адреса/№Кабінету
Начальник відділу Герасімова Оксана Вікторівна 61-53-75 Пл.Ш. Петефі, 24, Кабінет №6
Заступник начальника відділу Панулін-Гаджега Мар’яна Володимирівна
Головний спеціаліст Куприч Ольга Петрівна
Головний спеціаліст Мацко  Зеновія Іванівна
Головний спеціаліст Ердик Вікторія Ласлівна
Головний спеціаліст Береш Арпад Андрійович

Управління пільг, гарантій та компенсацій

Посада П.І.Б. Контакти Адреса/№Кабінету
Заступник директора департаменту, начальник управління Куценко Леся Євстахіївна 61-52-03

Пл.Ш. Петефі, 24, Кабінет №11 

Відділ у справах осіб з інвалідністю, ветеранів, сім'ї та ґендерної політики

Посада П.І.Б.  Контакти Адреса/№Кабінету
Заступник начальника управління, начальник відділу Пфайфер Вікторія Валеріївна 63-01-03 пл.Ш. Петефі, 24, Кабінет №12
Заступник начальника відділу Власик Дмитро Вікторович
Головний спеціаліст Остап'юк   Любов Андріївна
Головний спеціаліст Попдякуник Валентина Іванівна
Головний спеціаліст Котик Ірина Михайлівна

Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг, гарантій та компенсацій

Посада П.І.Б. Контакти Адреса/№Кабінету
Начальник відділу Беспечна Світлана Давидівна 61-43-99

Пл.Ш. Петефі, 24 Кабінет №11 (корпус Б)

Заступник начальника Печунка Ганна Василівна
Головний спеціаліст Васько Діана Миколаївна
Головний спеціаліст Варга Марта Василівна
Головний спеціаліст Федорняк Євгеній Романович
Головний спеціаліст Матей Мар’ян Юрійович

Управління правового забезпечення та надання адміністративних послуг соціального характеру

Посада П.І.Б. Контакти Адреса/№Кабінету
Заступник директора департаменту, начальник управління Трускавецька Діана Ігорівна 61-40-38 Пл.Ш. Петефі, 24 Кабінет №37

Юридичний відділ

Начальник відділу Аділова Світлана Ярославівна 61-40-38 Пл.Ш. Петефі, 24 Кабінет №37
Головний спеціаліст Сливка Марина Вікторівна 

Сектор соціальних інспекторів юридичного відділу

Завідувач сектору, головний державний соціальний інспектор Гешур Світлана Янівна   Пл.Ш. Петефі, 24 Кабінет №19
Головний державний соціальний інспектор Кіндрат Неллі Олексіївна

Відділ прийому і видачі документів “Єдине вікно”

Посада П.І.Б. Контакти Адреса/№Кабінету
Начальник відділу Власик Вікторія Петрівна 630104
Пл.Ш. Петефі, 24, Кабінет №1-4
Заступник начальника відділу Маркович Ганна Іванівна
Головний спеціаліст Гараз Євгенія Яківна
Головний спеціаліст Готра Лариса  Олександрівна
Головний спеціаліст  Сов'як Мар'яна Михайлівна
Головний спеціаліст Федяєва Олена Олексіївна
Головний спеціаліст Рожкова Галина Михайлівна

 Господарська частина

Посада П.І.Б. Адреса/№Кабінету
Завідувач гоподарством Віщур Володимир Васильович Пл.Ш. Петефі, 24
Прибиральниця Ковач Ганна Василівна
Прибиральниця Попович Ганна Юріївна

 

ПОЛОЖЕННЯ
про департамент соціальної політики
Ужгородської міської ради
 

1.Загальні положення

1.1. Департамент соціальної політики Ужгородської міської ради (далі - департамент) є виконавчим органом міської ради, утворюється міською радою, підзвітній та  підконтрольний міській раді, підпорядкований виконавчому комітету міської ради, міському голові та заступнику міського голови відповідно до розподілу повноважень, а з питань здійснення делегованих повноважень - відповідним органам виконавчої влади.

1.2. Положення про департамент соціальної політики Ужгородської міської ради затверджується рішенням сесії міської ради.

1.3. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією України, Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, Європейською хартією місцевого самоврядування, міжнародними договорами та правовими актами, ратифікованими Верховною Радою України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу» та іншими законами України з питань організації діяльності органів місцевого самоврядування, у сфері соціального захисту населення,  постановами Верховної Ради України, актами Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, рішеннями міської ради і виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, даним Положенням та іншими нормативними актами.

1.4. Діяльність департаменту здійснюється у відповідності із планами роботи виконавчого комітету та власними планами, на основі перспективних планів роботи, погоджених із заступником міського голови.

1.5. Департамент має свій бланк, на якому зазначені реквізити, круглу печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, і штампи встановленого зразка, веде діловодство відповідно до Інструкції з діловодства у виконавчих органах Ужгородської міської ради.

1.6. Департамент має самостійний баланс, є головним розпорядником коштів.

1.7. Департамент є неприбутковою організацією, якій забороняється проводити розподіл отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед замовників (учасників), працівників (крім оплати їх праці, нарахування єдиного соціального внеску). Доходи (прибутки) департаменту використовуються виключно для фінансування видатків на утримання департаменту, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених цим положенням. 

  1. Основні завдання 

2.1. Забезпечення, у межах своїх повноважень, дотримання законодавства про пенсійне забезпечення.

2.2. Перевірка правильності призначення, перерахунку та виплати пенсій. Здійснення нагляду за додержанням законодавства під час призначення та виплати пенсій, призначення пенсій за особливі заслуги перед Україною.

2.3. Забезпечення діяльності комісій з розгляду питань, пов’язаних з наданням статусу учасникам війни.

2.4. Організація роботи з надання пільг особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, ветеранам військової служби та органів внутрішніх справ, дітям війни та особам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, підготовка даних про нараховані суми за пільгами, надання допомоги малозабезпеченим особам, проведення звірки розрахунків з підприємствами-постачальниками за надані послуги, забезпечення надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово - комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.

2.5. Забезпечення виконання заходів, визначених  Програмою додаткових гарантій соціального захисту громадян.

2.6. Здійснення в установленому порядку компенсаційних виплат особам з інвалідністю відповідних категорій на бензин, технічне обслуговування та ремонт автомобіля, транспортне обслуговування осіб з інвалідністю, а також  санаторно-курортного лікування.

2.7. Прийом заяв та інших документів, на підставі яких призначається соціальна допомога; формування банку даних одержувачів соціальної допомоги за категоріями сімей та видами допомоги; здійснення перерахунків раніше призначених допомог.

2.8. Організація роботи головних державних соціальних інспекторів та державних соціальних інспекторів.

2.9. Видача посвідчень ветеранів праці та інших посвідчень відповідно до напрямку роботи.

2.10. Сприяння впровадженню персоніфікованого обліку відомостей у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування.

2.11. Проведення інвентаризації особових справ і особових рахунків осіб, які одержують допомогу в установленому законодавством порядку.

2.12. Підтримання в актуальному стані Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги.

2.13. Організація матеріально-побутового обслуговування осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, надання протезно - ортопедичної допомоги, забезпечення осіб з інвалідністю транспортними засобами в установленому порядку.

2.14. Контроль та методологічна допомога в організації роботи Ужгородського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг).

2.15. Сприяння у забезпеченні у разі потреби влаштування до будинків- інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, надання допомоги в організації роботи зазначених закладів.

2.16. Сприяння благодійним, релігійним організаціям, окремим громадянам та їх об’єднанням у наданні соціальної допомоги особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці і громадянам похилого віку.

2.17. Участь у межах своєї компетенції у розробленні та забезпеченні реалізації соціальних програм.

2.18. Забезпечення призначення та виплати щомісячної адресної допомоги для осіб, які перемістились з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

2.19. Внесення в установленому порядку пропозицій щодо встановлення опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами.

2.20. Забезпечення цільового використання коштів, передбачених для вирішення соціальних питань.

2.21. Реалізація державної політики у сфері поліпшення становища дітей та сімей з дітьми, дотримання гендерної рівності та протидії насильству у сім’ї, запобігання бездоглядності дітей, забезпечення здорового, всебічного розвитку дітей, їх виховання на засадах гуманізму.

При здійсненні повноважень департамент:

- забезпечує дотримання конституційних прав та свобод людини і громадянина, які закріплені в Конституції та законодавстві України;

- забезпечує виконання вимог чинного законодавства України щодо конфіденційності інформації відносно особи;

- не допускає в своїй діяльності порушення вимог антикорупційного законодавства. 

  1. Повноваження 

До основних повноважень департаменту відносяться:

3.1. Удосконалення форм та засад соціального партнерства, організації та реалізації комплексних програм сімейної політики, гендерної рівності, запобігання насильства у сім’ї.

3.2. У межах своєї компетенції участь у здійсненні комплексних програм поліпшення обслуговування осіб з інвалідністю, одиноких непрацездатних громадян, а також громадян похилого віку та сприяння всебічному розвитку соціального обслуговування за місцем їх проживання.

3.3. Внесення у встановленому порядку пропозицій щодо встановлення опіки над недієздатними особами, які за станом здоров’я потребують догляду.

3.4. Сприяння благодійним, релігійним організаціям, окремим громадянам та їх об’єднанням у наданні соціальної допомоги особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку.

3.5. Організація розгляду звернень громадян з питань, що належать до компетенції департаменту. 

  1. Права та обов'язки 

4.1. На посади спеціалістів департаменту призначаються особи, які мають закінчену вищу освіту відповідного професійного спрямування, а у виняткових випадках можуть призначатися особи, які мають незакінчену вищу освіту (навчаються на четвертому, п’ятому або шостому курсах вищих навчальних закладів третього або четвертого рівня акредитації).

4.2. Працівники департаменту мають право згідно посадових інструкцій:

4.2.1. Здійснювати контроль за надання пільг особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, ветеранам органів внутрішніх справ, сім’ям загиблих військовослужбовців, особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та іншим громадянам пільг, встановлених законодавством.

4.2.2. Одержувати в установленому порядку від підрозділів міської ради, підприємств, установ та організацій інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на департамент завдань.

4.2.3. Подавати міській раді та департаменту соціального захисту населення Закарпатської обласної державної адміністрації пропозиції з питань, що належать до компетенції департаменту.

4.2.4. Залучати спеціалістів інших структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ та організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їх керівництвом) для розгляду питань, що належать до компетенції департаменту.

4.3. Обов’язки працівників департаменту:

4.3.1. Дотримання законодавства України, вимог даного Положення, змісту посадових обов’язків інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту.

4.3.2. Аналіз стану реалізації комплексних програм, здійснення заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, надання встановлених законодавством пільг соціально незахищеним громадянам та інших видів соціальних допомог.

4.3.3. Забезпечення цільового використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальний захист населення.

4.3.4. Організація та проведення консультацій, здійснення розгляду звернень громадян, підприємств, установ, організацій з питань, що належать до компетенції департаменту, вжиття відповідних заходів до усунення причин, які викликають скарги.

4.3.5. Інформування населення з питань, що належать до компетенції департаменту через засоби масової інформації.  

  1. Керівництво та структура 

5.1. Структура департаменту та чисельність його працівників визначаються штатним розписом, який затверджується міським головою. Працівники департаменту призначаються на посади і звільняються з посад міським головою у відповідності до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та Кодексу Законів про працю України.

5.2. У підпорядкуванні департаменту знаходиться Ужгородський міський територіальний центр соціального обслуговування.

5.3. Для розгляду пропозицій з питань, що належать до компетенції департаменту, в ньому можуть утворюватися ради та комісії. Склад рад і комісій та Положення про них затверджує директор департаменту.

5.4. Департамент очолює директор, який призначається і звільняється з посади міським головою, згідно чинного законодавства. У разі відсутності директора департаменту – його обов’язки виконує заступник.

5.5. Особа, що призначається на посаду директора департаменту, повинна мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо- кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах не менш 5 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах економіки не менш 5 років.

5.6. Директор департаменту:

- здійснює керівництво діяльністю департаменту, несе персональну відповідальність за виконання покладених на департамент завдань;

- готує пропозиції керівництву щодо зміни структури, штатного розпису, призначення і звільнення працівників департаменту;

- розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису витрат на утримання департаменту;

 - за власною ініціативою чи за дорученням виконавчого комітету, міського голови готує пропозиції з питань соціального захисту населення на розгляд виконавчого комітету;

- бере участь у розгляді питань на засіданнях виконавчого комітету;

- веде особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень та функцій департаменту;

- видає у межах своєї компетенції накази, організовує та контролює їх виконання;

- представляє інтереси департаменту в інших органах, установах, організаціях.

5.7. Заступник директора департаменту:

 - заміщає директора департаменту під час його відсутності;

- організовує виконання доручень директора департаменту;

- здійснює інші повноваження, визначені даним Положенням та посадовою Інструкцією. 

  1. Взаємодія 

6.1. Департамент взаємодіє з іншими структурними підрозділами міської ради, виконавчого комітету, підприємствами, установами, організаціями для реалізації своїх завдань, функцій та повноважень.

6.2. Департамент у встановленому порядку отримує від посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій документи, інформації, довідки, розрахунки та інші матеріали, а від органів статистики – статистичні дані для виконання покладених на нього завдань. 

  1. Відповідальність 

7.1. Працівники департаменту несуть відповідальність за:

- неналежне виконання посадових обов’язків, передбачених посадовою інструкцією; порушення присяги посадових осіб місцевого самоврядування;

- порушення вимог антикорупційного законодавства;

- порушення Правил внутрішнього трудового розпорядку;

- розголошення державної таємниці, службової та іншої конфіденційної інформації, яка стала їм відома при виконанні посадових обов’язків.

7.2. Працівники департаменту звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання вимог даного Положення у випадку виникнення форс мажорних обставин на час дії таких обставин. Працівники департаменту звільняються від відповідальності за таке неналежне виконання тільки у тому випадку, якщо форс-мажорні обставини виникли після затвердження даного Положення, їх виникнення викликано подіями, що не залежали від волі працівників департаменту, і працівники департаменту вжили всіх необхідних заходів для того, щоб уникнути або усунути негативні наслідки цих обставин.

7.3. Під форс-мажорними обставинами розуміються: стихійні лиха (пожежі, повені, зсуви тощо), воєнні дії, незаконні діяння третіх осіб, епідемії, страйки, ембарго, бойкот, рішення і дії органів державної влади чи місцевого самоврядування.

7.4. Факт виникнення і припинення форс-мажорних обставин підтверджується відповідним документом, виданим уповноваженим органом. 

  1. Заключні положення 

8.1. Департамент фінансується за рахунок коштів бюджету міста. Фонд оплати праці працівників та видатки на утримання департаменту визначає міський голова та подає на затвердження раді.

8.2. Покладання на департамент обов’язків, не передбачених цим Положенням, і таких, що не стосуються роботи соціального захисту сімей з дітьми,  пенсіонерів, осіб з інвалідністю, багатодітних, малозабезпечених сімей з дітьми, дітей-сиріт, дітей з  інвалідністю, інших соціально незахищених громадян, не допускається.

8.3. Ліквідація і реорганізація департаменту проводиться  міською радою в порядку, встановленому чинним законодавством України.

8.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття. Зміни та доповнення до Положення можуть бути внесені за ініціативою міського голови, заступників міського голови, директора департаменту, а також з метою приведення Положення у відповідність до чинного законодавства.

8.5. У разі припинення діяльності департаменту (ліквідації, злиття, поділу, приєднання, перетворення) передача активів здійснюється одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету.

8.6. Департамент соціальної політики Ужгородської міської ради є правонаступником прав і обов'язків департаменту праці та соціального захисту населення Ужгородської міської ради. 


Секретар ради                                                                  Андріана СУШКО

 


2020

ЗВІТ
про роботу департаменту соціальної політики за 2020 рік

Протягом звітного періоду відділом прийому та видачі документів «Єдине вікно» департаменту прийнято 18760 звернень, у тому числі 12216 звернень для призначення соціальної допомоги, 588 первинних звернень по субсидії, 641 звернення щодо отримання одноразової грошової допомоги громадянам та учасникам бойових дій, 83 звернень про забезпечення санаторно-курортним лікуванням деяких категорій, 284 звернення щодо видачі направлень на виготовлення ТЗР, 554 звернень на реєстрацію громадян в ЄДАРП, 474 звернень про призначення щомісячної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг тощо; обліковано 1668 внутрішньо переміщених осіб.

За рахунок коштів міського бюджету надано грошової допомоги 1487 малозабезпеченим громадянам на суму 3338828,47 грн.

Забезпечено санаторно-курортними путівками 17 осіб з інвалідністю на суму 188122,00 грн, 24 учасника бойових дій на суму 276858,00 грн, 2 членів сімей загиблих.

Укладено 185 договорів на забезпечення технічними засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю  на суму 5091314,82 грн.

Прийнято 15537 рішень про призначення державних соціальних допомог та виплачено державних соціальних допомог на суму 179421,6 тис. грн.

Профінансовано пільг та житлових субсидій населенню на оплату житлово-комунальних послуг – 33010,00 тис. грн, у т.ч. на тверде паливо та скраплений газ – 99,7 тис. грн.

Перераховано кошти грошової компенсації за належні для отримання житлові приміщення на спеціальний рахунок 1 дитині – сироті у розмірі 691875,00 грн (постанова Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2017 р. № 877 ).

Надано згоду на перерахування коштів грошової компенсації на придбання житла 1 члену сім’ї загиблого учасника АТО відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей» № 719 від 19.10.2016 р. (із змінами) за 824681,25 грн (державні кошти).

Відділенням соціальної допомоги вдома Ужгородського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) надано допомогу 212 особам, відділенням стаціонарного догляду для постійного та тимчасового проживання – 71 особам.

Електронна форма зворотнього зв'язку

щодо якості наданих послуг через сервіс "Єдине вікно"